smile Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Jeg har prøvd mye nå og jeg føler at det titt og ofte lukter svette av meg. -og det skal jeg ikke ha noe av!!! Deodorantene jeg får kjøpt i dagligvaren kan jeg bare glemme. Har lenge brukt cosmica på apoteket men nå synes jeg jammen det lukter igjen. KJøpte en dyr på taxfree og den var kjempegod, men så koster den 200 på parfymeriet. Har dere noen gode å anbefale? Kan godt ta parmyefri og heller bruke parfyme men den må være god!
Gjest Seleena Skrevet 29. mars 2005 #2 Skrevet 29. mars 2005 Bruker sterilan, og er veldig nøgd med den. Eg ville gått til lege med problemet. Han/ho kan kanskje komme med eit godt forslag. Mamma gjorde dette og fekk eit middel som svekka armhola med å overprodusere sveitte. Anar ikkje kva middelet heiter..
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Kjæresten min er en veldig glemsk mann.. Han glemmer ofte deodorant når vi er ute og reiser. Dette har ført til at jeg har fått testet ut hvor gode mine deodoranter egentlig er. (Svetter så lite selv). Vichys parfymefrie er visstnok MYE bedre enn Cosmica, som han synes var ubrukelig.
smile Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2005 takk for svar. Problemet er ikke så stort at jeg går til lege for det. Det er bare at jeg ikke orker snevet av lukt og jeg har spurt både mann og ei venninne og de kjenner ikke noe. (har en litt ømfindlig nese...Men det er nok til at jeg vil føle meg vel!)
Mimosa Skrevet 29. mars 2005 #6 Skrevet 29. mars 2005 Jeg sliter også periodevis med at deodorantene ikke virker, og i de periodene sverger jeg til enten Yerka, eller Aluminiumsklorid.
Gjest gjest1 Skrevet 29. mars 2005 #7 Skrevet 29. mars 2005 Jeg svetter også endel men må si meg veldig fornøyd med Vichy 48 hrs som man får på apoteket. Den er superbra og mild mot huden. Brukte også biotherm sin cremedeodorant en lang periode og var også fornøyd med den men syns vichy sin er bedre. Prisen på Vichy 48 hrs er rett i underkant av 100 kroner.
camilla26 Skrevet 30. mars 2005 #9 Skrevet 30. mars 2005 jeg bruker ldb 24h. Den i som er gul. denne er den eneste jeg kan bruke,som det ikke lukter svette av meg. Denne har jeg brukt i mange år. Anbefales på det varmeste.Samboeren min bruker den også.
Gjest _lala titter innom Skrevet 30. mars 2005 #10 Skrevet 30. mars 2005 Estee Lauder sin deo fra Powder Collection ble jeg anbefalt i parfymeriet og jeg sverger nå til den. Veldig mild og frisk duft og jeg kunne sikkert gått dager uten at det lukter. Jeg svetter også mye mindre (blir ikke våt under armene, det var mitt hovedproblem). -lala
Uma Skrevet 30. mars 2005 #11 Skrevet 30. mars 2005 Skjønner ikke helt vitsen med å bruke masse,masse penger på dyyyre deodoranter som fra Estee Lauder og Clarins,som nevnt over....Selv bruker jeg TeeTree deo som kjøpes på Europris for 10 kr. Den funker som pokker,selv om jeg trener og slikt...
silja Skrevet 30. mars 2005 #12 Skrevet 30. mars 2005 hatt det samme selv til tider - akkurat somom når en deo er brukt for lenge, så funker den ikke liksom... men så oppdaget jeg dove (lys blå kork) og den er bare såå god! fikk tips her inne. lukter ikke svette lengre (aldri gjort det egentlig, men merket ofte gammel deo-lukt under armene ..) skla prøve dove silk neste gang. ellers er vicky bra - manne som svetter mye er iallefall godt fornøyd!
Gjest HJÆLP! Skrevet 31. mars 2005 #14 Skrevet 31. mars 2005 Skjønner ikke helt vitsen med å bruke masse,masse penger på dyyyre deodoranter som fra Estee Lauder og Clarins,som nevnt over....Selv bruker jeg TeeTree deo som kjøpes på Europris for 10 kr. Den funker som pokker,selv om jeg trener og slikt... Den funker FOR DEG ja! Herregud, det er da verdt å bruke 200kr på en deodorant hvis billige ikke funker!!!!!
Catzy Skrevet 1. april 2005 #15 Skrevet 1. april 2005 Har nettopp kjøpt en som heter Crystal i dagligvaren. Den tørker raskt, så den gir ikke flekker på klærne. (Som var mitt største problem.) Tror den har noe greier i seg som holder deg tørrere. Min lukter ingen ting, men så er det ikke noe lukt som slipper ut heller. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå