Gå til innhold

Takk KG

Anbefalte innlegg

Skrevet

For at du gir meg: 

Støtte og råd 

Anbefalinger

Livserfaringer

Meninger 

Uenighet

Enighet

Hodebry

Ulemper

Fordeler 

Kritikk 

Refleksjon

3 år siden jeg ble medlem, og så innmari mye jeg har lært av dette forumet 🧠🗣👁 (Både på godt og vondt)

Noen som har noe å tilføye?😅

Anonymkode: f7c9e...cf9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nikker meg enig i lista di, stort sett. Må inrømme at det er mange diskusjoner her inne som er langt utenfor mine interesse områder, jeg leser hverken blogger eller bruker facebook no særlig, ikke bruker jeg snap og alt dette heller. Heldigvis er det jo et valg da, hva man klikker seg inn på, så det går an å lose seg forbi. 

Diskusjon.no og Kg ble virkelig bautaene av de større norske offentlige forum. Får bruke dene sjansen igjen til å takke Gry for at hun starta lenkeguiden (bryllupsguiden) og tok ideen videre til å bli forum den gangen, en nyskapende ide i begynnelsen av internetteraen -som fortsatt står støtt 20år etterpå. Kudos! Var ikke så glad i Kg alltid i Edda media-tiden, var mye rot da, og synes også i dag at at egmont og klikk kunne jobbet mye mer på den "seriøse siden av livet". Jeg leser ikke så mye på klikk selv om jeg bruker Kg for å si det sånn, -rett og slett fordi jeg ikke forstår hvorfor det å være kvinne nesten skal være synonymt med sminke og mote og kjærlighetshistorier.. Vet de skriver om litt andre saker men.. Og ikke skjønner jeg meg på at alt skal være så rosa. 

Men, nå har jeg faktisk vært registrert her (med samme brukernavn, selv om jeg nå om dagen er mest anonym) -i 15 år. Og henter nok garantert frem Kg innimellom i noen år til. :)🌞

Anonymkode: 915e7...049

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...