Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er flere her inne som føler savnet etter den bestevenninnen som alltid er der for deg og som du kan dele alt med..? Jeg har venninner men ingen ordentlig nære slo det meg for en god stund siden. Har tenkt så mye på det i det siste og er litt lei meg for det. Kjenner at jeg savner å være en del av en liten jentegjeng som finner på hyggelige ting sammen. Når jeg ser andre poster på fb at de har vært på jentetur eller det årlige jentejulebordet, kjenner jeg at jeg blir litt trist. Kunne ønske det var meg som var en del av en sammensveiset gjeng. Jeg har alltid vært en sosial og glad person som har hatt lett for å få venner og selv om jeg har venner i dag så er det fortsatt noe som mangler, og det er vel det å være førstevalget til noen. Jeg ble mor veldig tidlig og min livssituasjon ble betydelig annerledes enn mine venners. Jeg ser at mye skyldes min livssituasjon og valg underveis, men nå som barna er store, føler jeg veldig på savnet. Noen som har det på samme måte? 

Anonymkode: ed1fe...886

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn- bortsett fra at jeg ikke har noen livssituasjon å skylde på. Jeg er bare sær. 

Anonymkode: 7a096...e2b

• Liker 1
Skrevet

Her å . Her er det kombinasjon  livssituasjon og jeg er sær. Men ja jeg blir misunnelig. Men så tenker jeg orker jeg  venninder . Er ikke vant til det å heller ikke så utadvendt.  Så jeg tørr ikke prøve en gang. 

Anonymkode: 53ac8...8a3

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen! Men kan ikke skylde på en livssituasjon, bortsett fra at jeg har flytta litt i de siste par åra. Nå vet jeg ikke om jeg orker å prøve og få nære venninner siden jeg har blitt så mye skuffa av de jeg trodde var bestevenninner. Skulle gjerne hatt én bestevenninne da...

Anonymkode: cb7c2...003

Skrevet

Jeg savner det bare fordi det er en "norm" at man skal ha en gjeng å hygge seg med. I praksis så hygger jeg meg nesten aldri når vi er sammen slik, får stort sett så snakker ingen om noe interessant. og kleine bilder som skal postes på some.

Anonymkode: ae5b4...697

• Liker 2
Skrevet

Vil gjerne ha en god venninne, men er veldig glad for å slippe jenteturer og jentejulebord. Forøvrig orker jeg ikke henge på Facebook å følge med på hva andre foretar seg av venninneting, så jeg slipper å bli misunnelig på noe jeg egentlig ikke drømmer om.

Anonymkode: 9265c...646

Skrevet

Savner også en bestevenninne. Jeg har alltid vært nummer to. Jeg har venninner som jeg har hatt i mange år og jeg blir lett kjent med nye mennesker (selv om det har blitt vanskeligere med alderen). Men jeg føler meg ganske ofte utnyttet. Det er min feil, for jeg er rask til å tilby hjelp. Men jeg håper jo at det går begge veier, men det gjør det sjeldent. I stedet ser jeg at "bestevenninnen" blir foretrukket når de ikke trenger hjelp lenger.  Nå har jeg bestemt meg for å holde litt avstand til venner og la dem ordne opp selv. Litt trist, men jeg tror bestevenninne-toget har gått.

Anonymkode: 8dd86...dc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...