Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at de aller fleste jeg faller for er stjernetegnet tvillingene. En eks og de tre siste flørtene/forleskelsene jeg har hatt har vært tvilling. Er selv krepsen (og kjenner meg veldig godt igjen av beskrivelsen av krepsen, så vil påstå jeg er en typisk kreps).

Har stjernetegnet noe å si for hva man faller for? Eller er det tilfeldigheter? 

Anonymkode: 6ae34...b5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tilfeldig. Stjernetegn er bare tull, måneden du er født i betyr ingenting og mennesket kan ikke deles inn i 12 grupper med identiske folk. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg liker å tro det, men det er min mening da. 🙈

Endret av Kaffefrøken
Skrevet

Tilfeldig :)

Anonymkode: 0e5bf...b62

Skrevet

Nå er jeg 42 år, så jeg har jo vært i en del forhold, og falt for en god del menn, og 90% av de har vært skorpioner. Selv er jeg tvilling. 

Anonymkode: 30f7d...aa8

• Liker 1
Skrevet

Tilfeldigheter! Å tro noe annet er naivt... Jeg trodde på stjernetegn på ungdomsskolen og litt vgs.... helt til jeg forelsket meg i en jeg trodde var skorpion. Det viste seg at han var vannmann.... Da forstod jeg at stjernetegn er artig det, men KUN det. Jeg er selv kreps, og ikke i nærheten av å være kreps ;) Mannen min nå er fisk, og har ingen typiske "fisketrekk". Slutt med dette tullet! Folk er forskjellige helt uavhengig av stjernetegn!

Anonymkode: bea39...511

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg 42 år, så jeg har jo vært i en del forhold, og falt for en god del menn, og 90% av de har vært skorpioner. Selv er jeg tvilling. 

At folk karakteriserer andre etter fødselsdato synes jeg er skremmende! Min mor, minfæ far, min ene sønn, min ene stesønn er alle skorpioner- og totalt vidt forskjellige personligheter!! 

Skrevet
1 minutt siden, Kaffefrøken skrev:

Jeg liker å leve i den lille boblen min. Det gir meg glede. Andre tror på f.eks Gud! Whatever floats your boat, mener jeg. 🤪

Hehe, er jo selvsagt litt artig 😜😅

• Liker 1
Skrevet

Vel, litt morsomt. Kjenner 4 værer. 3 av dem har mange likhetstrekk, han 3 er klin ulik de andre tre. 🤭 

Er selv skytte, å passer meget bra i beskrivelsen der! Har og flere venner, pluss en god eks som er vekten 😊 

Skrevet
2 minutter siden, Kaffefrøken skrev:

Jeg liker å leve i den lille boblen min. Det gir meg glede. Andre tror på f.eks Gud! Whatever floats your boat, mener jeg. 🤪

Jada, gjør jo ingenting. 😉

Skrevet
Akkurat nå, Elektra skrev:

Jada, gjør jo ingenting. 😉

Sant. 😘 

Skrevet
1 minutt siden, Maestro skrev:

Vel, litt morsomt. Kjenner 4 værer. 3 av dem har mange likhetstrekk, han 3 er klin ulik de andre tre. 🤭 

Er selv skytte, å passer meget bra i beskrivelsen der! Har og flere venner, pluss en god eks som er vekten 😊 

Digger skytter! 

Skrevet
1 minutt siden, Kaffefrøken skrev:

Digger skytter! 

Man finner ikke ærligere mennesker enn en skyttepreget person.

Skrevet
Akkurat nå, Mass skrev:

Skytten er min ascendante om det sier deg noe! 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At folk karakteriserer andre etter fødselsdato synes jeg er skremmende! Min mor, minfæ far, min ene sønn, min ene stesønn er alle skorpioner- og totalt vidt forskjellige personligheter!! 

Det har jo og alle disse mennene vært og. Men synes det jo er litt festlig, at jeg stort sett bare faller for skorpioner. Jeg bryr meg jo ikke om hvilket stjernetegn mannen er, det spiller ingen rolle for meg.

Skrevet
Akkurat nå, Kaffefrøken skrev:

Skytten er min ascendante om det sier deg noe! 

Min også 😉

Skrevet
Akkurat nå, Mass skrev:

Min også 😉

Og du er også løve? ;) (wild guess basert på profilbilde) 

Skrevet
Akkurat nå, Mass skrev:

Skytter er ærlige ja, og hyggelige og morsomme og filosofiske, så interessante å være sammen med. Men de er ikke helt pålitelige. En vet aldri hvor de er og når de drar, eller kommer tilbake. De er all over. 

Anonymkode: d44c0...b26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...