Gå til innhold

Kommuner på Østlandet med gode lønnsbetingelser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber nå i Bærum kommune hvor lønnen er veldig bra, har ca. 650 kr timen når det er kveldsvakt. Men jeg må pendle så langt (1,5 time for å komme dit), er det en kommune i vestfold/buskerud som har like gode lønnsbetingelser? Noen som vet? 

Anonymkode: 85e6d...ca5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt å oppgi hvilket yrke det er snakk om. 

Anonymkode: 408f1...e9f

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurt å oppgi hvilket yrke det er snakk om. 

Anonymkode: 408f1...e9f

Ja, beklager. Det er en bachelor innenfor helse og sosial. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, beklager. Det er en bachelor innenfor helse og sosial. 

Det er ikke et yrke, men en utdanning.

Hva jobber du som?

Anonymkode: df27d...b76

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke et yrke, men en utdanning.

Hva jobber du som?

Anonymkode: df27d...b76

Miljøterapeut 

Skrevet

Nekter å tro at du har 650kr timen uansett tid på døgnet som miljøterapeut i kommunal sektor. Det tilsvarer en årslønn i full stilling på langt over millionen, og en miljøterapeut ligger vel som regel rundt 4-500.000 i året+ tillegg.

Anonymkode: 5f58e...2da

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nekter å tro at du har 650kr timen uansett tid på døgnet som miljøterapeut i kommunal sektor. Det tilsvarer en årslønn i full stilling på langt over millionen, og en miljøterapeut ligger vel som regel rundt 4-500.000 i året+ tillegg.

Anonymkode: 5f58e...2da

Det er jo synd for deg at du ikke tror  på det, men jeg har faktisk det med alle tillegg. Imponerende ikke sant?? Skjønner at det blir vanskelig å toppe den i andre kommuner. 

Skrevet

Og jeg som var takknemlig for 180kr timen 😅😅😅

Anonymkode: fd8e9...153

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobber nå i Bærum kommune hvor lønnen er veldig bra, har ca. 650 kr timen når det er kveldsvakt. Men jeg må pendle så langt (1,5 time for å komme dit), er det en kommune i vestfold/buskerud som har like gode lønnsbetingelser? Noen som vet? 

Jada. Her nede på jorden har vi noe mindre.

Anonymkode: 98bbd...c1c

Skrevet

Hjelpepleier her. Har 411,- i timen. Så kommer tilleggene i tillegg. Jobber bare natt, så jeg har stort sett tillegg på alt jeg jobber.

Jobber i en Vestfold kommune 😁

Anonymkode: a9c86...ea6

Skrevet

Jada, jeg har 1000 i timen, jobber kun morgenvakter. Har en livets harde skole i helse og sosial. Setter sprøyter ;)

Anonymkode: f2d92...e14

• Liker 1
Skrevet

Jeg har 802 kr i timen (uten noen tillegg) som pleieassistent. Synes du burde klage på lønna di når du har bachelor.

Anonymkode: 1a755...c7c

• Liker 1
Skrevet

Hjelpepleier her. Har 411,- i timen. Så kommer tilleggene i tillegg. Jobber bare natt, så jeg har stort sett tillegg på alt jeg jobber.

Jobber i en Vestfold kommune 😁

Det et faktisk ikke dårlig til Vestfold kommune å være. Til dere andre skeptikere, jeg kunne ha tjent 40.000 etter skatt der jeg er nå i mnd. Og da hadde jeg ikke trengt å jobbe helger eller helligdager, kun ukedager. 

Skrevet

Tviler på at dere som påstår at dere har særlig over 200 kr i lavtlønnsyrker har mulighet for å 100% stillinger med slike lønninger. Det vi snakker her om er vel små stillinger som noen netter har 100% tillegg + klestillegg o.l.

Jeg har selv opplevd 1200 kr i timer ved spesielt gunstige oppgaver/tider. Men fast tjener jeg knapt 450 kr tillegg. Det får ikke vaskehjelpene, sikkerhetsvaktene eller adecco folka i kantinen hos oss for å si det sånn.

Anonymkode: ec53b...c15

Skrevet

Tviler på at dere som påstår at dere har særlig over 200 kr i lavtlønnsyrker har mulighet for å 100% stillinger med slike lønninger. Det vi snakker her om er vel små stillinger som noen netter har 100% tillegg + klestillegg o.l.

Jeg har selv opplevd 1200 kr i timer ved spesielt gunstige oppgaver/tider. Men fast tjener jeg knapt 450 kr tillegg. Det får ikke vaskehjelpene, sikkerhetsvaktene eller adecco folka i kantinen hos oss for å si det sånn.

Du har helt rett, det er ikke fast stilling. 

Skrevet

Er vernepleier, og bor mellom Bærum og Vestfold, og Bærum og asker er kjent for de best betalte kommunene, kommer man seg lenger nedover, blir det dårligere betalt. Jobbet i nedre eiker kommune en stund, det var dårlig lønn. 

Anonymkode: c91ae...05d

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fast stilling som nattevakt, 62%. Jobbe mer enn det er uaktuelt da jobben er såpass slitsom at jeg ikke klarer mer. 

Det er jeg som er hjelpepleier med 411,- i timen + tillegg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...