Gå til innhold

Baby 10 mnd våkner hele tiden på natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har holdt på sånn siden 7-8mnd. Før det som han som en drøm og våknet bare en gang. Nå kan han våkne hver time og oftere. I natt var den lengste økta han har hatt på 4 mnd. 3 timer i strekk. 

Han reiser seg, krabber, gråter og er mye våken sammenhengende. 

Sliter meg helt ut. Tips? Hørt om mange som sliter med baby og søvn i den alderen. Men jeg synes det har vart så lenge nå. 

Anonymkode: 744e7...70d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser denne er skrevet i feil kategori. Fint om den kan flyttes 😊

Skrevet

Er det for varmt i rommet kanskje?

Mageproblemer?

For mye dagsoving?

Skrevet

Tenner på vei? Har en jente på 9 mnd som er likedan. Før sov hun natten igjennom nesten hver natt.Ser hun har fått frembrudd av to tenner nå.

Gjest BearMama
Skrevet

8 Month Sleep Regression (sometimes 9 Month Sleep Regression, or even 10 Month Sleep Regression)

This one is all thanks to the developmental milestones that are happening around 8 months, 9 months, and 10 months. At this stage, most babies are making great strides physically – learning to crawl, to pull up, to cruise, etc. There’s also a lot of brain development happening at this stage. Your baby is absorbing language like crazy! Finally, most babies are cutting at least a few teeth during this season. Add it all up, and you get more night waking, shorter (or even skipped) naps, and one cranky baby on your hands.

https://www.babysleepsite.com/baby-sleep-patterns/8-9-10-month-old-baby-sleep-regression/

Skrevet

Vår er 2 år snart og vært sånn siden han var 6 mnd. Har vel sovet mer enn 3 timer sammenhengende max 5 netter tror jeg. 

Tror ikke det er så mye å gjøre. Bare håpe at det vil gå over etter hvert 😊

Anonymkode: 952f2...243

Skrevet

Vår på 1,5 år er også sånn.. startet da han var 6 mnd. Etter det har han sovet 2-3 netter fra 19-07, men ellers er det opp 3-6 ganger ila natten... 

Anonymkode: ca685...3a6

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har holdt på sånn siden 7-8mnd. Før det som han som en drøm og våknet bare en gang. Nå kan han våkne hver time og oftere. I natt var den lengste økta han har hatt på 4 mnd. 3 timer i strekk. 

Han reiser seg, krabber, gråter og er mye våken sammenhengende. 

Sliter meg helt ut. Tips? Hørt om mange som sliter med baby og søvn i den alderen. Men jeg synes det har vart så lenge nå. 

sjekket bleiene for tiss eller sårhet i huden?
har han hatt bæsj om dagen?
sjekket om det er en rap som må opp ved å løfte han opp et par minutter?
prøvd å gi noe flaske kanskje han er tørst og ikke klarer å sove og være tørst?
hvis baby ikke samsover med deg kanskje det er fordi han leter etter mamma sin og vil være nær deg?

Anonymkode: e6283...a55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...