i - magikeren Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Jeg trakk ett kort som jeg delte som dagens kort på tarotbloggen min. Dette var tenkt som et kort for helgen for den som leser. Tenkte å også dele det med dere ❤️ STYRKE "Vær sterk og modig denne helgen. Finn din indre styrke. Bruk din indre visdom, ditt mot og din lidenskap for å få ting til å hende for deg. Finn staheten din, utholdenhet og selvtillit for å få ting å skje for deg slik du ønsker det. Dette kortet handler om styrke og å ikke undervurdere seg selv. Styrke handler om å temme instinktene sine, og bruke all energien din på å nå målene du har satt deg. Det handler om å forbli rolig og behersket, selv når du går igjennom vanskelige perioder. Det kan komme forsoning og frihet med dette kortet. Og nye muligheter. Ta vare på deg selv, og tør å sette deg selv og dine planer først, men vis tålmodighet og omtanke for andre. Dette kortet viser at kjærlighetens styrke er med deg. god helg <3" 4
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #2 Skrevet 26. november 2018 Jeg er forholdsvis ny innen tarot, så unnskyld om spørsmålet oppleves merkelig. Men skal ikke slike kort trekkes av den som selv ønsker det, at dette kortet er det de trenger? Blir det ikke feil å med et slikt "massebudskap"? Ville heller trekt et eget 😆 Anonymkode: 9a117...751 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #3 Skrevet 26. november 2018 Kan like gjerne gå inn på instagram og lese alle quotsene som legges ut. Det er jo samme budskapene absolutt hele tiden. "gi slipp på fortiden" "det er nye muligheter" bla bla bla... Anonymkode: 799fb...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er forholdsvis ny innen tarot, så unnskyld om spørsmålet oppleves merkelig. Men skal ikke slike kort trekkes av den som selv ønsker det, at dette kortet er det de trenger? Blir det ikke feil å med et slikt "massebudskap"? Ville heller trekt et eget 😆 Anonymkode: 9a117...751 Jeg lar aldri noen ta på kortene mine eller trekke noe selv. Om du ikke liker massebudskapet, kan du enkelt trekke et eget kort eller få noen til å trekke for deg? Anonymkode: f0d33...635 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #5 Skrevet 26. november 2018 57 minutter siden, AnonymBruker said: Kan like gjerne gå inn på instagram og lese alle quotsene som legges ut. Det er jo samme budskapene absolutt hele tiden. "gi slipp på fortiden" "det er nye muligheter" bla bla bla... Anonymkode: 799fb...0f5 Det er lov å la seg underholde, likevel. Anonymkode: f0d33...635 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #6 Skrevet 27. november 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lar aldri noen ta på kortene mine eller trekke noe selv. Om du ikke liker massebudskapet, kan du enkelt trekke et eget kort eller få noen til å trekke for deg? Anonymkode: f0d33...635 Klart, men det var ikke poenget. Anonymkode: 9a117...751
AnonymBruker Skrevet 28. november 2018 #7 Skrevet 28. november 2018 18 hours ago, AnonymBruker said: Klart, men det var ikke poenget. Anonymkode: 9a117...751 Hva var poenget? At du ikke likte posten? Da er det lov å scrolle videre Vil du ha et eget legg, kan du kanskje spørre om det? Anonymkode: 85e38...214 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #8 Skrevet 29. november 2018 Poenget er at jeg ikke helt ser vitsen i å legge ut et kort som mange skal relatere seg til... blir det rett? Anonymkode: 9a117...751
AnonymBruker Skrevet 29. november 2018 #9 Skrevet 29. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at jeg ikke helt ser vitsen i å legge ut et kort som mange skal relatere seg til... blir det rett? Anonymkode: 9a117...751 Nei. Og folk skal ta på kortene! Det er bare tull og tøys med det meste av Tarot i Norge. Tror neppe en har mer enn et par som kan dette. Men det er interessant, og veldig treffende når en blir lagt på av en som kan. Det er en interessant historie med kort også, og da spesielt Tarot. Dette er bare vås 🙂 Anonymkode: 5ee13...6a3
i - magikeren Skrevet 4. desember 2018 Forfatter #10 Skrevet 4. desember 2018 On 11/29/2018 at 8:58 PM, AnonymBruker said: Nei. Og folk skal ta på kortene! Det er bare tull og tøys med det meste av Tarot i Norge. Tror neppe en har mer enn et par som kan dette. Men det er interessant, og veldig treffende når en blir lagt på av en som kan. Det er en interessant historie med kort også, og da spesielt Tarot. Dette er bare vås 🙂 Anonymkode: 5ee13...6a3 Det er ok at du mener det. Faktisk så er jeg ikke uening i at dette er fjas. Jeg har likevel via andre kanaler fått tilbakemeldinger på at folk lar seg underholde av slikt, litt som mange liker å lese generelle horoskoper i avisene. Det er selvsagt ikke personlig eller noe som gjelder for enkeltindivider, men enkelte setter likevel pris på det som lett underholdning. Vås er noen ganger gøy Jeg får inntrykk her av at det ikke ble satt pris på, men at det nesten irriterer folk, så da kommer jeg ikke til å legge det ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå