Gå til innhold

Har dere hatt jentesex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!;) jeg lurer på....er det mange som har hatt jentesex eller 3kant med 1 gutt og 2 jenter.

Eg og kjæresten min vill prøve 3kant men har ikke kommet så langt enda..

Kunne kansje tenkt meg sex med bare en jente også.

er det bare meg eller er det andre også som er slik`? :P

Skrevet

Det er nok bare deg.

Gutt+gutt+jente=jatakk!

Jente+jente(+gutt)=spy!

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er nok bare deg.

Gutt+gutt+jente=jatakk!

Jente+jente(+gutt)=spy!

Helt enig. Nå kommer aldri min mann til å ønske å dele meg med en annen mann i sengen, selv om jeg hadde prøvd å overbevise han om hvilken BERIKELSE det hadde vært for forholdet. ...kremt :wink:

Hadde aldri funnet på å invitere en jente opp i sengen vår, selv om det sikkert hadde vært kjekt for min mann :-?

Tror vi får klare oss med hverandre,-enn så lenge

Gjest Anonymous
Skrevet

Kunne godt tenkt meg sex med en annen kvinne, men siden mannen min ser på det som utroskap så får jeg stå over.

Det blir ikke helt det samme når jeg sier at det er ok at han har sex med en annen mann :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, jeg er heterofil så jenter frister ikke i det hele tatt. Er også ganske oppgitt over alle fjortissene som synes det er in å drive med jentesex. Jeg gjør det JEG har lyst til, ikke det som liksom er "kult".

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, det er nok ikke bare deg. Er heterofil jeg også, men jeg har alltid hatt lyst til å prøve. Jeg, ei venninne og kjæresten min + litt alkohol, det gikk bare bra det. Ikke det helt store, men jeg har ihvertfall prøvd...

Venninna mi og jeg er fremdeles gode venner, jeg har aldri hatt noen sjalusifølelser. Men typen og jeg slo opp litt senere -tror nok at jeg var villig til å gjøre det fordi følelsene for han var borte allerede da det skjedde. Så hvis du er glad i mannen din så gjør du det ikke...

Nå er jeg sammen med en som jeg ikke kunne tenke meg til å dele med noen. Hadde jeg vært singel så kunne jeg nok gjort det igjen. Men trekanter tar knekken på forhold...

Skrevet

Jeg har ikke hatt sex med andre jenter, ikke så mye som kysset en :)

Og om jeg hadde hatt veldig lyst, tror jeg ikke jeg ville skjønt meg på hvordan man sjekker opp ei jente.. har inntrykk av at jenter er mye vanskeligere å sjekke opp enn gutter, så jeg holder meg til guttene :ler:

Skrevet

Jentesex er koselig det, men trekant synes jeg er way overvurdert! Har hatt noen, og det har vært artig, men ikke spesielt deilig. Tidsfordriv for single mennesker, hehe...

Gjest NormaJean
Skrevet
Men trekanter tar knekken på forhold...

Nei, det gjør de alldeles ikke! Du prater mot bedre vitende!

Hva bygger du et slikt utsagn på??

Gjest Madam Felle
Skrevet

Nei, det gjør de alldeles ikke! Du prater mot bedre vitende!

Hva bygger du et slikt utsagn på??

Jeg ville byttet ut tar med kan.

Trekant KAN ta knekken på et forhold. :wink:

Gjest seroxata
Skrevet

jeg hadde nesten trekant med ei venninne og en fyr eigang, og det er det nærmeste jeg har vært jentesex :ler:

Har klint med jenter, men ikke lenger enn det..

Gjest Seleena
Skrevet

Trur nok ikkje det er noko for meg nei. Ikkje i trekant heller.

Gjest jente
Skrevet

Har hatt både jentesex og vært med på trekant. Gjorde det fordi jeg hadde lyst, og det var jo moro det. Må si jeg likte bedre å ha sex med ei anna jente enn trekanten. Nå har jeg prøvd det, og kommer ikke til å gjøre det igjen. Nå har jeg jo også fått meg samboer siden den gang da...

Ellers så vil jeg bare minne deg på at om du vil ha trekant med kjæresten, så bør du ha tenkt nøye gjennom det og være sikker på at det er det du vil. Tror mange blir plaget av sjalusitanker, husk at du faktisk ser på at kjæresten din har sex med ei anna jente...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hatt ganske mye jentesex (bare med to forskjellige da), og jeg er gift. Har hatt trekant også, men ikke men en som jeg var i forhold med. (to jenter + gutt)

Det er fryktelig deilig å ha jentesex!! Virkelig!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Kunne godt tenkt meg å prøve trekant jeg også, men får ALDRI min samboer med på det :-(

Jentesex er deilig selv om gutter er best :sjarmor:

Skrevet

Uff, jeg kunne aldri tenkt meg å dele mannen min med noen. Så jentesex er utelukket for min del. Men det er bare meg, da. Er for så vidt enig med gjesten som sa at trekanter tar knekken på forhold. Selvfølgelig ikke alle forhold, men noen... (som madammen sa :wink: )

Og til gjesten under der: den som skrev innlegget hadde tydligvis opplevd at forholdet sprakk. Der har du svaret på ditt opprørte spørsmål - hva hun baserte innlegget sitt på. Ikke ta sånn på vei da, folk må jo få lov til å ha forskjellige meninger.

Gjest NormaJean
Skrevet
Uff, jeg kunne aldri tenkt meg å dele mannen min med noen. Så jentesex er utelukket for min del. Men det er bare meg, da. Er for så vidt enig med gjesten som sa at trekanter tar knekken på forhold. Selvfølgelig ikke alle forhold, men noen... (som madammen sa :wink: )

Hvis du ikke har egne erfaringer, hvordan kan du da hevde det du skriver over her?? Stort sett ukvalifisert vås?

Og til gjesten under der: den som skrev innlegget hadde tydligvis opplevd at forholdet sprakk. Der har du svaret på ditt opprørte spørsmål - hva hun baserte innlegget sitt på. Ikke ta sånn på vei da, folk må jo få lov til å ha forskjellige meninger.

Denne gjesten skrev ikke et eneste ord om at dette gjaldt egne erfaringer, men viste med all tydelighet ukvalifisert vås slik som deg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du er ikke alene! :P Har prøvd jentesex, og det var like spennende som forventet. Men det blir jo noe helt annet enn sex med en mann, for ingenting kan måles med det. Men for min del er kosen en viktig del av jentesex'en. Vi vet jo hvordan vi tilfredsstilles :wink:

Skrevet

At det aldri skal kunne gå an å diskutere noe her inne uten at sånne tullebukker skal begynne å rakke ned på folk.. Det må da gå an å være høflige mot hverandre. :kjempesinna:

Gjest Anonymous
Skrevet

Når noen med brask og bram hevder, tross at de mangler egne erfaringer eller andre referanser, at trekanter ødelegger forhold, så må det være lov å protestere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...