AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Lurer på å søke på en stilling ved siden av sykepleierstudiet, og denne virker veldig spennende. Likevel lurer jeg litt på hva de mener. Er det at jeg jobber fast hver 3 helg som tilsvarer 14% stilling? Eller er det en turnus hvor man jobber litt forskjellige faste dager (ukedager) men med fast arbeid hver 3 helg? Hvis det er hver 3 helg fast, vil dette da si mandag-søndag hvor man er på jobb hele helgen (sovende vakt), eller er det fredag -hjem, lørdag-hjem osv? Er litt i tvil om det er mulig å kombinere med praksis neste semester, så kanskje noen kan gi meg en forklaring på hva de mener? Anonymkode: 1c45f...aa5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 Hvis det er 14 prosent stilling, jobber du da ca hver 3 helg. Feks fre kveld, lørdag dag og søn kveld. Du må nesten se turnusen din hvordan vaktene er. Jeg jobbet 18 prosent og kombinerte det med studier og barn. Helt overkommelig. Anonymkode: 769ee...70a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 At du jobber fast hver 3 helg, og at det bytter på dag og kveld, ev natt. Anonymkode: 1a53c...9af
Apekatten Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 14% stilling med hver 3. helg er en helgestilling der du har en fast helg på turnus. Jeg hadde 11% fast stilling tidligere, da jobbet jeg 12 timer i måneden, altså lørdag og søndag.
boblevann Skrevet 25. november 2018 #5 Skrevet 25. november 2018 14% stilling innebærer stort sett 3. Hver helg, med enten dag- eller kveldsvakt lørdag og søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå