Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninne var på besøk, og hadde med seg ei venninne av seg (jeg kjente henne ikke fra før). Venninna hennes falt tydeligvis for noen pyntegjenstander som sto på ei hylle i gangen, så etter noen dager kom min venninne og ba om å få kjøpe gjenstandene. Jeg sa nei, og forklarte at gjenstandene var en gave og ikke til salgs. Hun argumenterte med at jeg ikke kunne være glad i gjenstandene siden jeg ikke hadde dem i stua, så da kunne jeg like godt selge dem til henne, slik at hun kunne gi dem til sin venninne. Jeg sa nei, gjenstandene er ikke til salgs.

Så nå er venninnen min sur på meg. Hun er tydeligvis vant til å få det slik hun vil (jeg har bare kjent henne et års tid). Hver gang vi møtes nevner hun gjenstandene, og kommer med et nytt bud. Og jeg sier nei. Hvordan skal jeg få henne til å slutte? Jeg blir snart gal.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem går rundt og spør om å få kjøpe andres eiendeler uten at den som besitter dem har nevnt at de er til salgs? Mye rart en skal lese. Frekt og tegn på null sosiale antenner. Hadde bare sett veldig dumt på vedkommende. 

Anonymkode: 8ad6a...201

• Liker 21
Skrevet

Hadde innledet alle fremtidige samtaler de neste månedene med "Hei! Så koselig treffes! Nei, jeg vil ikke selge *gjenstandene*" 😂

Anonymkode: 750e0...c6f

• Liker 10
Skrevet

Trenger du egentlig denne venninnen som har så lyst på tingene dine?

Skrevet

Lol 😱

Anonymkode: d877e...822

• Liker 3
Skrevet

Spesielt.. 😳

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem går rundt og spør om å få kjøpe andres eiendeler uten at den som besitter dem har nevnt at de er til salgs? Mye rart en skal lese. Frekt og tegn på null sosiale antenner. Hadde bare sett veldig dumt på vedkommende. 

Anonymkode: 8ad6a...201

Det lurer jeg også på. Har aldri opplevd noe lignende før. Og det kunne ikke falt meg inn å spørre om å kjøpe ting hos andre. Spørre hvor noe er kjøpt er helt greit. 

1 minutt siden, O.G. skrev:

Trenger du egentlig denne venninnen som har så lyst på tingene dine?

Det har jeg også begynt å lure på...

• Liker 2
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Veldig spesielt spør du meg.

men, vet du hvor du kjøpte tingene? Kanskje du kan anbefale butikken?

Skrevet

Merkelig dame! «Du kan ikke like tingene særlig godt siden du ikke har dem i stua» er bare tidenes underligste argument. Bare svar at du liker dem godt, og synes de gjør seg i gangen. Gangen fortjener også å ha fine ting! Jeg liker både sykkelen og bilen min, men jeg har dem jo ikke i stua av den grunn :eeeh: Hvis hun ikke gir seg må du nesten snakke i store bokstaver til henne så hun forstår at hun ikke kan få viljen sin bestandig. 

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev:

Veldig spesielt spør du meg.

men, vet du hvor du kjøpte tingene? Kanskje du kan anbefale butikken?

Jeg vet hvor tingene ble kjøpt, ja. Et homeparty-firma som ikke eksisterer lenger. Jeg har foreslått å sjekke bruktbutikker og finn.

Skrevet
1 minutt siden, Ullvott skrev:

Merkelig dame! «Du kan ikke like tingene særlig godt siden du ikke har dem i stua» er bare tidenes underligste argument. Bare svar at du liker dem godt, og synes de gjør seg i gangen. Gangen fortjener også å ha fine ting! Jeg liker både sykkelen og bilen min, men jeg har dem jo ikke i stua av den grunn :eeeh: Hvis hun ikke gir seg må du nesten snakke i store bokstaver til henne så hun forstår at hun ikke kan få viljen sin bestandig. 

Jeg skjønte heller ikke argumentet. Jeg har ting jeg liker i alle rom, f.eks liker jeg bildene på gjesterommet veldig godt, men de passer bedre der enn i stua.

• Liker 2
Skrevet

Neste gang ser du skrått på henne og sier "jeg er helt facinert over hvordan man kan blir når man er vant til å få viljen sin. Tenk om du hadde vært mann! Du hadde SÅ blitt anklaget for seksuell trakassering!" Så ler du!

Anonymkode: af01a...4bd

• Liker 4
Skrevet

Babe for alderen da!

C7D77D1E-5613-463F-9FB4-1324CE68FB5D.jpeg

Anonymkode: 79e11...3fc

Skrevet

Oi Shit, skrev i feil tråd 😅

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oi Shit, skrev i feil tråd 😅

Begynte å lure på om du hadde bilde av dama 🤣

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Begynte å lure på om du hadde bilde av dama 🤣

Eller at det var noe som vedkommende ønsket å kjøpe. Lysestaken for eksempel 😂

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Snaskesnusken skrev:

Eller at det var noe som vedkommende ønsket å kjøpe. Lysestaken for eksempel 😂

Kunne faktisk minne litt om klesstilen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...