AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Vurderer å kjøpe denne sofaen (i duo oppsett som vist i link). Er det noen som har erfaring med sofaen? https://www.bohus.no/stue/sofa/hjoernesofa/nordic-hjoernesofa-4?gclid=EAIaIQobChMIw4f9x-rv3gIVwo2yCh3ZhQBsEAQYAiABEgIPj_D_BwE Anonymkode: ba380...69d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Vi har denne. Veldig greit å ha mulighet til å vaske og ta av trekkene Vil anbefale å velge et holdbart og slitesterkt trekk. Det har mye å si for kvaliteten og holdbarheten. Men! Siden det er avtakbare trekk opplevde vi fra dag 1 at stoffet på putene var litt dradd etter sitting noe som i og for seg er vanlig når det ikke er fastsydde puter. Vi klaget faktisk på den store endeputen og fikk en ny fordi det ble for mye overflødig stoff i krøll der hvor noen hadde sittet. Komforten er knall da og supert at man får støvsugd under den uten å måtte flytte på hele sofaen Anonymkode: 34e01...6f3
Nelle1 Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 Mulig du har handlet allerede, men.. jeg kjøpte en nordic duo (treseter m sjeselong) fra bohus for to år siden. Etter ca ett års tid var den vond å sitte i. Putene var skjeve og ga etter, særlig mot kantene. 0g den store puta på sjeselongen ville skli ut tross borrelåsfestet. Vi er en helt vanlig familie som er ute om dagene, så sofaen er ikke brukt mer enn normalt. Klagde, og etter hvert kom det en mann på befaring. Fikk da levert nye seteputer sist sommer. Etter et halvt års tid var sofaen igjen nesten like ille, så jeg klagde igjen. Jeg har nå bedt om å få pengene igjen, for jeg er skikkelig skuffet over kvaliteten. Men, det vil ikke bohus. De vil levere nye seteinnlegg igjen. De sier at det er en av deres bestselgere som de har lite klager på, og at når leverandøren vil løse det med nye seteinnlegg så stoler de på at det blir bra. Jeg ser for meg nok et år med stadig dårligere sofa. Må si jeg er skuffet både over sofaen og kundebehandlingen som nå går på repeat. Så, hvis jeg var deg hadde jeg absolutt ikke kjøpt denne sofaen. Kanskje ikke lurt å handle hos bohus i det hele tatt med slik kundebehandling. Jeg kommer i hvertfall ikke til å kjøpe noe mer derfra
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 Jeg fikk levert Nordic sofa i år. Er veldig fornøyd. Men det er en fast sofa, ikke en sofa du "synker inn i", så du må like "støtten" putene gir. Ettersom den er ny for meg, kan jeg ikke si noe om hvordan den blir med års bruk. Anonymkode: ca83f...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå