Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Bare for "moroskyld" For meg var det: Akita Inu Amerikansk bulldog Amerikansk staffordshire terrier Bullmastiff Cane corso Dalmatiner Dansk-svensk gårdshund Dobermann Great Japanese Dog Islandsk fårehund Malinois Norsk buhund Pinscher Rhodesian ridgeback Riesenschnauzer sort Rottweiler Schäferhund Shar pei Shiba Inu
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #2 Skrevet 29. mars 2005 Link også kanskje. http://www.canis.no/oppdretter/rasevelger.php
Gjest Seleena Skrevet 29. mars 2005 #3 Skrevet 29. mars 2005 Det var jo ganske mange!! Det går vel ikkje ann å velge ut i frå alle dei der? Eg fekk 0 som resultat. Det fanst ikkje hund til meg... Men eg veit at ein retriver hadde passa til meg. God blanding av kos, leik, lydighet og mosjon.
Midnattsol Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Jeg fikk disse: Amerikansk cocker spaniel Bearded collie Berner sennenhund Bouvier des flandres Cavalier king charles spaniel Chinese crested powder puff Clumber spaniel Cocker spaniel Collie langhåret Coton de tulear Dachshund langhåret Finsk lapphund Golden retriever Kaukasisk ovtcharka Keeshund Kooikerhund Newfoundlandshund Pomeranian Shetland sheepdog Tibetansk spaniel Tibetansk terrier Welsh springer spaniel West highland white terrier Og en av de har jeg jo så det passer jo bra.
AvaAdore Skrevet 29. mars 2005 #5 Skrevet 29. mars 2005 det er visst ingen hunder som passer mine kriterier:) jaja, vi får nå sed
Gjest Betty Boop Skrevet 29. mars 2005 #6 Skrevet 29. mars 2005 Jeg fikk: Amerikansk cocker spaniel Chow Chow Clumber spaniel Cocker spaniel Eurasier Finsk lapphund Keeshund Kooikerhund Samojedhund Shetland sheepdog Tibetansk terrier Welsh springer spaniel Og har cocker spaniel, så er fornøyd med det!
Gjest Gjesta Skrevet 30. mars 2005 #7 Skrevet 30. mars 2005 Jeg fikk Shar Pei...hmm, de er jo veldig søte da, men jeg vet ikek helt..tenker de har mange sår og hud sykdommer på grunn av alle foldene, emn jeg er ikek sikker... :o
Gjest Madam Felle Skrevet 30. mars 2005 #9 Skrevet 30. mars 2005 Chihuahua langhåret Fransk bulldog Jack Russel Terrier Korthåret hollandsk gjeterhund
Gjest Lilleulv Skrevet 30. mars 2005 #10 Skrevet 30. mars 2005 Synes den rasevelgeren er teit jeg. Burde vært noe der du får spesifisert hva slags gemytt du ønsker på hunden...
Gjest Aurélie Skrevet 30. mars 2005 #11 Skrevet 30. mars 2005 Disse ble mine utvalgte: Airedale terrier Akita Alaskan malamute Australian shepherd Australsk kelpie Berner sennenhund Boxer Curly coated retriever Dalmatiner Dobermann Engelsk springer spaniel Flat coated retriever Great Japanese Dog Grønlandshund Hovawart Kaukasisk ovtcharka Labrador retriever Newfoundlandshund Riesenschnauzer salt/pepper Riesenschnauzer sort Rottweiler Schäferhund Shiba Stabyhound Vestsibirsk laika Vorstehhund korthåret Vorstehhund strihåret Weimaraner En del av disse er også mine favorittraser, så testen må jo ha noe for seg
liv Skrevet 30. mars 2005 #12 Skrevet 30. mars 2005 jeg fikk opp bare to jeg. Beagle og Shiba. Har ikke hund da, og ikke tenkt til å få heller, men skulle jeg hatt så står beagelen relativt høyt opp.
Gjest xxx Skrevet 30. mars 2005 #13 Skrevet 30. mars 2005 På bakgrunn av opplysningene du har gitt, vil vi anbefale deg følgende raser: Affenpinscher Akita Alaskan malamute Amerikansk bulldog Amerikansk cocker spaniel Amerikansk staffordshire terrier Australian shepherd Australsk cattledog Australsk kelpie Basenji Bearded collie Bedlington terrier Berner sennenhund Border collie Bouvier des flandres Boxer Bullmastiff Cairn terrier Cane corso Chihuahua langhåret Chinese crested Chinese crested powder puff Clumber spaniel Cocker spaniel Collie korthåret Collie langhåret Curly coated retriever Dachshund korthåret Dachshund langhåret Dachshund strihåret Dalmatiner Dansk-svensk gårdshund Dobermann Dvergschnauzer sort/silver Engelsk mastiff Engelsk springer spaniel Finsk lapphund Flat coated retriever Fransk bulldog Golden retriever Grand danois Great Japanese Dog Groenendael Grønlandshund Hovawart Irish softcoated wheaten terrier Irsk terrier Irsk ulvehund Islandsk fårehund Jack Russel Terrier Kaukasisk ovtcharka Kooikerhund Korthåret hollandsk gjeterhund Labrador retriever Landseer Lapsk vallhund Leonberger Malinois Manchester terrier Mellompuddel Mudi Newfoundlandshund Norsk buhund Norsk elghund sort Nova scotia duck tolling retriever Old english sheepdog Parson russell terrier Pinscher Polsk owczarek nizinny Portugisisk vannhund Rhodesian ridgeback Riesenschnauzer salt/pepper Riesenschnauzer sort Rottweiler Schipperke Schnauzer salt/pepper Schnauzer sort Schäferhund Shar pei Shetland sheepdog Shiba Siberian husky Spansk vannhund Stabyhound Staffordshire bull terrier Tervueren Tibetansk spaniel Tibetansk terrier Tsjekkoslovakisk ulvehund Vestsibirsk laika Vorstehhund korthåret Vorstehhund strihåret Västgøtaspets Weimaraner Welsh corgi cardigan Welsh corgi pembroke Welsh springer spaniel West highland white terrier Jeg hadde visst litt å velge mellom gitt Bra at de 6rasene hundene mine er blanding av står her da. Testen var veldig lite utfyllende synes jeg, enig i at gemyttet burde ha stått!
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mars 2005 #14 Skrevet 30. mars 2005 Rasevelger Vi har ikke registrert noen raser som passer til alle kriteriene du har oppgitt! Har nok med det siste spørsmålet å gjøre, ja.
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #15 Skrevet 30. mars 2005 jeg fikk opp bare to jeg. Beagle og Shiba. Har ikke hund da, og ikke tenkt til å få heller, men skulle jeg hatt så står beagelen relativt høyt opp. Jeg er Snoopy-fan og han er jo en beagle! Kjenner INGEN som har beagle, men begynner å få lyst på en... Snoopy er vel forresten litt doven til å representere jaktrasen beagle?!?
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2005 #16 Skrevet 31. mars 2005 Jeg fikk opp disse: Akita Great Japanese Dog Kunne stått Malamut der også for min del :-)
Gjest Hel Skrevet 31. mars 2005 #17 Skrevet 31. mars 2005 Chihuahua langhåret Dachshund langhåret Dachshund strihåret Fransk bulldog Jack Russel Terrier Korthåret hollandsk gjeterhund Västgøtaspets Welsh corgi cardigan Welsh corgi pembroke Har veldig lyst på West Highland White Terrier da.
Hu i Svingen Skrevet 31. mars 2005 #18 Skrevet 31. mars 2005 Akita Amerikansk bulldog Boerboel Bordeaux dogge Bullmastiff Cane corso Dalmatiner Great Japanese Dog Rhodesian ridgeback Av disse kunne jeg tenke meg å ha Douge Bordeaux og Rhodesian, men er litt forbauset over at Rottisen ikke kom med, siden jeg søkte ut fra dens egenskaper...
Dagoberta Skrevet 1. april 2005 #20 Skrevet 1. april 2005 Fikk ikke hund i testen, jeg :-( Men hvis jeg skulle hatt likevel, kunne jeg tenkt meg en engelsk setter - de virker som gode familiehunder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå