Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #21 Skrevet 14. april 2005 Når noen med brask og bram hevder, tross at de mangler egne erfaringer eller andre referanser, at trekanter ødelegger forhold, så må det være lov å protestere. Og det samme gjelder de som ikke liker heroin og selv ikke har prøvd det. Eller de som er mot drap uten å ha blitt drept.
Gjest ikke innloggaaaa Skrevet 15. april 2005 #22 Skrevet 15. april 2005 Nei, men vil gjerne prøve. Har en spesiell jente i kikkerten også, men tror ikke tanken ville falt henne inn engang, hehe... Hadde vært morsomt å vite om hun hadde lyst, eller ikke. Dersom jeg visste at hun hadde lyst, hadde jeg ikke nølt med å kysse henne på munnen neste gang jeg ser henne.
Laina Skrevet 15. april 2005 #23 Skrevet 15. april 2005 Har prøvd, og det var kult det. Men om det skulle gjentas, må det nok være med den samme jenta, for hun er den eneste jeg har tent på noengang. Og jeg tror ikke det blir aktuelt igjen. Dessuten: Menn funker best!
Trampe Skrevet 15. april 2005 #24 Skrevet 15. april 2005 Nei, men Norma Jean da... Har du glemt å ta pilla di i dag eller? Ikke vær så uhøflig da, har vel ikke sagt noe som du trenger å hisse deg opp over? Sa bare min mening jeg... så får du si din. Har ikke tenkt å kappe hodet av deg av den grunn. Ta imot litt :trøste: du, kanskje du føler deg bedre da?
Gjest Formosiss Skrevet 15. april 2005 #25 Skrevet 15. april 2005 Nei, jeg kunne aldri tenke meg å ha jentesex, for meg fortoner det seg bare ekkelt. Jeg er hetero, og tenner ikke på jenter - så enkelt er det. Jeg har kysset en annen jente èn gang, men aldri klint (grunnen til at jeg kysset henne var at de rundt meg påsto jeg aldri ville tørre dette..). Men trekant gutt/gutt/jente kunne nok muligvis gå an, men jeg tror ikke Kristian hadde blitt helt glad for det. ;-)
Gjest gjest1 Skrevet 17. april 2005 #26 Skrevet 17. april 2005 Har hatt jentesex hvor jeg var jenta, men ingen lesbesex! HOHO :o
Englepus Skrevet 17. april 2005 #27 Skrevet 17. april 2005 Har prøvd det, 3-4 ganger for noen år siden. Om det kommer til å skje igjen vet jeg ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #28 Skrevet 18. april 2005 Nei jeg har ikke hatt jentesex og siden jeg er heterofil har jeg ikke spesielt behov for å prøve heller.
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #29 Skrevet 18. april 2005 Har hatt jentesex hvor jeg var jenta, men ingen lesbesex! HOHO :o :klø: Har lest budskapet ditt flere ganger, og er like klok. Dette må du forklare nærmere.
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #30 Skrevet 18. april 2005 Nei jeg skulle leke morsom. Jeg er jente som har hatt sex = Jentesex. Ha-ha :-?
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2005 #31 Skrevet 18. april 2005 Nei jeg skulle leke morsom. Jeg er jente som har hatt sex = Jentesex. Ha-ha :-? Bra du bevisst skriver at du skulle "leke" morsom, og ikke at du skulle "være" morsom. Hvis ikke hadde jeg fått en mistanke om at du er nettopp så umoden som noen påstår.
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2005 #32 Skrevet 18. april 2005 Gud bedre, så klart er jeg jo det! :trøste:
Laina Skrevet 18. april 2005 #33 Skrevet 18. april 2005 Bra du bevisst skriver at du skulle "leke" morsom, og ikke at du skulle "være" morsom. Hvis ikke hadde jeg fått en mistanke om at du er nettopp så umoden som noen påstår. Min mor har oppdratt meg til å oppføre meg ordentlig når jeg er gjest. Jeg lurer på hva slags oppdragelse alle disse ufyselige gjestene her inne har fått. Ingen av dere hadde blitt bedt inn på en kopp kaffe hos meg, ihvertfall!
Gjest Daniella_ Skrevet 18. april 2005 #35 Skrevet 18. april 2005 Det er nok bare deg. Gutt+gutt+jente=jatakk! Jente+jente(+gutt)=spy! enig.
Gjest Kari-Anne Skrevet 9. mai 2005 #36 Skrevet 9. mai 2005 Jeg har i lange perioder bare hatt sex med jente. Synes sex med jente og sex med gutt er to helt forskjellige opplevelser, tror ikke jeg kan være uten noen av delene. Det å gå på lesbeklubb å bli sjekket opp synes jeg er helt OK, så lenge en gjør det helt klart at en ikke er ute etter et forhold. - Føler meg fri som fuglen nå som jeg ikke har vært i et forhold på over 3 år. Men 3-kant er nok ikke min greie.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #37 Skrevet 9. mai 2005 Jeg tenner ikke på jenter, så jentesex er uaktuellt. Trekant er deilig å fantasere om, men jeg ville ikke realisert det. Jeg kjenner meg godt nok til å vite at jeg ikke fikser det psykiske når det kommer til virkeligheten.
Såpebobla Skrevet 11. mai 2005 #38 Skrevet 11. mai 2005 Har hatt jentesex og skulle gjerne opplevd det igjen... Har samboer og barn, så jeg er ikke lesbisk, men jentesex....ja takk....
Snefrid Frost Skrevet 11. mai 2005 #39 Skrevet 11. mai 2005 Been there. Done that. Men det er noen år siden nå. Har gode og dårlige erfaringer med det som med all annen sex. Noen ganger kan det være kjempeflott og andre ganger fullstendig mislykket. Skal jentesex fungere skikkelig for meg må jeg være sikker på at den andre ikke holder igjen. Å ha to menn samtidig er uansett det beste jeg har vært med på!! Utrolig opphissende å vite at nummer to plasker rundt inne i meg i spermen til førstemann
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2005 #40 Skrevet 14. mai 2005 plake rundt i permen til førstemann, fy faen så vemmeligt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå