AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Ansiktshuden min er tørr og dehydrert i vinterhalvåret, i tillegg til å ha urenheter. Jeg trenger derfor tips til en god ansiktskrem som gir rikelig med fukt men som er uten olje og ikke har den fete konsistensen. Aller helst med mattende effekt, for jeg takler virkelig ikke å gå rundt med speilblankt og fett ansikt. Vær så snill og ikke si at mattende kremer gjør vondt verre, det er ikke tilfellet hos meg. Dersom de ikke er mattende, får huden derimot mange utbrudd og jeg er oljete hele dagen, selv vinterstid. Anonymkode: 41a4c...55e
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Sjekk Clinique sine produkter. Selv bruker jeg ikke Clinique, men jeg har prøvd før og var fornøyd. Anonymkode: 54b13...f57
Blingblingtahei Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 Høres ut som du burde starte med en skrubb og en maske, for først må man fjerne død hud før annen hud kan ta til seg fukt
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #4 Skrevet 28. november 2018 A-krem! Det er min ultimate anvefaling. Også kan du sjekke prosent på luftfuktigheten hjemme og evt skaffe deg en luftfukter. Og huske å lufte inne selv på vinterstid. Urenheter kommer vel mest av kosthold gjør det ikke? Jeg personlig merker stor forskjell på huden om jeg spiser mer "drittmat", godteri, chips og mye kjøtt i perioder, enn når jeg ikke gjør det i hvertfall. Det kan være spesielle ting du reagerer på også, så det kan være smart å selvteste litt. Anonymkode: bec63...27b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #5 Skrevet 28. november 2018 7 timer siden, Blingblingtahei skrev: Høres ut som du burde starte med en skrubb og en maske, for først må man fjerne død hud før annen hud kan ta til seg fukt Prøver å ta skrubb jevnlig, men det som er rart (eller er det normalt?) er at huden virker å få enda mer kviser når jeg har skrubbet huden! Det kan opptre samme kveld eller dagen etter. Bruker en hjemmelaget skrubb med honning og sukker. Kanskje jeg ikke tåler det..? Fuktmaske kan jeg nok bli bedre på. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: A-krem! Det er min ultimate anvefaling. Også kan du sjekke prosent på luftfuktigheten hjemme og evt skaffe deg en luftfukter. Og huske å lufte inne selv på vinterstid. Urenheter kommer vel mest av kosthold gjør det ikke? Jeg personlig merker stor forskjell på huden om jeg spiser mer "drittmat", godteri, chips og mye kjøtt i perioder, enn når jeg ikke gjør det i hvertfall. Det kan være spesielle ting du reagerer på også, så det kan være smart å selvteste litt. Anonymkode: bec63...27b Takk for gode tips Må prøve å bli flinkere til å sette opp en oversikt over kosthold og analysere litt. Anonymkode: 41a4c...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå