AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Ja, kan det? Dersom man av en eller annen grunn har for lite progesteron, kan det føre til manglende EL? Vil progesteronstøtte dermed hjelpe kroppen med å slippe egg dersom den får det den mangler på en måte? Anonymkode: 9c087...d12
Gjest Katteelskeren Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 Samme lurer jeg på! Fått påvist for lavt progesteron og har aldri blitt gravid.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 10 timer siden, Katteelskeren skrev: Samme lurer jeg på! Fått påvist for lavt progesteron og har aldri blitt gravid. Jeg har vært gravid, men da var alt normalt. Etter fødselen fikk jeg påvist lavt, og får ikke eggløsning. Så det kan nok ha en sammenheng? Anonymkode: 9c087...d12
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært gravid, men da var alt normalt. Etter fødselen fikk jeg påvist lavt, og får ikke eggløsning. Så det kan nok ha en sammenheng? Anonymkode: 9c087...d12 Jammen hvor lenge var det siden fødsel da? Jeg mener: progesteron er det graviditetbesparende hormonet som øker mellom eggløsning og mens for å holde et eventuelt befruktet egg tilbake. Kroppen er designet for å ikke kunne bli gravid igjen før noe tid etter forrige fødsel. Ville tenkt at det kan være helt normalt at progesteronet er mye lavere da? Anonymkode: c64d5...a39
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #5 Skrevet 25. november 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jammen hvor lenge var det siden fødsel da? Jeg mener: progesteron er det graviditetbesparende hormonet som øker mellom eggløsning og mens for å holde et eventuelt befruktet egg tilbake. Kroppen er designet for å ikke kunne bli gravid igjen før noe tid etter forrige fødsel. Ville tenkt at det kan være helt normalt at progesteronet er mye lavere da? Anonymkode: c64d5...a39 2,5 år. Anonymkode: 9c087...d12
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #6 Skrevet 25. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 2,5 år. Anonymkode: 9c087...d12 Og ikke ammet heller. Anonymkode: 9c087...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå