Gå til innhold

Mulitorgasmer

Fremhevede innlegg

Gjest Lars Rolf
Skrevet

Hei

Jeg lurer å hva rekorden er? Har nettopp hatt sex med en kvinne som sikkert fikk 20 orgasmer etter hverandre. Utrolig digg :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Rekorden i hva da? Å fake? Eller i å overdrive litt?

Skrevet
Rekorden i hva da? Å fake? Eller i å overdrive litt?

:ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

20 er ikke uvanlig for meg, tror jeg, men slitsomt kan det være. På den annen side teller jeg ikke da mister jeg fort fokus, og syns det er vanskelig å vite om det er flere korte eller en lang sammenhengende nytelse. I og for seg gjør det vel heller ikke noe, så lenge man har det bra. Og 20-dama di hadde det nok veldig bra, tenker jeg...

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja, jeg synes egentlig det er litt vanskelig å holde telling. jeg :klø: Når det blir sånn så er jeg ikke helt på nett :ler:

Gjest seroxata
Skrevet

20 bare? næææh, prøv nærmere 30, da er du på mitt nivå :kul:

Gjest lurven
Skrevet

:o jeg har ca 20 i løpet av et helt år jeg

Gjest Seleena
Skrevet
:o jeg har ca 20 i løpet av et helt år jeg

20 multiorgasmer? :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, Seleena, 20 vanlige - eller egentlig flest faker. Lurven er blant dem som faker også når han onanerer.

Skrevet
Nei, Seleena, 20 vanlige - eller egentlig flest faker. Lurven er blant dem som faker også når han onanerer.

Nå ble jeg nysgjerrig på hvordan du vet det???:oops: :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet alt.

Men jeg har taushetsplikt.

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei

Jeg lurer å hva rekorden er? Har nettopp hatt sex med en kvinne som sikkert fikk 20 orgasmer etter hverandre.

Du får slå opp i Guiness rekordbok! :briller:

Gjest Røffe Rudolf
Skrevet

Du får slå opp i Guiness rekordbok! :briller:

Enkelte damer skryter på seg orgasmer som han BigBrother skrøt på seg cm. 5 sammentrekninger i skjeden er IKKE 5 orgasmer på rad eller multiorgasmer, men EN sammenhengende!

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har ikke hatt så mye som 20 på rad, der og da telte jeg liksom ikke :ler: men i alle fall 5 på rad har jeg hatt. Var temmelig sliten etterpå. :wink:

Gjest manic
Skrevet

En holder lenge for meg! Noen ganger blir det ingen, men blir det en er jeg seksuelt sliten for resten av natten/dagen... 20!? Da hadde jeg fått hjerteinfarkt :ler:

Gjest en gjest
Skrevet

20? Det må jeg si var ekstremt mange.

Jeg er så heldig at jeg får en del serieorgasmer, og jeg får vel aldri over fem. Og da er jeg sliten! Da er det nesten vondt å få orgasme om noen vet hva jeg mener... Det vanligste er å få 2-3 orgasmer i serieorgasmer (mener jeg å huske). Man skal ikke telle de små sammentrekningene som kommer før og etter orgasmene. Hmm.. må si som RR at er du sikker på at hun ikke blander med antall sammentrekninger? :ler:

Gjest Lars Rolf
Skrevet

20? Det må jeg si var ekstremt mange.

Jeg er så heldig at jeg får en del serieorgasmer, og jeg får vel aldri over fem. Og da er jeg sliten! Da er det nesten vondt å få orgasme om noen vet hva jeg mener... Det vanligste er å få 2-3 orgasmer i serieorgasmer (mener jeg å huske). Man skal ikke telle de små sammentrekningene som kommer før og etter orgasmene. Hmm.. må si som RR at er du sikker på at hun ikke blander med antall sammentrekninger? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...