Gå til innhold

Reklamere på jakke fra Cubus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt barn fikk en vinterjakke fra cubus til jul i fjor. Barnet liker jakken veldig godt og den passer en sesong til, så vi hadde ikke tenkt å kjøpe ny i år. Nå har glidelåsen gått i stykker. 

Hadde dere reklamert på den? Eller gjør man ikke det etter så lang tid på billigkjeder?

Anonymkode: 12086...deb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en hel sesong med barnelek hadde jeg nok ikke reklamert, nei. Hvis den kun er brukt et par små ganger i "rolige" omgivelser, altså der hvor ikke det kan være en ulykke som har skjedd som har slitt på den, så kanskje, men likevel... Et år er lenge. 

Reklamasjon skal jo kun gjelde hvis det er noe galt fra produksjonens side. En gåen glidelås etter en hel sesong med en jakke fra en "billigkjede" vil jeg ikke si går under her da..

  • Liker 7
Skrevet

Ikke etter et år. Hadde det skjedd de første gangene/ukene man brukte jakka, så hadde det vært  en annen sak.

  • Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, mjauritz skrev:

Etter en hel sesong med barnelek hadde jeg nok ikke reklamert, nei. Hvis den kun er brukt et par små ganger i "rolige" omgivelser, altså der hvor ikke det kan være en ulykke som har skjedd som har slitt på den, så kanskje, men likevel... Et år er lenge. 

Reklamasjon skal jo kun gjelde hvis det er noe galt fra produksjonens side. En gåen glidelås etter en hel sesong med en jakke fra en "billigkjede" vil jeg ikke si går under her da..

Det er en parkas brukt av jente på 13 år. Ikke brukt noe særlig til lek. Hun har en annen jakke som hun har brukt ved aktiviteter som aking, ski og alpint.

Anonymkode: 12086...deb

Skrevet

Lov å prøve seg, kanskje har de fått inn flere jakker med samme feilen og er greie og tar den tilbake. Men husk at du MÅ ha kvittering😊

 

  • Liker 1
Gjest Nina1975
Skrevet

Jeg gikk tilbake med noen bukser som var blitt helt utslitt etter kort tids bruk. Fikk nye bukser uten problem, hadde ikke kvittering. Dette var bukser som butikken hadde hatt i alle år, så de visste ikke hvor lenge jeg hadde hatt de.  Fikk da beskjed om at butikken hadde som policy å alltid bytte varer som kunder ikke var fornøyde med. Dette var min lokale Cubus butikk.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mitt barn fikk en vinterjakke fra cubus til jul i fjor. Barnet liker jakken veldig godt og den passer en sesong til, så vi hadde ikke tenkt å kjøpe ny i år. Nå har glidelåsen gått i stykker. 

Hadde dere reklamert på den? Eller gjør man ikke det etter så lang tid på billigkjeder?

Anonymkode: 12086...deb

Fra jul 2017 til november 2018 er det under ett år. Gå og reklamer. Enten skifter de glidelåsen eller gir deg en ny tilsvarende jakke. En jakke uten fungerende glidlås passer ikke til formålet jakken er ment for i hht. Forbrukerkjøpsloven. 

Alternativt finner du en sykyndig som skifter glidelåsen for deg, for en billig penge. 

Vi har plenty av jakker med fungerende glidelåser selv om jakkene er mange år gamle, så en glidelås skal holde lenger enn jakken.

Anonymkode: 5e5f8...e58

Skrevet

Kan du ikke skifte glidelåsen selv da? Regner med du har symaskin

Anonymkode: cb6c8...410

Skrevet

Men bare prøv. Cubus er ikke strenge, du kan kanskje være uheldig å møte feil person men prøv igjen. Byttet nylig en barnevinterjakke pga glidelåsen, kjøpt for ett år siden (selve varen er fra 2016) 

Anonymkode: d92b6...238

  • Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke skifte glidelåsen selv da? Regner med du har symaskin

Anonymkode: cb6c8...410

Tror du virkelig alle damer har symaskin og sykunnskaper? 

Anonymkode: f53a5...c6a

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...