AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #1 Del Skrevet 25. november 2018 Hva bruker dere da? Bruker dere kroker og har de der eller gjør dere noe annet smart? Har en del fine småting som skal henges men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det.. Anonymkode: 745ef...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 25. november 2018 #2 Del Skrevet 25. november 2018 Har en del kroker for dette. De henger der hele året. Noe henger jeg i gardin opphenget. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3 Del Skrevet 25. november 2018 1 minutt siden, stan skrev: Har en del kroker for dette. De henger der hele året. Noe henger jeg i gardin opphenget. Hvilke kroker bruker du? De "gardinkrokene"? Anonymkode: 745ef...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #4 Del Skrevet 25. november 2018 Vi henger opp ei fin trollhassel-grein og fester kulene på det. Vi er ikke hjemme i romjula, så det er ikke vits å ha noe tre. Synes likevel at der er koselig med litt pynt. Anonymkode: fea2b...2a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #5 Del Skrevet 25. november 2018 Jeg har brukt sånne krok-greier man skal bruke til å feste ledninger til veggen. Anonymkode: 72f73...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 25. november 2018 #6 Del Skrevet 25. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke kroker bruker du? De "gardinkrokene"? Anonymkode: 745ef...751 Jeg har øyekroker midt på vinduene. Skrudd inn i karmen eller veggen over vinduet. Så bruker jeg ståltråd til å feste stjerner og lignende. Litt lettere ting henger i klyper i gardinskinnene. Ellers er huset fullt av kroker på strategiske steder. Som brukes til ulike anledninger. Banner når det er bursdager. Flyvende spøkelser på halloween. Året er fullt av anledninger til å henge opp ting 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #7 Del Skrevet 25. november 2018 Du kan vente til det nærmer seg jul. Anonymkode: f34de...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 25. november 2018 #8 Del Skrevet 25. november 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Hva bruker dere da? Bruker dere kroker og har de der eller gjør dere noe annet smart? Har en del fine småting som skal henges men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det.. Anonymkode: 745ef...751 Her brukes øyekroker. De står der hele året. Det som skal henges opp får en liten s-krok øverst. Så er det bare å hekte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #9 Del Skrevet 25. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan vente til det nærmer seg jul. Anonymkode: f34de...5cb Hva var nå det for et svar? Anonymkode: c137a...445 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #10 Del Skrevet 25. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan vente til det nærmer seg jul. Anonymkode: f34de...5cb Her hvor vi bor så har de aller fleste allerede pyntet, det har forsåvidt jeg og så det er bare det som skal henges som er igjen. Ellers så vil jeg takke alle for svar. Tusen takk Anonymkode: 745ef...751 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #11 Del Skrevet 25. november 2018 3 timer siden, stan skrev: Jeg har øyekroker midt på vinduene. Skrudd inn i karmen eller veggen over vinduet. Så bruker jeg ståltråd til å feste stjerner og lignende. Litt lettere ting henger i klyper i gardinskinnene. Ellers er huset fullt av kroker på strategiske steder. Som brukes til ulike anledninger. Banner når det er bursdager. Flyvende spøkelser på halloween. Året er fullt av anledninger til å henge opp ting Må nok gjøre det jeg og, vi er her for å bli og det kan være greit å ha krokene til skjelettene til neste Halloween. Anonymkode: 745ef...751 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 26. november 2018 #12 Del Skrevet 26. november 2018 (endret) Henger opp i gardinstangen med fiskesnøre å de svever i luften, eller med silkebånd. Vil ikke sette kroker eller noe permanent i vinduet. Endret 26. november 2018 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå