Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #1 Skrevet 29. mars 2005 Skal vi se.. Kirken er bestillt Hotell er bestillt (skal innom i morgen og snakke ordentlig med dem) Limmo er bestillt Kjolen er kjøpt (må syst inn, opp og renses) Smoking tar samboern seg av selv Tøy til sønnen min (mangler bare dress jakke og sokker) Frisør er ordnet (veninne av forlovern min) Er det noe jeg har glemt nå lissom? skal ikke gifte oss før 28.mai så vi har jo god tid. Men jeg liker å ha ting i "hus" i god tid..
solisol Skrevet 29. mars 2005 #4 Skrevet 29. mars 2005 Sminke, undertøy, sko, blomster, toastmaster??
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. mars 2005 #5 Skrevet 29. mars 2005 Festlokale? Gjestene er invitert, regner jeg med?
Molla Skrevet 29. mars 2005 #6 Skrevet 29. mars 2005 Jeg vet hva jeg har glemt... Glemte å logge inn.. Fotograf er litt usikkert ennå. Får svar i morgen. Ringer er ikke bestillt ennå.. Festen skal vi ha på hotell, så det er i boks. Sminke skulle veninnen min ta seg av, må bare få en handleliste av henne. Gjestelisten er klar. Har ikke sendt invitasjon ennå, men folk er informert. Skoa står hos forloveren min (låner hennes jeg), får også låne en pompadur (som om jeg vet hvordan den ser ut) Blomster tar hotellet seg av Toastmaster er på vei, han vet det ikke selv ennå
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. mars 2005 #7 Skrevet 29. mars 2005 Blomster tar hotellet seg av Buketten din også? :o
Gjest Seleena Skrevet 29. mars 2005 #8 Skrevet 29. mars 2005 Serviett Glas Lys til å ha bordet Noko blått Eit tema?
Molla Skrevet 29. mars 2005 #10 Skrevet 29. mars 2005 buketten skal vist forloveren min lage, så den trenger jeg ikke tenke på... åpne gaver og registrere dem tenkte jeg lillesøsteren min skulle få gjøre Alt som har med dekor av bordet og sånnt tar hotellet seg av. Mulig vi får velge mellom noen alternativer. Håper i hvertfall det. Skal i møte med dem i morgen ettermiddag i hvertfall. Bordkort skal jeg lage selv, om ikke hotellet har noen vi liker. Det eneste temaet vi har valgt er hvite roser. Brudebuketten skal ha hvite roser, derfor vil vi også at bordbukettene skal være hvite men også inneholde grønnt Ellers så har vi valgt og ikke ha et for stivt bryllup.
nessi Skrevet 29. mars 2005 #11 Skrevet 29. mars 2005 åpne gaver og registrere dem tenkte jeg lillesøsteren min skulle få gjøre Hvis dere skal ha en del gjester, ville jeg hatt mer enn en til å åpne gaver. Vi hadde 70 gjester og 3 venninner av meg brukte over 1 time på å åpne alle gavene.
Molla Skrevet 29. mars 2005 #12 Skrevet 29. mars 2005 Vi skal ikke ha mere enn 21 gjester.. Og da er det med 3 barn. Derfor trenger vi ikke flere enn en til å gjøre den jobben..
Minerva Grey Skrevet 29. mars 2005 #14 Skrevet 29. mars 2005 Pynting av kirken? Smykker - halskjede o.l., ikke ringene. Transport mellom kirke/hotell?
Molla Skrevet 29. mars 2005 #15 Skrevet 29. mars 2005 Bryllupskaken har vi ikke tenkt så mye på ennå. Ikke annet enn at den må være i to etg. og at det kommer til å bli mye kake igjen siden vi bare skal ha 21 gjester. Pyntingen av kirken er grei. Vi betaler kirken 300 for å gjøre det. Smykker og sånnt er jeg litt usikker ennå, har det sånn passe i boks.. Transporten er nå i orden. Samboern fikk snoket opp en Limousine som var ledig her i Oslo den dagen *phu* Ringer var vi og så på i dag. Men har ikke bestillt ennå. Har jo to mnd. på oss.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 29. mars 2005 #16 Skrevet 29. mars 2005 Bryllupskaken har vi ikke tenkt så mye på ennå. Ikke annet enn at den må være i to etg. og at det kommer til å bli mye kake igjen siden vi bare skal ha 21 gjester. Pyntingen av kirken er grei. Vi betaler kirken 300 for å gjøre det. Smykker og sånnt er jeg litt usikker ennå, har det sånn passe i boks.. Transporten er nå i orden. Samboern fikk snoket opp en Limousine som var ledig her i Oslo den dagen *phu* Ringer var vi og så på i dag. Men har ikke bestillt ennå. Har jo to mnd. på oss. Skulle ønske jeg var like avslappet som deg Ser ut som du har det meste under kontroll, lettere er det jo også når det er snakk om hotell-bryllup. Lykke til videre med planleggingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå