Gå til innhold

Hvorfor oppfører svigerfar seg slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har på en måte vist fra dag en av at han ikke liker meg, men greid å holde en høflig tone. Men noen ganger har han behandlet meg på en nedlatende måte, som om jeg er lite verdt og udugelig.

Etter at jeg møtte sønnen, så har ting bare vokst for min del. Karrieren har styrket seg, et nytt hus er bygget og barn har det blitt. Jeg er også en ydmyk person som er opptatt av å ta vare på alle rundt meg. Rett og slett en dame som er positiv og glad. Derfor var sjokket stort over svigerfars merkelige oppførsel.. Det er som om et mørke har senket seg som et teppe over han, og blikket er morskt. Han blir sur og mutt når jeg på spørsmål fra han svarer at ting går godt karrieremessig. Datteren hans jobbet i en mindre stillingsprosent for en tid siden, og da ble det ikke populært når jeg fortalte at jeg hadde endelig fått 100% fast jobb(jeg svarte bare på spørsmål fra dem). 

Han skal tidligere ha frarådet sin sønn til å kjøpe hus med meg, da han mente jeg var en utgiftspost (til tross for at jeg hadde full jobb og nok med penger)..

På Facebook fulgte svigerfar også med meg, noe han også nevnte til meg uten snev av skam. Han skulle nemlig holde et øye med meg hele tiden..

Vel. Jeg har ingenting å skjule :)  Der vi bor nå har jeg fått mange venner, som ser ut til å verdsette meg. Og jeg er også veldig godt likt på jobben. Jeg jobber hardt for å gjøre meg fortjent til ting, også hva vennskap gjelder. Jeg tar også vare på hus og hjem, og barna har det godt med god oppfølging fra alle plan.. 

Hva kan dette være for noe til oppførsel fra svigerfar?? 

Jeg er bare ikke bra nok i hans øyne.

Anonymkode: c3e14...cae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva trur sambuaren din at er grunnen til denne oppførselen? Eg synast at så sant du ikkje unnlater å fortelje noko her, at svigerfar din er umoden og at sambuaren din burde tatt ein prat med han. Helst i går. 

Korleis er svigermor?

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror svigerfaren din er sjalu på både sine egne og datterens vegne, fordi ingen av dem har drevet det til noe særlig i livet. Så lar han sin misnøye gå utover deg.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han ikke liker deg fordi du virker full av deg selv? 

Anonymkode: a6c9a...309

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han ikke liker deg fordi du virker full av deg selv? 

Anonymkode: a6c9a...309

Så rart.. Har ikke fått høre dette fra andre rundt meg.. 

:vetikke:

Anonymkode: c3e14...cae

Skrevet

Hvorfor har ikke sønnen bedt far om å skjerpe seg? Hadde moren min begynt å behandle min samboer sånn så hadde hu virkelig fått høre, det får være grenser. 

Anonymkode: 30068...798

Skrevet

Kanskje han ikke liker at du jobber? Den eldre garde hadde som regel hjemmeværende koner - så kanskje han stusser litt på at du vil jobbe 100% nå som du har fått barn. 

Man må jo ikke like alle - men som godt voksen mann burde han heller stå for meningene sine istedenfor å opptre med passiv aggresjon ovenfor deg!❤️

Skrevet
7 timer siden, Lotty1978 skrev:

Kanskje han ikke liker at du jobber? Den eldre garde hadde som regel hjemmeværende koner - så kanskje han stusser litt på at du vil jobbe 100% nå som du har fått barn. 

Man må jo ikke like alle - men som godt voksen mann burde han heller stå for meningene sine istedenfor å opptre med passiv aggresjon ovenfor deg!❤️

Hvis det er det som er problemet hans, er det jo litt rart at han frarådet sønnen å kjøpe hus med henne fordi hun er en utgiftspost?!? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...