Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Fikk for en stund siden melding av en venninne hvor hun spurte om adr. min. Hun hadde en invitasjon å sende ut skrev hun. (hun skal gifte seg i sommer) En felles venninne av oss har nå fått invitasjon til kaffen(ca 1 uke etter at den vordende brud spurte meg om adr. min). Jeg har ikke fått noen invitasjon. Dette er nå over en mnd. siden. Synes dette er litt rart. Hvorfor skulle hun spørre etter adr. min + si at hun trenger den pga en invitasjon hvis hun ikke har tenkt til å invitere meg? Men jeg kan vel ikke spørre henne heller, kan jeg det? Det virker jo bare så rart. Det kan jo være at den har kommet bort i posten.. Eller kanskje hun har ombestemt seg? Hva hadde dere gjort? Er det frekt å spørre hvor invitasjonen min blir av? Blir jo veldig pinlig for oss begge hvis jeg ikke skal inviteres likevel. Men blir jo også dumt hvis invitasjonen har kommet bort, og hun aldri får noe svar fra meg om jeg kommer eller ei. (vi har kjent hverandre siden vi er små og har god kjemi, men er ikke hverandres nærmeste).
tommeline Skrevet 29. mars 2005 #2 Skrevet 29. mars 2005 Jeg ville ventet litt til (kan jo være rot i postsystemet), og så ville jeg spurt. Hun har jo gitt beskjed om at hun ville sende noe... Er jo litt av angsten: Er det noen som ikke har fått invitasjonen som er sendt ut??? Hender jo at post forsvinner på vegen.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. mars 2005 #3 Skrevet 29. mars 2005 Du kan jo få deres felles venn til å fiske litt? Spørre om du er invitert?
Gjest Madam Felle Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Du kan jo spørre henne når du får det hun skulle sende til deg. Da nevner du jo ikke invitasjonene, men får oppklart at du ikke har fått det hun skulle sende. Kan være den har kommet bort i posten, men kan jo også være de fant ut de ble for mange og kuttet ned litt. Men om dere er gode venninner, bør ikke det være noe problem med å snakke med henne.
linky Skrevet 29. mars 2005 #5 Skrevet 29. mars 2005 Du kan jo spørre henne når du får det hun skulle sende til deg. Da nevner du jo ikke invitasjonene, men får oppklart at du ikke har fått det hun skulle sende. Kan være den har kommet bort i posten, men kan jo også være de fant ut de ble for mange og kuttet ned litt. Men om dere er gode venninner, bør ikke det være noe problem med å snakke med henne.
Tigi Skrevet 29. mars 2005 #6 Skrevet 29. mars 2005 Som kommende brud vil jeg sette stor pris på om de vi har antydet at skal bli invitert, men som ikke får invitasjon i posten, faktisk gir beskjed at de ikke har fått den eller etterspør den. Det at hun har spurt deg etter adressen fordi hun skal sende deg invitasjon er da et tydelig tegn, jeg tviler på hun har ombestemt seg etter det. Hør med henne! Vi venter spent på svar i disse dager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå