Gå til innhold

Hva er det med folk som bare ikke takler at andre har oppmerksomheten?!??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår det bare ikke. Selv er jeg slik som ikke ser hvorofr jeg fortjener oppmerksomhet mer enn andre. Jeg er ikke SÅ AWESOME.
Men det er altså noen som bare ikke takler at andre har den. De har alltid noe mer spennende å tilføye.
Ser de et kamera så hopper de foran. De vil altså være med på alle bilder, til og med om noen spør om å få bli tatt bilde av alene så må vedkommende stikke en finger foran elns.
Resten kan dere bruke fantasien, men det er altså folk som ikke takler at de ikke er midtpunktet hvert sek 😕 

Anonymkode: 1dd5b...ef0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk er forskjellige og ikke alle har like utviklede sosiale antenner. 

Skrevet

De er narsissister?

Anonymkode: a3de2...2c7

Skrevet

Sånne mennesker er slitsomme å være rundt. Foretrekker mennesker med et snev av mystikk, verdighet og intelligens. Oppmerksomhetssøkende mennesker faller sjelden inn i den kategorien. Der er det gjerne alt for oppmerksomhet, uavhengig av oppmerksomheten er negativ eller positiv.

Anonymkode: 55366...1f8

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er narsissister?

Anonymkode: a3de2...2c7

Barn også? Mange har med seg trekkene fra de er barn.

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånne mennesker er slitsomme å være rundt. Foretrekker mennesker med et snev av mystikk, verdighet og intelligens. Oppmerksomhetssøkende mennesker faller sjelden inn i den kategorien. Der er det gjerne alt for oppmerksomhet, uavhengig av oppmerksomheten er negativ eller positiv.

Anonymkode: 55366...1f8

Ja, de er jo ikke noe spennende. Men mange av disse virker faktisk ganske godt likt, eller de liker seg selv så godt at de ikke bryr seg om at andre irriterer seg...
Og den som er litt enda mer i bakgrunnen, slik som meg, blir bare sett på som mutt, i verste fall sjalu fordi vedkommende vil ha oppmerkomsheten hele tiden. men det er noe de liker å tro selv, for jeg synes virkelig ikke de er så fantastiske at de fortjener oppmerksomheten hele tiden.

Anonymkode: 1dd5b...ef0

• Liker 1
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Synes det kan være litt deilig når folk stikker seg frem. Da slipper jeg å gjøre det selv. 

Skrevet
3 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Synes det kan være litt deilig når folk stikker seg frem. Da slipper jeg å gjøre det selv. 

Haha, sånn tenker jeg også. Helt greit for meg at der er folk som trenger oppmerksomhet 24/7, sånn at jeg får være i fred på plassen min i "Bakgrunnen" der jeg trives best👍 Jeg trenger dem.

Anonymkode: 9ca64...3bd

• Liker 2
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, sånn tenker jeg også. Helt greit for meg at der er folk som trenger oppmerksomhet 24/7, sånn at jeg får være i fred på plassen min i "Bakgrunnen" der jeg trives best👍 Jeg trenger dem.

Anonymkode: 9ca64...3bd

Samme😂😂

Skrevet

Jeg er glad i oppmerksomhet! Men jeg lar selvsagt andre få komme frem, de også. Jeg trenger ikke å være i sentrum hele tiden ;) Og selvfølgelig er det irriterende med de som aldri lar noen andre få lyskasteren på seg. 

Det kan være godt med bekreftelse og oppmerksomhet, det tror jeg mange synes. Å bli sett. Men alt med måte :) 

Anonymkode: 37358...94f

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg liker virkelig ikke oppmerksomhet, så er veldig glad for at andre kan ta den biten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...