AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #1 Skrevet 25. november 2018 Hadde intervju forrige onsdag og han sa han skulle ringe uken etter (altså forrige uke). Det gjorde han ikke. Synes det er useriøst. Men er det da umulig å få jobben? Kanskje de ikke engang gidder å sende avslag. Anonymkode: bab17...ff9
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 Her tar det lenger tid enn halvannen uke før kandidatene får svar, men hvis han har sagt du skal få svar hadde jeg etterlyst det. Anonymkode: d4280...61f
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 Jeg har vært på mange intervjuer hvor de sier de skal ringe uansett, men så hører jeg aldri noe Anonymkode: 924c0...30a 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #5 Skrevet 25. november 2018 Jeg var på et intervju en tirsdag og da intervjuet fikk jeg beskjed om at jeg kom til å få tilbakemelding i slutten av uken etter. Jeg ringte og etterlyste tilbakemelding påfølgende mandag, altså nesten to uker etter at jeg var inne til intervju. Fikk beskjed om at de var litt forsinket i prosessen og ble lovet tilbakemelding "så snart som mulig" uten å spesifisere tidsrom noe nærmere. Et par uker senere ble jeg tilbudt en annen jobb og jeg aksepterte tilbudet derfra. Nesten to måneder senere, etter at jeg hadde begynt i den andre jobben fikk jeg en epost med beskjed om at jeg ikke fikk jobben. Anonymkode: e29da...5b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå