AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Har hatt mye boblelignende følelser i livmor noen dager etter eggløsning (har aldri opplevd det før) og har vært sinnsykt trøtt siste 3 dagene, typ vil helst legge meg kl 19 er 4 dager igjen til ikm noen som har opplevd lignende før test? Anonymkode: fc946...dc2
Maja.. Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Jeg opplevde lignende bare en gang. Ble veldig giret da vi hadde prøvd over 2 år til da, men dessverre ingen positiv test 😕 Men ut ifra googlingen på den tiden så kunne det være et positivt tegn! Lykke til ☺️
Maja.. Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 Altså mye bobling hele perioden etter EL, men bare den ene PP😉
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #4 Skrevet 29. november 2018 Jeg har samme.. hatt siden helgen, og har IKM på onsdag/torsdag. Tok test i dag som var negativ, men er jo enda tidlig. Hovne/ømme pupper og tidvis litt uggen, men ellers normalt. Akkurat som ved første graviditeten, men tørr ikke håpe på noe. Folk er så forskjellig, og man kjenner jo etter de minste tegn når man virkelig ønsker det, så kommer ikke til å teste før etter IKM nå.. Anonymkode: 41748...608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå