Gå til innhold

Hvor ofte tenker en kvinne på penis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skulle vært vært artig å vite hvor ofte en kvinne ser for seg bilde av en penis i løpet av en dag. Klart dette kan være variabelt etter dagsformer og individuelle forskjeller, men det skulle vært veldig spennende å høre om din helt ærlige tilbakemelding på hvor ofte disse visuelle tankene av mannens kjønnsorgan kan forekomme i løpet av en dag. :)

Anonymkode: 425f3...1b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri, jeg er lesbisk og tenner på kvinner!

Anonymkode: 96145...064

• Liker 2
Skrevet

Kommer helt an på humøret. Er jeg i det hjørnet kan jeg tenke på den mange ganger i løpet av dagen. Den er ikke hvilken som helst penis jeg tenker på, men kjærestens😍

• Liker 2
Skrevet

Ganske ofte faktisk. Sikkert hver dag. Singel og kåt og elsker pikk.

Anonymkode: c1b2b...4ff

• Liker 1
Skrevet

Aldri. 

Det hender jeg tenker på sex men da ser jeg ikke for meg bilder av en penis. 

• Liker 23
Skrevet

Nesten aldri. Det betyr ikke at jeg ikke tenker på sex, og jeg er heller ikke lesbisk, men jeg tenker ikke først og fremst på pikk. 

Anonymkode: 0d669...a9d

• Liker 14
Skrevet

Har aldri tenkt på en pikk som ikke sitter på kjæresten jeg har hatt. Og da har jeg ikke tenkt på utstyret, men det den brukes til. Men tenker sjelden på det kanskje en til to ganger i året.

Anonymkode: 43e96...94e

• Liker 5
Skrevet

Aldri. Jeg går ikke rundt og tenker på peniser.

• Liker 14
Skrevet

Ser aldri for meg bilde av en penis.  Kan tenke på sex, men ikke nødvendigvis penis, mer akten.  Jeg tenner heller ikke av å se bilde av en penis. 

Anonymkode: 3a5b4...048

• Liker 12
Skrevet

Jeg tenker kun på EN penis, min kjære sin. Og det er kun om jeg har lyst på sex med ham, som skjer kanskje en gang i uka eller så (kommer litt an på formen)

• Liker 2
Skrevet

Det kommer litt an på.. Men 1-3 ganger om dagen cirka. Hvis jeg kun jeg er hjemme. Ellers hvis jeg er offentlig... går ofte blikket midt, til skritte på en random fyr. 

Anonymkode: c6cd1...dcf

• Liker 4
Skrevet

Tror menn vi tenker på bilder? Er det derfor de tror det er kult å få bilder på mobilen?

Anonymkode: a97e7...16b

• Liker 17
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror menn vi tenker på bilder? Er det derfor de tror det er kult å få bilder på mobilen?

Mange av oss gjør jo det. Fikk masse dickpicks av kjæresten jeg var med. Var digg.

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Mange av oss gjør jo det. Fikk masse dickpicks av kjæresten jeg var med. Var digg.

Hver sin smak. Men er ikke alle menn som tror man må være kjæreste for å sende. 

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, Hulderen skrev:

Aldri. Jeg går ikke rundt og tenker på peniser.

Kan det tenkes at du kunne tenkt på det mens du lå eller satt? Hvorfor måtte du gå rundt å tenke på det?

Anonymkode: e7719...e2b

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hver sin smak. Men er ikke alle menn som tror man må være kjæreste for å sende. 

Nei, det er det absolutt ikke.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i overmåte interessert i peniser og kan tenke på dem like mye som en mann tenker på andre damer. 

Anonymkode: 56558...799

• Liker 1
Skrevet

Her var d mange ærlige tilbakemeldinger!!! 🤣😉

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Her var d mange ærlige tilbakemeldinger!!! 🤣😉

Hva kan du bruke svarene til?

Anonymkode: f098e...786

• Liker 1
Skrevet

Aldri. Jeg er hetero kvinne, men jeg hverken tenker eller tenner på penis. Jeg tenner på hele mannen og akten og stemningen. 

Anonymkode: 1b333...014

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...