Gå til innhold

Hvordan beholde telefonnummeret mitt selv om jeg ikke skal bruke det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal flytte til utlandet på ubestemt tid, det kan bli alt fra et halvt år til for alltid. Jeg vil derfor holde på det norske mobilnummeret mitt en stund til, men kommer til å tegne abonnement i landet jeg skal bo i. 

Hva er den beste/billigste måten å gjøre det på? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har et nummer hos telia som vi holder av for 100kr pr år, av samme årsak som din. 

Anonymkode: 6d69f...d0d

• Liker 1
Skrevet

Hvis du endrer det til kontantkort, må du bare huske på å fylle på 1 gang i året 100,- så blir det ikke avsluttet :) 

Skrevet

Hva med å faktisk høre med telefonselskapet ditt?? Vil vel tippe at det er de som har mest peil på dette og ikke et forum.

Anonymkode: c8c3d...296

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å faktisk høre med telefonselskapet ditt?? Vil vel tippe at det er de som har mest peil på dette og ikke et forum.

Skal selvsagt det også, men tenkte det var greit å høre hva andre har gjort og betaler så jeg vet om det telefonselskapet tilbyr er en god deal eller ikke. 

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Det er da bedre å høre med andre. Telefonselskap er interessert i å tjene penger.

Anonymkode: 8c946...ba4

• Liker 2
Skrevet

Datteren min var i samme situasjon. Jeg byttet til telenor og kjøpte det billigste kontantkortet. Om kortet må aktiveres er jeg usikker på... Det må du sjekke.

Anonymkode: 0a61d...011

Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Et telefonselskap vil selge de tjenestene de tilbyr, og helst tjener mest på. Her kan man få uavhengige råd som ikke er låst til tilbudene et spesielt selskap har. Det lureste for TS er å bytte til et kontaktkort som ikke krever bruk, og det er ikke alle selskaper som tilbyr det. Selv om de gjør det er det ikke sikkert de sier det, siden de bare vil ha utgifter med en kunde som bytter til det.

Anonymkode: 85d87...765

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...