Gå til innhold

Hva er ikke perfekt hjemme hos deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: b3a96...077

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting er perfekt hjemme hos meg. 

• Liker 24
Gjest BearMama
Skrevet (endret)

Hva mener du? Burde snart gjøre noe med gulvene i kåken, og vurderer nytt stuebord da det er temmelig ripete etter unge og lek....

Endret av BearMama
Skrevet

Jeg er helt elendig på å holde orden i kjøleskapet (og fryseren). Handler hver dag, takler ikke å ukeshandle, blir superstressa av tanken. Er helt elendig på å huske å bruke opp rester av mat før det blir dårlig :( Jeg trenger kurs i dette, veiledning i «kjøleskapsorden» og middagsplanlehging ønskes. I tillegg hater jeg å lage middag, men gjør det hver dag likevel. 

Anonymkode: 8f8e2...69d

• Liker 6
Skrevet

At jeg ikke eier leiligheten 

• Liker 1
Skrevet

Husarbeidet. Det er alltid kaotisk et eller annet sted. Eller overalt :lol:

Trøstet meg med at gubben og jeg får fem unger ut av døra i tide om morgenen, med matpakker og lekser i orden, at vi kjører dem til trening og møter på juleavslutninger og julekonserter og brukte helga vår på skolens julemarked, at julegavene for det meste er klare og kalenderen fikset. Samtidig som vi begge jobber fullt. Vi gjør så godt vi kan. Men rotete, det er det ofte!

Anonymkode: 92469...051

• Liker 5
Skrevet

At det ikke bor noen andre i leiligheten min enn meg. Det, også at polakkene som pusset opp bygården min en gang i tiden må ha vært så svart at de ikke har hørt om ordet ventil, føles usunt. Ellers er det ikke så verst hjemme hos meg. Det er egentlig alltid strøkent. Litt for glad i hjemmelaget mat og varm dusj til å være på nett med den manglende ventilasjonen i hjemmet mitt, men ellers tar jeg svært godt vare på hjemmet mitt: kanskje i  mangel på dyr og mennesker og øse kjærlighet på. Hvem vet. Men det føles godt å ikke drukne i andres rot og drit, det er sikkert. 

Anonymkode: 517ba...a52

• Liker 1
Skrevet

Kona

Anonymkode: 415d6...f87

• Liker 3
Skrevet

Kjøkkenskapet, har alt for liten plass og alt for mye ting så det er totalt kaos uansett hvordan jeg prøver å organisere... :dry:

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Kjøkkenet er litt for lite og trangt.

Gjest Solstråletårer
Skrevet

Det meste men jeg trives . 

Skrevet

Ingenting er perfekt. Prøver å holde det sånn noenlunde ryddig og rent. Jeg er veldig dårlig på å ha det ryddig i skuffer og skap, synes det er et ork å rydde der. Kjøleskap og fryser lider også under dette. 

Jeg har ikke startet på noe som har med julen å gjøre. Så jeg er ikke noen god planlegger. 

Anonymkode: b0038...dc4

• Liker 2
Skrevet

Alt, men det er jaggu bra nok for det.

• Liker 2
Skrevet

Perfekt etter hvem sin standard? Det er passe ryddig og reint, langt fra moderne innredet, litt for lite, men det funker. 

Anonymkode: 97957...e1f

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt elendig på å holde orden i kjøleskapet (og fryseren). Handler hver dag, takler ikke å ukeshandle, blir superstressa av tanken. Er helt elendig på å huske å bruke opp rester av mat før det blir dårlig :( Jeg trenger kurs i dette, veiledning i «kjøleskapsorden» og middagsplanlehging ønskes. I tillegg hater jeg å lage middag, men gjør det hver dag likevel. 

Anonymkode: 8f8e2...69d

Vis du har muligheten kan du bruke kolonialen eller andre lignende tjenester. Da kan du ta ukeshandlingen på nett, og de har også middagstips og oppskrifter. Kjempe enkelt. Det hjalp veldig for familien våres, også har vi spart mye penger på det. 

Ts, vi har nytt hus så enn så lenge er det ganske greit inne. Men garasjen ser helt bomba ut, og har begge bilene våres stående ute 😂 Vi har en etasje opp på garasjen i tillegg som ser helt bomba ut. 

Anonymkode: eab10...ddd

Skrevet

Her er det alltid ett eller annet område som ikke er perfekt! Er det ryddig og shinet inne, så ser det ikke ut på utsiden til alle naboers fortvilelse. Er det sinet ute, så lider huset inne for det. 

Har igrunn gitt litt faen i alt i år, jeg gidder ikke å stresse meg i hjel med rent og pent overalt, og jeg driter i hva naboene sier (Tok en stund før jeg kom meg dit). Nå er 1etasje skinnende rent, garasjen er ryddet og gjort klar for vinteren. resten må bli tatt litt etter litt. Jeg rekker ikke overalt på enn gang, og ting blir en evig runddans.

Ble lei av jaget etter å ha alt på stell. Jeg klarer det faktisk ikke! Det gikk utover barna. Vil heller finne på ting med dem i helgene enn å bare rydde og styre hele dagen lang. Vi er alene nå, og jeg har akkurat begynt å jobbe fullt etter et år hjemme i ekstra permisjon. 

Men samtidig så tror jeg ungene har det ganske så perfekt, de slipper en stresset mor, alt er greit, kommer det unger på besøk som roter, så er det ikke krise.. Men samtidig bor vi ikke i en svinesti om noen skulle tro det.. 

Anonymkode: 2ada4...91a

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: b3a96...077

Tro meg med 3 barn så er det ikke perfekt hjemme,jeg rydder når de er lagt for å rydda på dagtid er som å måkke snø i snøstorm 😂 jeg prøver å rydde på dagtid også for liker å ha det ryddig.vaskerommet er bomba 🤪🙈🙊

Endret av Heartbeat
Skrevet

Ingen av oss er perfekte iallfall. Ikke hjemmet vårt heller.

Men vi trives da. Med ting og hverandre slik som det er.

Anonymkode: 32aef...84f

• Liker 1
Skrevet

Kommer sikkert an på øynene som ser, og vet ikke hvilken standard TS mener det skal være for at det er "perfekt".

Anonymkode: f53cd...463

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...