AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Det er egentlig ganske traumatiserende mens det pågår. De kler av meg, dytter meg ned i sengen, sprer bena mine og kjører på helt til de kommer. Jeg blir så utrolig kvalm mens det pågår, men jeg tør ikke si nei og bare oppfører meg helt normalt til jeg er vekk fra dem, i sikkerhet. Det er så utrolig ekkelt og disse mennene er så vemmelige. Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv? Ser de ikke at jeg egentlig ikke vil? Anonymkode: eb74e...352
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 Du gjør ikke bare dette mot deg selv, men også mot dem. Hva tror du de føler hvis de plutselig får vite at de har hatt sex med ei som egentlig ikke ville og som synes de er ekle og vemmelige, at du er kvalm mens det pågår? Dette er som selvskading å regne. Du bør slutte med dette og oppsøke hjelp fordi dette er skadelig nå og på lang sikt. Håper du klarer å gjøre det som er best for deg selv. Ikke hold på som dette. Anonymkode: 54b60...bf4 9
Mallard Skrevet 24. november 2018 #3 Skrevet 24. november 2018 Har du noen du kan snakke med, for å få hjelp? En venninne? Fastlege? Prest? Jeg er enig med den over som sier at dette er som selvskading å regne. Du trenger hjelp, slik at du kan unngå å oppleve dette igjen! Vær så snill å be om hjelp! 3
Perle Skrevet 24. november 2018 #4 Skrevet 24. november 2018 Hvordan havner du stadig i situasjoner hvor du blir slengt ned og får spredt bena av ulike menn? 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #5 Skrevet 24. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er egentlig ganske traumatiserende mens det pågår. De kler av meg, dytter meg ned i sengen, sprer bena mine og kjører på helt til de kommer. Jeg blir så utrolig kvalm mens det pågår, men jeg tør ikke si nei og bare oppfører meg helt normalt til jeg er vekk fra dem, i sikkerhet. Det er så utrolig ekkelt og disse mennene er så vemmelige. Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv? Ser de ikke at jeg egentlig ikke vil? Anonymkode: eb74e...352 Det høres fælt ut. Hvordan ender du opp i disse situasjonene? Er det noen som ville skadet deg hvis du sa nei? Noen du ikke har noe med å gjøre egentlig men som bare kommer og tar seg til rette og gjentar det? Anonymkode: 8ec14...8b9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #6 Skrevet 24. november 2018 Skeptisk til dette. Anonymkode: eca55...4ac 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #7 Skrevet 24. november 2018 Hjelpes. Du må jo ikke være med slike menn da. Eller rope og skrike. Er jo voldtekt. Anonymkode: 2a70e...5d6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #8 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hjelpes. Du må jo ikke være med slike menn da. Eller rope og skrike. Er jo voldtekt. Anonymkode: 2a70e...5d6 Ikke hvis mennene ikke vet eller burde skjønne at TS ikke vil. Anonymkode: 54b60...bf4 11
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #9 Skrevet 24. november 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelpes. Du må jo ikke være med slike menn da. Eller rope og skrike. Er jo voldtekt. Anonymkode: 2a70e...5d6 På hvilken måte er det det? Anonymkode: 9f424...b68 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #10 Skrevet 24. november 2018 Har det likt, klarer ikke å si nei så jeg bare "henger meg på", hvis det gir mening? Later som om det ikke gjør vondt, men egentlig bare håper jeg at det går over så fort som mulig. Jeg har ikke lyst til å ha sex, men jeg klarer bare ikke å si nei, selv om jeg egentlig vil. Jeg tør heller ikke å vise at jeg ikke vil/at det gjør vondt så jeg bare spiller med. Anonymkode: 36d7c...329
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #11 Skrevet 24. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har det likt, klarer ikke å si nei så jeg bare "henger meg på", hvis det gir mening? Later som om det ikke gjør vondt, men egentlig bare håper jeg at det går over så fort som mulig. Jeg har ikke lyst til å ha sex, men jeg klarer bare ikke å si nei, selv om jeg egentlig vil. Jeg tør heller ikke å vise at jeg ikke vil/at det gjør vondt så jeg bare spiller med. Anonymkode: 36d7c...329 Jeg føler det tryggeste i situasjonen er å spille med, late som jeg har det godt. Jeg blir rett og slett redd, og tenker at så lenge de tror at jeg er med så vil ingen fare skje. Er ikke det tryggest? TS Anonymkode: eb74e...352 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #12 Skrevet 24. november 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg føler det tryggeste i situasjonen er å spille med, late som jeg har det godt. Jeg blir rett og slett redd, og tenker at så lenge de tror at jeg er med så vil ingen fare skje. Er ikke det tryggest? TS Anonymkode: eb74e...352 Hva slags miljø er dere i og hvor finner dere disse mennene? Anonymkode: 4a49c...464 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #13 Skrevet 24. november 2018 Føler med deg ❤️ Er du eskorte? Anonymkode: af8b5...879 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #14 Skrevet 24. november 2018 22 minutter siden, AnonymBruker said: Skeptisk til dette. Anonymkode: eca55...4ac I så tilfelle synes jeg du skal holde kjeft og heller finne deg en annen tråd som du har mer tro på. Takk! Anonymkode: 4a49c...464 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #15 Skrevet 24. november 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er egentlig ganske traumatiserende mens det pågår. De kler av meg, dytter meg ned i sengen, sprer bena mine og kjører på helt til de kommer. Jeg blir så utrolig kvalm mens det pågår, men jeg tør ikke si nei og bare oppfører meg helt normalt til jeg er vekk fra dem, i sikkerhet. Det er så utrolig ekkelt og disse mennene er så vemmelige. Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv? Ser de ikke at jeg egentlig ikke vil? Anonymkode: eb74e...352 Er det pengene du gjør det for? Anonymkode: 24f94...1ca 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #16 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler det tryggeste i situasjonen er å spille med, late som jeg har det godt. Jeg blir rett og slett redd, og tenker at så lenge de tror at jeg er med så vil ingen fare skje. Er ikke det tryggest? TS Anonymkode: eb74e...352 Jeg er for redd for å bli kjeftet på eller å bli mislikt til at jeg klarer å si nei. Jeg har egentlig veldig mye angst for sex og nærhet, men når jeg havner i en slik situasjon så klarer jeg nesten ikke å tenke at det er et alternativ å avvise vedkommende. Må dog ha drukket en flaske vin for å kunne nærme meg et menneske på den måten. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags miljø er dere i og hvor finner dere disse mennene? Anonymkode: 4a49c...464 Det er helt vanlige menn, med helt vanlige jobber som lege, ingeniør, evt andre studenter (jeg er selv 19 år og student). Jeg møter dem på fest, utesteder osv. De har jo ingen fjerneste anelse om at jeg ikke egentlig vil ha sex med dem, jeg gir jo uttrykk for at jeg vil ha sex med dem. Men egentlig så har jeg mest lyst til å løpe langt bort. Anonymkode: 36d7c...329
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #17 Skrevet 24. november 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det høres fælt ut. Hvordan ender du opp i disse situasjonene? Er det noen som ville skadet deg hvis du sa nei? Noen du ikke har noe med å gjøre egentlig men som bare kommer og tar seg til rette og gjentar det? Anonymkode: 8ec14...8b9 Ulike situasjoner med ulike menn. Med noen så er det slik at vennskapet ble til gjennom sex og jeg er ganske sikker på at vi fungerer som venner på grunn av den nærheten som knytter oss via sex. Med de andre så føler jeg enten at jeg skylder dem det, jeg er redd for at de skal bli sinte eller for reaksjonen, eller så har jeg rus i blodet og jeg vet ikke, jeg kommer ingen vei og det tryggeste er bare å kjøre på, bli ferdig med det og vente til de går. TS Anonymkode: eb74e...352
Fineapple Skrevet 24. november 2018 #18 Skrevet 24. november 2018 Tror du trenger å snakke med noen profesjonelle. Du må lære deg å takke nei når du ikke vil! Stå opp for deg selv, ta dine egne valg - ikke la andre gjøre det de vil med deg. Dette er helt og holdent opp til deg selv. Hvis du later som du vil, men du egentlig ikke vil sender du helt feil signaler. Dette MÅ du endre på hvis du faktisk ikke ønsker at det skal skje igjen. Bestem over ditt eget liv - du er din egen sjef. Vil du ikke ha sex med en person? Trekk deg unna, gå til vennene dine, si nei takk. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #19 Skrevet 24. november 2018 Du må snakke med noen om dette. Ta kontakt med legen din og be om henvisning til en psykolog eller psykiater. Denne destruktive selvskadingen må du få hjelp til å stoppe. Har du vært utsatt for noe tidligere? Anonymkode: d93f8...aa4
Gjest Skrevet 25. november 2018 #20 Skrevet 25. november 2018 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Du kan også be om hjelp til dette fra fastlegen, og be om henvisning videre. Med vennlig hilsen, Ann Christin, mod
Anbefalte innlegg