AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Alt i Norge handler om at "vi skal ha" , herregud, se på tv programmene også. "jeg vil ha nyoppusset" "jeg vil ha leiligheten med takterrasse" "ny iphone å markedet, jeg vil ha!" "jeg vil ha fin kropp" "jeg vil ha bedre betalt" "jeg vil ha beste jobben" Huff, tåpelige mennesker. Anonymkode: 49bd6...882
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 Tåpelige vet jeg ikke noe om men... Det er klart av vi alle må ned på europeisk nivå og kanskje enda mer, for slik vi lever er ikke bærekraftig. Sjekker man ut på nettet så er det mye om minimalisme og små hus Anonymkode: 9d590...7f0
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tåpelige vet jeg ikke noe om men... Det er klart av vi alle må ned på europeisk nivå og kanskje enda mer, for slik vi lever er ikke bærekraftig. Sjekker man ut på nettet så er det mye om minimalisme og små hus Anonymkode: 9d590...7f0 europeisk nivå? Anonymkode: 49bd6...882
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå