Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ta av 3, 4 kilo før jul nå. Og merker at det trengs :)

Tenker selvfølgelig ikke på å sulte kroppen og ønsker kun seriøse svar! 

Hva kosthold fungerer best?  Og hvilken mosjon forbrenner mest fett På magen og lår? Går jo tur men burde gjerne øke lengden eller intensiteten. Veier 70 og 1,66 høy. Sleng dere gjerne med dere og!! 😊 

Anonymkode: 85dee...54b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg funer det å spise mye lett mat som youghurt, rugsprø knekkebrød, wok og salater👍🏻

Anonymkode: 35f29...b55

Skrevet

Du kan ikke ta av 3-4 kg før jul uten å sulte kroppen, om du ikke har veldig mye vann i kroppen. 

Du kan likevel trene litt mer og spise litt sunnere. 

Forskning har vist at det ikke er mulig å si noe spesielt kosthold som hjelper til med å gå ned i vekt. Det viktigste er å være bevist på hva du spiser. Det er også lurt med mye grønnsaker. Det kan være lurt å motstå julesnop frem til jul.

En skikkelig grundig husvask er veldig god trening og en fin forberedelse til jul. Hvis det kommer snø er både snømåking og skigåing god trening for hele kroppen. Bygging av snømenn og snøslott er også god trening. 

Anonymkode: aa148...5f0

Skrevet

Spis grove brødprodukter, med lite sukker. Hold deg unna sauser, fete dressinger osv. Hold deg unna juice, brus, saft osv(drikk vann). Hold deg unna alkohol og snop + andre søtsaker. 

Bytt ut ris, pasta og potet med sunnere alternativer. F.eks bygg, persillerot, bulgur ++ 

spis mye grønnsaker, magert pålegg og kjøtt. 

Ikke sult deg selv, spis deg passelig mett og spis små og mange måltider. Tenk på hva slags frukt du spiser, da frukt inneholder mye fruktsukker ( som du ikke akuratt slanker deg av - spis heller en gullerot eller en tomat) 

Tenk at dette skal være ett kosthold som du skal leve med, for klarer du ikke det og sprekker - så går vekta opp igjen. Derfor er det viktig å unne seg litt godt, for eks på lørdager. 

Tren utholdenhetstrening med kombinasjon av lett styrketrening. Løping, ski, sykling ++ 

intervalltrening er bra for å øke forbrenningen. Kombinerer du det med styrketrening + et godt kosthold, så vil du merke resultater etter noen uker. 

https://www.maximsport.no/5-tips-til-intervalltrening-utendors/

http://fitnessbloggen.no/4x4-intervall-trening/

Anonymkode: bf937...757

Skrevet

Og en ting til. Husk at muskler veier mer enn fett. Så var jeg deg, ville jeg målt meg med målebånd rundt midje, lår osv.. og måle igjen etter noen uker. For selv om du ikke går ned, så betyr det ikke at du ikke har mistet noe fett. Du blir sikkert litt tynnere, og noe av fettet omgjøres til muskler. 

Hva veier du i dag? Hva er høyden din? 

Anonymkode: bf937...757

Skrevet

Finn ut hva som er dine "kalorisynder", om det er ost, sjokolade, kaker, vin... Og kutt ut disse. Og gå eller jogg en halv mil om dagen.

Anonymkode: 767b7...4e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...