Gå til innhold

Sex vs & onanering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex helt klart. Men de imøtekommer ulike behov. Det er riktignok et visst overlapp, men ikke slik at det ene erstatter det andre. 

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Er ikke i nærheten av å foretrekke onanering, kan knapt nok sammenlignes. Men å kose med morrabrødet er deilig selvsagt.

Endret av Paramount
Skrevet

Hvert til sitt formål. Ja takk begge deler.

Skrevet

normalt sett foretrekker jeg sex.
samtidig så er det mye lettere å ta seg en 5 min runk i stedet for et 60 min samleie med penetrering, berøring, kyssing, stryking, erting, biting, slikking osv osv. Er mye arbeid å tilfredsstille en kvinne.

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte fleshlight...foretrekker den over sex med kondom det er helt klart...

Anonymkode: 184af...adc

Skrevet
On 11/27/2018 at 10:40 AM, AnonymBruker said:

Kjøpte fleshlight...foretrekker den over sex med kondom det er helt klart...

Anonymkode: 184af...adc

Helt enig. Å pule med kondom er en nedtur. Vil kjenne den naken i meg med sædsprut og det hele.

Anonymkode: 22a40...05d

• Liker 1
Skrevet

For meg er førstegangssex (gjerne med helt fremmede) som regel det beste pga spenningen. Men jeg vil foretrekke onanering any day fremfor rutinesex med partner. Det siste er dødsens kjedelig og en sann plage

Anonymkode: 88c8c...3ac

• Liker 1
Skrevet

Enig i at sex med kondom er dårlig

Gjest Kariannne
Skrevet

Sex! Men må være med en mann jeg liker og tiltrekkes av. Sex bare for å ha sex, så foretrekker jeg å ordne meg selv. 

Skrevet

Synes ikke det skal sammenlignes. Elsker å onanere og det er min egen greie, uten min mann. Og helt ærlig synes jeg det er bedre at han onanerer for seg selv i stedet for å ''tømme'' seg i meg, bare for å få det gjort.

Mange er sikkert forskjellig, men mitt onaneringsbehov er annerledes enn mitt sex behov. Sex for meg er ikke ''klar, ferdig orgasme'', det har med nærhet å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...