Henriette3444 Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Hei. Jeg er 24 år, og bruker og nappe sånne småe hår som kommer ut av en føflekk jeg har under haka. I dag, så merker jeg at det kom noe ''hvit'' ut, etter at jeg fjerner håret. Jeg fikk panikk, siden jeg tror ikke det var en hvitt hår eller noe. Det kjentes mere ut som gele aktig. Kan hende dette er på grunn av frykt at jeg har ''hypnotisert'' til å tro at det hvite rørte på seg. Kan man ha orm/marker under huden??? Er litt redd. Var ganske lite.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 Det var vel en liten hudorm. Hudormer er ikke levende ormer, men talg. Anonymkode: 98470...403
Henriette3444 Skrevet 24. november 2018 Forfatter #3 Skrevet 24. november 2018 Hvordan får jeg de/den vekk? Utroligt ekkelt
Henriette3444 Skrevet 24. november 2018 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2018 De var hvite ikke svarte. Når jeg søker opp hudorm, kommer det svarte prikker. Jeg kan ikke se noen prikker på hoden min engang.
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #5 Skrevet 24. november 2018 22 minutter siden, Henriette3444 skrev: Hei. Jeg er 24 år, og bruker og nappe sånne småe hår som kommer ut av en føflekk jeg har under haka. I dag, så merker jeg at det kom noe ''hvit'' ut, etter at jeg fjerner håret. Jeg fikk panikk, siden jeg tror ikke det var en hvitt hår eller noe. Det kjentes mere ut som gele aktig. Kan hende dette er på grunn av frykt at jeg har ''hypnotisert'' til å tro at det hvite rørte på seg. Kan man ha orm/marker under huden??? Er litt redd. Var ganske lite. Enten har du fått med deler av hårsekken eller så er der en miniinfeksjon i hårsekken. Altså ingen orm, slange eller andre skummelheter. Anonymkode: 3957b...246
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå