AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Det skjer mye rart i huset vårt. Ting vi ikke kan forklare. Vi syns bare tingene blir verre og verre og sterkere og sterkere. Til og begynne med forsvant ting. Vi trodde først det var vi som surrer, men så plutselig dukket tingen gjerne bare opp igjen rett foran nesen på oss. Etter en stund har vi begynt å høre lyder. Det høres ut som om det kommer noen inn men så er det ikke noen der. Det er lyder av at folk går i stuen mens vi ligger på soverommet. En dag falt en stor katalog ned på golvet. Den falt ikke bare ned fra bordet, den lå 2-3 meter fra bordet på golvet. Naturlig hadde vært at den falt ned. En dag var den ene skoen min byttet ut med en annen sko jeg ikke har brukt på mange år. Jeg fant ikke de to andre skoene og skjønte ikke hvorfan den hadde kommet ut fra kjeller boden. Her om dagen toppet det seg når min samboer gikk ned trappen. Hun følte noen dro det hun holdt i ene hånden ut av hendene hennes og slapp det ned trappen. I sted før jeg skrev denne meldingen hørte jeg at noen kom opp trappen til stuen, gikk rundt hjørnet og stoppet. Lyset var av siden jeg så på film. Jeg trodde det var min samboer. Så jeg sa slutt å tull. Jeg gikk for å se hvem som var det men var ikke noen. Jeg tok meg en runde og fant ingen. Gikk ned og der lå min samboer og sov på rommet vårt. Det var med andre ord ikke hun, og vi er bare to som bor her. Jeg tror ikke på spøkelser men jeg begynner nesten å tro på det når det skjer så mye rart uforklarlig. Tips til hva vi kan gjøre? Vi skal heldigvis flytte snart, og det virker nesten som det har blitt verre etter vi fant oss ny bolig. Anonymkode: a5cee...faf 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 Kan hende noe fra en svunnen tid har hengt seg fast på deg eller samboeren din. Kom det når dere flyttet inn eller bare plutselig i ettertid? Om det ikke gir seg når dere har flyttet ville jeg kontaktet en prest og fått velsignet huset. Anonymkode: fbe5e...11a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 Det kom gradvis når vi flyttet inn. Huset har en litt ekkel forhistorie også. Det skjedde et drapsforsøk her, og han som forsøkte å utføre drapet prøvde også å ta sitt eget liv, men han lykkes ikke med noen av delene heldigvis. Anonymkode: a5cee...faf
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 Huset er ikke så gammelt. Der er fra tidlig 2000 tall. Anonymkode: a5cee...faf
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #5 Skrevet 25. november 2018 Huset har lite å si, det er vel heller energier i området eller på tomten som kan gi ubehagelige opplevelser. Anonymkode: fbe5e...11a
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #6 Skrevet 26. november 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan hende noe fra en svunnen tid har hengt seg fast på deg eller samboeren din. Kom det når dere flyttet inn eller bare plutselig i ettertid? Om det ikke gir seg når dere har flyttet ville jeg kontaktet en prest og fått velsignet huset. Anonymkode: fbe5e...11a Det er like logisk at det er noe fra fremtiden. Anonymkode: 497d0...943 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #7 Skrevet 26. november 2018 Sett opp skjult kamera, og ikke fortell det til samboeren din.. Anonymkode: 9303b...944 6
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #8 Skrevet 26. november 2018 Så lenge dere ikke hører at noen går UT av huset er det greit. Dette ble sagt av en prest som sjekket huset til min gammeltante som hørte folk gå inn huset. Har opplevd noen uforklarlige ting selv, og har aldri før trodd på spøkelser og sånt. Men de siste årene har jeg begynt å tro at det i alle fall finnes mer enn vi tror her i universet. Hva det er, det vet ikke jeg. Blir dere veldig plaget hadde jeg nok kontaktet en prest. Ene tanten min bodde i et hus en gang der det skjedde en god del og der barnet slet med å sove fordi hun så noen som tanta mi ikke kunne se, sa hun. Det var en del lyder, som f.eks banking i soveromsveggene på natta, lyder av ting som falt, men at ingenting egentlig hadde det, osv. De fant ut at utenfor huset var det en sti som tyskerne brukte under andre verdenskrig. De flyttet til slutt. Jeg føler meg ikke plaget eller redd av det jeg har opplevd, så det går greit for meg. Anonymkode: d263c...973 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #9 Skrevet 26. november 2018 Dette er bare innbilning Anonymkode: b0892...06d 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #10 Skrevet 26. november 2018 Husk at det kan følge med på flyttelasset..... Anonymkode: 11660...7d0
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #11 Skrevet 26. november 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er bare innbilning Anonymkode: b0892...06d Du kan jo si det når du ikke har opplevd noe lignende. Du vet ingenting, men du nekter å tro på det. Anonymkode: d04e7...257 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #12 Skrevet 26. november 2018 Det er ikke bare innbilning nei. Ofte har både jeg og min samboer sett på hverandre når det skjer rare ting. For et par uker siden hørte vi som nevnt at noen gikk opp trappen til stuen og gikk inn i stuen også ble det stille. Det var ikke folk der. Andre ganger har jeg hørt lyder i kjelleren som høres ut som noen driver å rydder, rister og bretter sammen tøy uten at noe skjer. Anonymkode: a5cee...faf 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 26. november 2018 #13 Skrevet 26. november 2018 Kan være rotter eller mus i veggene. 2
Samsung Skrevet 26. november 2018 #14 Skrevet 26. november 2018 (endret) Rotter, esj. Endret 26. november 2018 av Samsung
Minlillesky Skrevet 27. november 2018 #15 Skrevet 27. november 2018 Prøv å legg igjen en av telefonene deres med lydopptak på i stua når dere legger dere, og la den surre og gå hele natten. Så kan dere høre gjennom opptaket dagen etter. Kanskje den tar opp stemmer/lyder Prøvde det her, og det var noen rare lyder.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #16 Skrevet 27. november 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo si det når du ikke har opplevd noe lignende. Du vet ingenting, men du nekter å tro på det. Anonymkode: d04e7...257 Tror en ikke på spøkelser, så finnes de ikke. Noen ser spøkelser bak hvert eneste hjørne Anonymkode: b0892...06d
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #17 Skrevet 27. november 2018 På 26.11.2018 den 0.38, AnonymBruker skrev: Det kom gradvis når vi flyttet inn. Huset har en litt ekkel forhistorie også. Det skjedde et drapsforsøk her, og han som forsøkte å utføre drapet prøvde også å ta sitt eget liv, men han lykkes ikke med noen av delene heldigvis. Anonymkode: a5cee...faf oi så spennende!! hvor er dette?? Jeg har selv bodd i hus der det her skjedd utrolig mye rart og er ikke lenger trangsynt ifh at verden er slik vi tror den er for å si det slik. Måtte utvide perspektivet og forandre litt på verdensbildet etterhvert, det var noe lignende av det du opplevde. Test det ut ved å begynne å pusse opp hehe, da pleier det bli enda verrre. Neida. Men kan dere ikke sette opp overvåkingskamera o.l? Anonymkode: 410f1...f88
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #18 Skrevet 27. november 2018 På 26.11.2018 den 1.30, AnonymBruker skrev: Så lenge dere ikke hører at noen går UT av huset er det greit. Dette ble sagt av en prest som sjekket huset til min gammeltante som hørte folk gå inn huset. Har opplevd noen uforklarlige ting selv, og har aldri før trodd på spøkelser og sånt. Men de siste årene har jeg begynt å tro at det i alle fall finnes mer enn vi tror her i universet. Hva det er, det vet ikke jeg. Blir dere veldig plaget hadde jeg nok kontaktet en prest. Ene tanten min bodde i et hus en gang der det skjedde en god del og der barnet slet med å sove fordi hun så noen som tanta mi ikke kunne se, sa hun. Det var en del lyder, som f.eks banking i soveromsveggene på natta, lyder av ting som falt, men at ingenting egentlig hadde det, osv. De fant ut at utenfor huset var det en sti som tyskerne brukte under andre verdenskrig. De flyttet til slutt. Jeg føler meg ikke plaget eller redd av det jeg har opplevd, så det går greit for meg. Anonymkode: d263c...973 hva har det å si at noen går ut av huset?? Jeg opplevde det der jeg bodde, utgangsdøren åpnet seg og vi hørte at noen både gikk inn og ut. Men ingen kom. Skjønner ikke hva det har å si? Tror ikke du skal tro på prester. Anonymkode: 410f1...f88
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #19 Skrevet 27. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror en ikke på spøkelser, så finnes de ikke. Noen ser spøkelser bak hvert eneste hjørne Anonymkode: b0892...06d Nå skrev ikke jeg direkte at det er spøkelser men at jeg nesten begynner å tro på det siden det skjer så mye rart hjemme hos oss. Jeg har alltid vært en tviler og har ledd av folk som snakker o spøkelser. Jeg har tenkt at alt må ha en forklaring, selv om det ikke er alt man kan forklare. Jeg syns likevel det er veldig ekkelt å oppleve slike ting, og jeg har aldri selv opplevd ting på denne måten. Når vi også er flere som opplever det samme er det ikke noe man innbiller seg. I starten trodde jeg det var samboeren min som for forsøket å pranke meg, men når begge er der og det samme skjer er det ikke hun. Hun er heller ikke så flink til å lure meg og holde det skjult. Anonymkode: a5cee...faf
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #20 Skrevet 27. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: oi så spennende!! hvor er dette?? Jeg har selv bodd i hus der det her skjedd utrolig mye rart og er ikke lenger trangsynt ifh at verden er slik vi tror den er for å si det slik. Måtte utvide perspektivet og forandre litt på verdensbildet etterhvert, det var noe lignende av det du opplevde. Test det ut ved å begynne å pusse opp hehe, da pleier det bli enda verrre. Neida. Men kan dere ikke sette opp overvåkingskamera o.l? Anonymkode: 410f1...f88 Askøy, utenfor Bergen. Anonymkode: a5cee...faf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå