AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Jeg blir ikke tiltrukket i gutter eller jenter... har hatt sex med gutter, men har ikke følt noe av det. Bare hadde sex fordi jeg ville prøve og igjen fordi mange av venninne mine snakket om hvor mange de hadde pult og om hvor kult det vær. Jeg er en jente på 20 år og føler meg helt lei... har vært forelska i 2 gutter i helle mitt liv og aldri blitt noe mer med dem. Vet ikke hva jeg vil få ut av dette... men ville bare få det ut. Anonymkode: 0f12d...9a1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 Ikke noe galt med det. Konsentrer deg heller om ting i livet som gir deg mening. Ingen grunn til å jage et liv med kjærester og sex bare fordi alle andre gjør det. Anonymkode: 6c18b...2a4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #3 Skrevet 24. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir ikke tiltrukket i gutter eller jenter... har hatt sex med gutter, men har ikke følt noe av det. Bare hadde sex fordi jeg ville prøve og igjen fordi mange av venninne mine snakket om hvor mange de hadde pult og om hvor kult det vær. Jeg er en jente på 20 år og føler meg helt lei... har vært forelska i 2 gutter i helle mitt liv og aldri blitt noe mer med dem. Vet ikke hva jeg vil få ut av dette... men ville bare få det ut. Anonymkode: 0f12d...9a1 Har du tenkt tanken på at du er asexuel? Jeg er det, og dette er slik jeg har hatt det. Anonymkode: a0030...d9d
BMW 5-serie 535D Skrevet 24. november 2018 #4 Skrevet 24. november 2018 Du har enda ikke truffet han rette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå