AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Hei! Er det noen her som har prøvd cc-creamen til IT-cosmetics som de nylig begynte å selge på kicks, eller en av foundationene fra NARS? Er selv veldig rød i kinnene og har tørr hud. Jeg er blek, så jeg passer som oftest de lyseste fargene. Liker "dewy" finish fremfor matt finish. Har noen erfaringer med noen av produktene nevnt ovenfor, og har en liten formening om de kan passe for meg? Hilsen ei som ikke klarer å bestemme seg🤭 Anonymkode: 161cf...b40
Stellia Skrevet 28. november 2018 #2 Skrevet 28. november 2018 Både IT Cosmetics CC-cream og Nars Tinted Moisturizer er favoritter hos meg. 1
dillyduzit Skrevet 28. november 2018 #3 Skrevet 28. november 2018 Jeg er veldig glad i Nars sine foundation, spesielt sheer glow. Dekker lett, ikke for mye eller for lite og føler jeg har hud som ser ut som hud. IT-cosmetics skal tydeligvis være veldig god på å dekke over rødhet i kinn, men den har solfaktor, noe som kan være en trigger for akne, dersom du sliter med det. Det jeg ville ha gjort er å dratt ned til Steen & Strøm hvor de skal ha begge, og fått med prøver på alle typene, da finner du også mest sannsynligvis riktig farge.
britz Skrevet 29. november 2018 #4 Skrevet 29. november 2018 It cosmetics er en stor favoritt hos meg, har brukt den i flere år (kjøpt på reiser til USA). Jeg har også prøvd sheer glow fra Nars, men syns It cosmetics sin CC cream er bedre for meg.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #5 Skrevet 29. november 2018 Elsker sheer glow, dekker mine røde kinn veldig bra uten å tilføre noe maske. Kanskje du kan be om prøver? Anonymkode: d0c54...444
fresia Skrevet 30. november 2018 #6 Skrevet 30. november 2018 Jeg bruker NARS Tinted Moisturizer. Det er jo ikke en foundation, men en farget fuktighetskrem. Jeg har veldig tørr hud og har til gode å finne en foundation som ser fin ut på huden min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå