AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Vi klarer oss ikke selv lenger. Alle svar ligger på internett, til og med vennskapene ligger der nå. Folk besøker nesten ikke hverandre lenger, da alt skjer over some. Sitter på pc omtrent hele dagen, tvinger meg jo til å rydde og vaske og gå tur + noen øvelser på gulvet, men ellers er jeg på nett.... Anonymkode: b1057...068
FrodeF Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 Ja vel. Du får komme deg ut av huset. Man blir litt skrullete av å sitte hjemme alene. 13
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi klarer oss ikke selv lenger. Alle svar ligger på internett, til og med vennskapene ligger der nå. Folk besøker nesten ikke hverandre lenger, da alt skjer over some. Sitter på pc omtrent hele dagen, tvinger meg jo til å rydde og vaske og gå tur + noen øvelser på gulvet, men ellers er jeg på nett.... Anonymkode: b1057...068 Drug store er det vi kalle apotek, power og elkjøp er forretninger som selger elektronikk, så nei. Folk må få leve som de vil, om de vil sitte inne på nett er det deres sak. Anonymkode: 3e781...d9c 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Drug store er det vi kalle apotek, power og elkjøp er forretninger som selger elektronikk, så nei. Folk må få leve som de vil, om de vil sitte inne på nett er det deres sak. Anonymkode: 3e781...d9c Pharmacy er apotek. Drug store er kolonial. Anonymkode: c224e...f04
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #5 Skrevet 25. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Drug store er det vi kalle apotek, power og elkjøp er forretninger som selger elektronikk, så nei. Folk må få leve som de vil, om de vil sitte inne på nett er det deres sak. Anonymkode: 3e781...d9c Poenget er at det er som narkotika på oss...det er like avhengighetsskapende 😛 Anonymkode: b1057...068 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #6 Skrevet 26. november 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Pharmacy er apotek. Drug store er kolonial. Anonymkode: c224e...f04 Nei: https://en.wikipedia.org/wiki/Pharmacy_(shop) Anonymkode: 3e781...d9c 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #7 Skrevet 26. november 2018 15 hours ago, AnonymBruker said: Vi klarer oss ikke selv lenger. Alle svar ligger på internett, til og med vennskapene ligger der nå. Folk besøker nesten ikke hverandre lenger, da alt skjer over some. Sitter på pc omtrent hele dagen, tvinger meg jo til å rydde og vaske og gå tur + noen øvelser på gulvet, men ellers er jeg på nett.... Anonymkode: b1057...068 Er det noe rart vi holder oss inne, sier jeg. Går vi ut, risikerer vi jo å støte på folk som deg. Anonymkode: beb35...b25
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #8 Skrevet 26. november 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Pharmacy er apotek. Drug store er kolonial. Anonymkode: c224e...f04 Kolonial??? 😂😂😂😂😂 be om å få tilbake skolepengene for engelsk undervisningen. Anonymkode: b781a...4b0 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #9 Skrevet 26. november 2018 Drugstore har ingenting med dop/narkotika å gjøre... Anonymkode: 47106...c12 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #10 Skrevet 26. november 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi klarer oss ikke selv lenger. Alle svar ligger på internett, til og med vennskapene ligger der nå. Folk besøker nesten ikke hverandre lenger, da alt skjer over some. Sitter på pc omtrent hele dagen, tvinger meg jo til å rydde og vaske og gå tur + noen øvelser på gulvet, men ellers er jeg på nett.... Anonymkode: b1057...068 hva har dette med elkjøp og power å gjøre? Anonymkode: 9f869...f0d 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #11 Skrevet 26. november 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei: https://en.wikipedia.org/wiki/Pharmacy_(shop) Anonymkode: 3e781...d9c Jo. Drugstore blir brukt om f.eks britiske boots, som i motsetning til norske boots selger mer skjønnhet og sminke enn apotekvarer, i tillegg til matvarer og diverse annet. Pharmacy blir mer brukt om "rene" apotek. Hender det brukes om hverandre (men det vanligste er slik jeg skrev først), så ab før meg tar ikke feil slik du påstår. Anonymkode: 323ac...f27 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #12 Skrevet 26. november 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Kolonial??? 😂😂😂😂😂 be om å få tilbake skolepengene for engelsk undervisningen. Anonymkode: b781a...4b0 Mens du bør be om pengene tilbake for norskundervisningen, for du har ikke helt fått med deg delen om sammenskriving. Kolonial er kanskje ikke det mest riktige ordet å bruke for drugstore, men det er slett ikke helt ute på viddene heller slik du later til å tro. Drugstore brukes, som nevnt ovenfor, oftest for de butikkene som selger apotekvarer i tillegg til endel andre ting, så du ser vel kanskje likhetstrekkene mellom drugstore og kolonialbutikk? Pharmacy brukes typisk om mer "standardapotek". Anonymkode: 323ac...f27
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #13 Skrevet 26. november 2018 Drugstore: https://snl.no/drugstore Drugstore, amerikansk betegnelse på medisinutsalg, nå ofte kombinert med parfymeri, tobakksforretning, bokhandel og enklere servering. Anonymkode: c733d...25f 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #14 Skrevet 26. november 2018 Hva har Elkjøp og Power med dette å gjøre, ts? Anonymkode: 86a57...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå