AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Vennen min har, etter å ha kommet ut av et langt forhold for en tid tilbake, begynt å prøve seg på meg. Vi har vært venner i mange, mange år. Det sårer meg veldig at han prøver seg på meg. Jeg er ganske sikker på at han kun vil ha sex og nærhet. Og jeg vil ikke gi han dette! Er det noen som har noen råd å gi? Jeg synes det i tillegg er frekt at han prøver seg. Ser han ikke at han kan komme til å ofre vennskapet vårt? Hva er det han egentlig driver med? Det beste er nok å snakke med han, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem.. Anonymkode: 5d6bf...117
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 Jeg tror det beste er å bare si det til ham. Evt sende en melding om du synes det blir for ubehagelig å ta opp ansikt til ansikt. Vær tydelig på at du kun ser på ham som en venn og at det da blir feil for deg å gjøre noe med ham. Om han er en god venn burde han ha forståelse for at du ikke vil han skal prøve seg på deg. Det er bare det jeg tenker, da. Du må jo finne måten som føles rett for deg. Anonymkode: bc18a...54a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå