Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har tre ansatte jeg skal gi en julegave til. De er menn på 20, 23 og 39 år. Har noen her tips til hva jeg kan gi? Jeg tror jeg vil unngå alkohol, men ikke helt sikker. Tenker kanskje å lage ei slags julekurv, men veldig usikker. Rundt 1000kr per pers.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julekurv med mat er jo en innertier.

• Liker 2
Skrevet

Gavekort.

Anonymkode: 8d654...a2b

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, Blekkulf skrev:

Hei! Jeg har tre ansatte jeg skal gi en julegave til. De er menn på 20, 23 og 39 år. Har noen her tips til hva jeg kan gi? Jeg tror jeg vil unngå alkohol, men ikke helt sikker. Tenker kanskje å lage ei slags julekurv, men veldig usikker. Rundt 1000kr per pers.

Julekurv er litt kjedelig. Blir stort sett 1-2 ting man er glad i og resten er bare skapfyll.  Det jeg er blitt mest glad for de siste årene er dunjakke og duffelbag. Begge deler i flittig bruk.

• Liker 2
Skrevet

Av julegavene jeg har fått fra jobb er det helt klart gavekort på kino jeg ble mest glad for. 

Ekkel alkohol og kjedelig matkurv har jeg ikke giddet å tatt i mot en gang.

Anonymkode: e9bef...d17

• Liker 1
Skrevet

Gavekort på kino og sjokoladenisser er supert, sammen med et hyggelig kort 😊

Anonymkode: 35b74...d96

• Liker 1
Skrevet

Hva med, og håper jeg ikke tråkker noen på tærne nå, 800kr pr. ansatt på polet? Så har de drikke til nyttårsaften? 

Skrevet
På 24.11.2018 den 19.29, Blekkulf skrev:

De vil sikkert sette pris sjokolade sammen med et gavekort på 1000kr.

Ekstra kr i desember blir alltid godt mottatt! 😊

Anonymkode: f8f78...ebd

• Liker 2
Skrevet (endret)

Medlemskap Norsk Luftambulanse ?

( De hadde Virkelig bra kurs -Førstehjelp for medlemer før, Usikker nå. Tror de har "Beredskaps-kurs" for bedrifter. )

https://norskluftambulanse.no/vart-arbeid/kurs/

Flere aktører holder Førstehjelpskurs!

Er du usikker på hvilket kurs du bør velge? Ring oss på 23 35 35 90.

Hvordan reagerer du hvis noen plutselig faller livløs om på din arbeidsplass? Mange vegrer seg for å gjøre noe, og mange vet ikke hva de skal gjøre. Med førstehjelpskurs står du bedre rustet når ulykken er ute. Førstehjelp er den første hjelpen alle bør kunne gi ved akutt sykdom eller ulykke med personskader, og det kan redde liv.

Svært få vet hvordan de skal reagere i en slik situasjon, og blant befolkningen i snitt sier 91 prosent av oss ja til obligatorisk førstehjelpskurs på jobben (Aftenposten 9. des. 2012).

Et førstehjelpskurs gir:

• Trygghet på jobb og i fritid
  • God sikkerhetsfokus og personalomsorg
  • Kunnskap til å redde liv

Dere velger selv dato og klokkeslett for kurset
Instruktøren(e) kommer til deres lokaler, og har med seg det som trengs av treningsmateriell

( Jeg fikk Stans på jobb, -Gassforgiftning -Alder 15. Fint noen kunne H.L.R. ). 🙂

https://butikk.folkehjelp.no/categories/forstehjelpskurs?gclid=Cj0KCQiArenfBRCoARIsAFc1Fqe5_HxZGAhdsB6DsPC3qsCKK8vZa5Eb8P1xHVrU2ZoGlWaT8hP3PnIaAmMUEALw_wcB

Fler, Google ...

A.(CAVE:Fnatt)

Endret av Sliten&kjørt51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...