Gå til innhold

Hvis noen du passerer i mørket, snur seg etterpå og løper etter deg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva hadde du gjort? du går ute i mørket, gatelykter såklart. Du møter en person og dere passerer hverandre. Du tenker ikke noe mer over det, og plutselig hører du noen komme løpende etter bak deg..

Anonymkode: 92149...a3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der skjedde meg en gang, når hørte løpinga mot meg, snudde jeg meg igjen, skrek som en stukken gris og løp mens jeg skrek. Det var sent, men det var i en gate med hus og blokker, så regner med det skremte fyren. Jeg løp hele veien hjem skrikende 

Anonymkode: 4f95d...ce6

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde kastet en kvist på personen.

Anonymkode: 2edc5...e1e

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde kastet en kvist på personen.

går  du alltid rundt med kvist på deg? sikkert effektivt...

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

går  du alltid rundt med kvist på deg? sikkert effektivt...

Ja, på innerlomma.

• Liker 3
Skrevet

Da tror jeg vedkommende hadde fått en liten overraskelse... Ingen her i bygda vet at jeg har deltatt i NM i en kampsport.

Anonymkode: 4a7b4...fcd

• Liker 4
Skrevet

Jeg stiller meg klar til angrep. Jeg er konkurrerende kickbokser.

Sier som hun over her, da hadde han blitt overasket.

Anonymkode: 8b748...30d

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde tverrsnudd og løpt alt jeg hadde imot den personen. Hadde den personen ikke stoppet eller snudd hadde jeg løpt rett inn i personen og truffet med all min kraft (forhåpentligvis😬), så den ramlet overende før jeg snudde og løp hjem igjen. Overraskelsesmoment tenker jeg da😄👍🏻

Anonymkode: 9dc37...b79

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stiller meg klar til angrep. Jeg er konkurrerende kickbokser.

Sier som hun over her, da hadde han blitt overasket.

Anonymkode: 8b748...30d

Spark han i balla "It's super effective!"

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke alltid at det er særlig realistisk å tro at man hadde reagert på den og den måten så at alle hadde greid å overraske og/eller overmanne en som plutselig kom løpende bak en er ikke særlig realistisk.

Jeg aner ikke hvordan jeg hadde reagert. Ser for meg at jeg hadde begynt å løpe hvis jeg følte meg redd eller truet, men det jeg vanligvis gjør når noen kommer bak meg er å slippe dem forbi. Så sannsynligheten for at jeg hadde blitt overfalt hadde nok vært ganske stor. Jeg er heller ikke særlig sterk eller rask. Ikke har jeg noen kampsport-skills heller.

Anonymkode: 76a13...6da

• Liker 4
Skrevet

Tatt et realt spark mot en av kneskålene til vedkommende. 

Anonymkode: ac029...78e

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville løpt.

Har holdt på med kampsport og jobbet som dørvakt, og har grei selvtillit på fronten. Likevel er det beste forsvar å ikke være der - man aner jo ikke om vedkommende har kniv e.l.

Dessuten er det en fin måte å finne ut om vedkommende faktisk løper etter deg eller ei.

• Liker 1
Skrevet

Parfyme E.L. i veska ..? Vente... Til nærme ..? -Og som nevnt i posten over, -løpe  som faen, mens du  S k r i k e r ... HJELP... RING POLITI ..? -Farlig å slåss...

A.(CAVE:Fnatt)

Skrevet

Flyttet meg til siden og sluppet vedkommende forbi.

Anonymkode: dc930...fdf

• Liker 1
Skrevet

Det har jeg opplevd; ute i skogen i skumringen. Ble redd, men plasserte nøklene mine mellom fingrene og gikk ganske anspent videre. Han løp bare forbi da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...