AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Alle vi som elsker å se på stjernehimmelen, og andre også for den del, vet jo at når jorda går rundt, så blir jo stjernenes posisjoner endret. De tre vise menn fulgte en stjerne som stand by var over stallen der Jesus ble født og lå. Det er jo helt umulig. De gikk vel et stykke også, så enda dummere blir det å tro at "stjernen" ikke kom i annen posisjon. Nå tror jeg faktisk på Gud, og jeg tror både han og engler og Lucifer er såkalte aliens. Sjekk ut div malerier fra hundrevis av år siden med kristne motiver også. På noen er et tydelige ufoer, og div som tyder på at det stemmer. Scientologene er vel inne på noe av det samme? Anonymkode: d25b4...09a 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 Jeg prøvde, men visste ikke hvor jeg skulle begynne😁 Anonymkode: 49269...2d4
Forundret.. Skrevet 24. november 2018 #3 Skrevet 24. november 2018 Sett serien ancient aliens serien ? De går jo gjennom slikt forskjellig fra religionene. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2018 #4 Skrevet 25. november 2018 Aliens. Tja kanskje. Eller var det nordstjernen som gikk i retrograd. Det kan være venus. Anonymkode: 6337e...6fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå