AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Jeg er en kvinne som jobber i et typisk mannsdominert yrke (programmering, spesifikt). Er eneste kvinnen på arbeidsplassen, sammen med 7 jevnaldrende menn. Sliter mye med angst på jobb, må ofte gå på do og bare ta fem minutters time-out fordi jeg er så anspent. Er ikke spesifikt stresset over noen av kollegene mine, alle er flotte og snille mannfolk, men vet ikke hvorfor jeg er så nervøs hele tiden? Jeg støkker alltid skikkelig hvis jeg f.eks. hører på musikk og en kollega kommer opp til meg... jeg føler meg sliten og deprimert fordi jeg ikke føler at jeg klarer å yte 100%, og lurer på om jeg burde informere kollegene om hvorfor jeg er "rar", men ønsker ikke at de skal behandle meg mer annerledes enn jeg føler de allerede gjør. Føler meg liksom "utenfor" nok i utgangspunktet, for de behandler meg ikke slik som de gjør de andre mer introverte kollegene... føler meg egentlig bare veldig ensom på jobb om dagen... Anonymkode: 07ceb...8ff
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #2 Skrevet 25. november 2018 Går du til psykolog? Hvis ikke: Gjør det. Dette må du bare få jobbet med sånn at du slipper ha det sånn i hverdagen. Har du hørt på "Noia", podcasten? Høres også absolutt ut som noe for deg. Lykke til, håper du får hentet deg inn igjen så hverdagen blir bra! Anonymkode: 7f0de...c40
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 Sjekk ut psykomotorisk fysioterapeut. Da får du jobbet med spenningene samtidig som du knytter det til det som har hendt deg. Jeg har hatt mer utbytte av det enn allverdens behandling i psykiatrien. Anonymkode: 5a807...56d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå