Gå til innhold

Gravid i uke 4 fant, fant ingenting på ultralyd. Men blør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått gjennom IVF å ble gravid. Tok to tester med noen dagers mellomrom å begge viste fort at jeg var gravid. Dette var på en mandag, og jeg hadde tydelige gravid symptomer 3 dager før testdato. Tok første test på mandag og alt var bra, men på torsdags natt kom det brun utflod i trusa og rosa blod på papiret dagen etterpå, samme fredag og natt til lørdag. På lørdag kom det en liten blødning og store smerter i magen, kom litt mere blod på kvelden. Fikk så vondt at jeg dro på legevakten å ble undersøkt men fant ingenting, det var tomt. Skulle vært 5 uker på vei i dag. 

Jeg blør fortsatt men ikke så mye som mensen pleier å være. Men hvis jeg spontanaborterte skulle det ikke komme noen klumper da ? Har tatt HCG å venter på svar. Så hva tror dere har skjedd ?

Anonymkode: d8341...a85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som kjemisk graviditet 

Anonymkode: 1cc70...c0e

Skrevet

Det er i utgangspunktet for tidlig for en legevaktslege å se noe dom helst på ultralyd. 

Kan være kjemisk graviditet. Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning :)

så tidlig vil det som regel ikke komme klumper ved SA uansett.

Anonymkode: 8c234...c7a

Skrevet

Ved en spontanabort så tidlig er det jo ingen klumper som skal ut. Det er det samme som ved en vanlig mens som kommer.

Anonymkode: 29269...1df

• Liker 1
Skrevet

Det er kun hcg som kan gi svaret så tidlig 

Anonymkode: b6e9e...656

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved en spontanabort så tidlig er det jo ingen klumper som skal ut. Det er det samme som ved en vanlig mens som kommer.

Jeg spontanaborterte i uke 4 og det var imponerende mye som kom ut, også klumper. En kjemisk ER er ordentlig graviditet. Egget fester seg i livmoren og HCG produseres. Jeg blødde i nesten 2 uker.

TS: det høres dessverre ut som en SA. Smerter kombinert med blod er ikke et godt tegn. Håper du har noen rundt deg å søke trøst hos. Jeg gråt i dagesvis etterpå selv om det skjedde svært tidlig.

Anonymkode: e6ff3...596

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spontanaborterte i uke 4 og det var imponerende mye som kom ut, også klumper. En kjemisk ER er ordentlig graviditet. Egget fester seg i livmoren og HCG produseres. Jeg blødde i nesten 2 uker.

TS: det høres dessverre ut som en SA. Smerter kombinert med blod er ikke et godt tegn. Håper du har noen rundt deg å søke trøst hos. Jeg gråt i dagesvis etterpå selv om det skjedde svært tidlig.

Fikk høre svar på HCG jeg tok den dagen jeg dro på legevakta å den var på 450 så jeg fikk beskjed av klinikken å ta en til i dag som jeg får vite svaret på i morgen ts

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du på koagulert blod? Det har jeg alltid når jeg har mensen også, men andre "klumper" er det jo ikke. Koagulert blod kommer jo av at man blør mye.

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk høre svar på HCG jeg tok den dagen jeg dro på legevakta å den var på 450 så jeg fikk beskjed av klinikken å ta en til i dag som jeg får vite svaret på i morgen ts

Da venter vi på å høre fra deg i morgen

Anonymkode: 6d61a...72f

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du på koagulert blod? Det har jeg alltid når jeg har mensen også, men andre "klumper" er det jo ikke. Koagulert blod kommer jo av at man blør mye.

Kan hende det var koagulert blod. Jeg har aldri klumper når jeg har mensen, blør lite, så vet ikke hvordan det skiller seg fra SA-klumper. Når jeg hadde tidlig SA kom det både «klumper» og «grums» Sorry TMI..

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da venter vi på å høre fra deg i morgen

Anonymkode: 6d61a...72f

HCG var på 90 😢 ts

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

HCG var på 90 😢 ts

Så kjedelig å høre ❤

Anonymkode: 8c234...c7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...