mrs williams Skrevet 17. mai 2005 #41 Skrevet 17. mai 2005 Har ikke hatt det,men har veldig lyst til å prøve det... Gubben har hatt trekant og vil også ha det igjen sammen med meg!!
Gjest happyending Skrevet 17. mai 2005 #42 Skrevet 17. mai 2005 Jeg har ikke hatt det, men jeg tror nok jeg kunne hatt det.. Ikke med hvem som helst, men alt må vel prøves..
qwer Skrevet 21. mai 2005 #43 Skrevet 21. mai 2005 jeg har prøvd jentesex, men regner meg likevel som hetrofil. det er nok mange der ute som har lyst til å prøve bare for å ha gjort det.
Gjest Ninakanin Skrevet 22. mai 2005 #45 Skrevet 22. mai 2005 Ja jeg hadde en venninne som det var nære på med hver gang vi drakk da jeg var 17... Men det skjedde aldri noe. Så nei! Og trekant hadde nok vært kjempegøy! Men om det er så lurt er en annen ting
Henriette83 Skrevet 22. mai 2005 #47 Skrevet 22. mai 2005 Har aldri hatt jentesex, men jeg må innrømme at jeg blir litt opphisset av å tenke på det. Veit ikke om jeg hadde tørt å gjennomføre det på ordentlig. Jeg har samboer, og er fornøyd med sex-livet vårt sammen! Vi har det veldig bra!
nurseBetty Skrevet 23. mai 2005 #48 Skrevet 23. mai 2005 Har aldri hatt jentesex, men jeg må innrømme at jeg blir litt opphisset av å tenke på det. Veit ikke om jeg hadde tørt å gjennomføre det på ordentlig. Jeg har samboer, og er fornøyd med sex-livet vårt sammen! Vi har det veldig bra! hehehe...eg å e fornøyd,men det frister litt...vil bare ikkje dele min goe mann m nåken
Gjest Lizette Skrevet 23. mai 2005 #49 Skrevet 23. mai 2005 hehehe...eg å e fornøyd,men det frister litt...vil bare ikkje dele min goe mann m nåken Må han være med da?
Gjest jeg og Skrevet 25. mai 2005 #50 Skrevet 25. mai 2005 jeg har hatt både jentesex og trekant (og firkant) og må si at det er veldig deilig. Mannen min og jeg er veldig åpne for å være med andre og det har ikke vært noe problem med sjalusi, tvertimot har det gjordt at vi har et bedre seksualliv når det bare er oss også.
Spesiella Skrevet 27. mai 2005 #51 Skrevet 27. mai 2005 Har vært sammen med ei annen jente en gang, men aldri vært med på trekant. Kunne gjerne tenke meg å prøve, men det er ganske urealistisk for tiden da jeg bare er meg selv og må få med to andre :cry:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå