AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Bestilte pizza på den lokale Peppe's filialen i ettermiddag, via appen. Bestilte med henting snarest mulig, hvilket betyr om 20 minutter. Fikk ordrebekreftelse og regnet med at alt var i orden, det er det vanligvis, så satte meg i bilen og kjørte for å hente. Da jeg kom for å hente pizzaen drøyt 20 minutter senere var ikke ting i sin skjønneste orden. Først fant de ikke bestillingen min, så kom en ansatt tilbake og sa at pizzaen ikke var ferdig og jeg fikk beskjed om at jeg måtte beregne å vente "en stund". Da jeg ba dem om å være mer spesifikke fikk jeg beskjed om at det nok ville ta minimum 15-20 minutter, kanskje opp mot 35-40 minutter, på grunn av at de hadde veldig mye å gjøre på kjøkkenet med mange gjester i restauranten og mange take-away bestillinger. Jeg valgte å avbestille og fant på noe annet til middag. Hadde jeg fått beskjed i appen om at jeg ikke kunne hente før om f.eks. 45 minutter eller en time hadde det vært helt greit, da hadde jeg jo bare utsatt middagen tilsvarende og hadde dratt hjemmefra for å hente litt senere. Restaurantene burde jo ha mulighet til å varsle om dette på en måte så appen og kundesenteret ikke fortsetter å ta i mot bestillinger som normalt, men som restauranten ikke kan håndtere pga mye å gjøre. Den opplevelsen jeg hadde var ikke god og det var flere som ventet på take-away som tydelig hadde ventet en stund og begynte å bli utålmodige, så jeg var ikke alene om å være frustrert og irritert på dem i dag. Anonymkode: 19913...947 6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 I-landsproblemer.. Anonymkode: cf3f7...fd5 15
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I-landsproblemer.. Anonymkode: cf3f7...fd5 Om vi ikke skulle få lov til å diskutere I-landsproblemer kunne de like gjerne lagt ned hele forumet, for da hadde det ikke vært noe igjen. Anonymkode: 4475a...2ba 26
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: I-landsproblemer.. Anonymkode: cf3f7...fd5 Så reis hjem til u-landet ditt. Anonymkode: 52a5d...87b 24
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #5 Skrevet 26. november 2018 Dette skjer også hos andre konkurrenter. Det er verst når pizzaen leveres kald. Anonymkode: 32419...e99 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #6 Skrevet 26. november 2018 Shit happens. Det går nok bra skal du se Anonymkode: 7f025...01a 2
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #7 Skrevet 26. november 2018 Du var vel Ikke den eneste some bestilte ei lefse med spy på akkurat da. Er jo vanskelig for dem å vite at om hel haug bestiller på samme tid, samtidig har de vel hatt ekstra stort trykk i selve restauranten. Neste gang så går du inn på kjøkkenet og lager din egen mat, evt kjøp en papptallerken typ Grandiosa/Big One. Anonymkode: bc912...f2b 5
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #8 Skrevet 26. november 2018 Og poenget med dette innlegget var? Anonymkode: 876d7...0da 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #9 Skrevet 26. november 2018 Det var dårlig, og de burde hatt en mulighet for å ringe deg, eller ta kontakt. Ja, det er travelt, men de burde hatt rutiner på slikt. Brukte mye Peppes før når jeg var student, og det var alltid forsinkelser da og. Men da var der greit, for da fikk jeg ofte pizzaen til halv pris. Anonymkode: eb25d...f1b 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #10 Skrevet 27. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Og poenget med dette innlegget var? Anonymkode: 876d7...0da Poenget med innlegget var at jeg synes det er for dårlig at jeg fikk bekreftet at pizzaen kunne hentes om 20 minutter og når jeg kom for å hente den til avtalt tid var den ikke ferdig og de estimerte ytterligere 15 til 45 minutters ventetid. Hadde jeg fått ved bestilling fått beskjed om at tidligste mulige hentetidspunkt var om f.eks. en time hadde det vært helt greit. Her burde jo restauranten ha en mulighet til å legge inn en "sperre" når det er veldig hektisk og kjøkkenet ikke klarer å holde tritt. Det gjør jo bare vondt verre når det stadig kommer nye bestillinger... TS🍕 Anonymkode: 19913...947 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #11 Skrevet 27. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du var vel Ikke den eneste some bestilte ei lefse med spy på akkurat da. Er jo vanskelig for dem å vite at om hel haug bestiller på samme tid, samtidig har de vel hatt ekstra stort trykk i selve restauranten. Neste gang så går du inn på kjøkkenet og lager din egen mat, evt kjøp en papptallerken typ Grandiosa/Big One. Anonymkode: bc912...f2b Her gikk snobbealarmen min. Anonymkode: 7ba88...b18 11
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #12 Skrevet 27. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du var vel Ikke den eneste some bestilte ei lefse med spy på akkurat da. Er jo vanskelig for dem å vite at om hel haug bestiller på samme tid, samtidig har de vel hatt ekstra stort trykk i selve restauranten. Neste gang så går du inn på kjøkkenet og lager din egen mat, evt kjøp en papptallerken typ Grandiosa/Big One. Anonymkode: bc912...f2b Den er 25 år gammel Anonymkode: e23cd...824 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #13 Skrevet 27. november 2018 Alle bør prøve å jobbe i servicebransjen for å kjenne på kroppen hvor virkelig ufyselig folk er. Nei ikke alt kan snurre rundt din verden om det skulle være så enkelt. Anonymkode: e3da1...65d 10
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #15 Skrevet 27. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle bør prøve å jobbe i servicebransjen for å kjenne på kroppen hvor virkelig ufyselig folk er. Nei ikke alt kan snurre rundt din verden om det skulle være så enkelt. Anonymkode: e3da1...65d Hvis man ikke takler det stresset den jobbe medfører, burde man ikke ha den jobben heller. Og du må også være serviceinnstilt og gi maten til riktig tid 🙂 Anonymkode: b4679...ef4 4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #16 Skrevet 27. november 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget med innlegget var at jeg synes det er for dårlig at jeg fikk bekreftet at pizzaen kunne hentes om 20 minutter og når jeg kom for å hente den til avtalt tid var den ikke ferdig og de estimerte ytterligere 15 til 45 minutters ventetid. Hadde jeg fått ved bestilling fått beskjed om at tidligste mulige hentetidspunkt var om f.eks. en time hadde det vært helt greit. Her burde jo restauranten ha en mulighet til å legge inn en "sperre" når det er veldig hektisk og kjøkkenet ikke klarer å holde tritt. Det gjør jo bare vondt verre når det stadig kommer nye bestillinger... TS🍕 Anonymkode: 19913...947 Problemet er at de som tar i mot bestillingen din sitter eksternt og aner ikke hvordan ting er på avdeligen din bestilling blir sendt til. Anonymkode: d321c...35e 5
Chablis Skrevet 27. november 2018 #17 Skrevet 27. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man ikke takler det stresset den jobbe medfører, burde man ikke ha den jobben heller. Og du må også være serviceinnstilt og gi maten til riktig tid 🙂 Anonymkode: b4679...ef4 Tror du de satt å tvinnet tommeltotter på kjøkkenet og brukte lenger tid enn nødvendig? 6
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #18 Skrevet 27. november 2018 3 minutter siden, Elektra skrev: Tror du de satt å tvinnet tommeltotter på kjøkkenet og brukte lenger tid enn nødvendig? Dum du er da Anonymkode: b4679...ef4
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #19 Skrevet 27. november 2018 Er dere som svarer her helt fjerne? Selvsagt skal maten en bestiller være klar når en ikke får beskjed om annet før en drar for å hente den. Men nordmenn generellt eier ikke evne til å yte service. Tafatt! Anonymkode: e8f30...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #20 Skrevet 27. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dere som svarer her helt fjerne? Selvsagt skal maten en bestiller være klar når en ikke får beskjed om annet før en drar for å hente den. Men nordmenn generellt eier ikke evne til å yte service. Tafatt! Anonymkode: e8f30...7fd Helt enig. Men ts, hva er poenget med å poste dette innlegget her? Ta det opp med peppes heller Anonymkode: 60f0a...8f9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå