AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #1 Skrevet 24. november 2018 Ligger ute på nrk nettv. Syns det var en utrolig fin avslutning og siste sesong:’( Husket hvorfor serien traff så godt, berører flere hverdagstemaer og skildrer det på en så god måte. Spesielt avslutningen til Elise, satt og grein, den var så fin:’( Hva syns du? Anonymkode: 26c56...a80 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #2 Skrevet 24. november 2018 Synes avslutningen var grei, fin men også veldig forutsigbar. Noe som også var kjedelig. De to siste sesongene har vært for svake, synes jeg. Var for svak historie Ble rett og slett bare det samme opp igjen Anonymkode: c78f6...70b
tuppa Skrevet 25. november 2018 #3 Skrevet 25. november 2018 Er i midten av episode 5 nå, syns denne sesongen har tatt seg bedre opp fra den forrige Ikke bare mørk og dyster, men også litt mer glede og humor. 1
Rumle Skrevet 26. november 2018 #4 Skrevet 26. november 2018 Jeg likte den siste sesongen veldig godt. Jeg likte også forrige sesong godt, selv om jeg var litt skeptisk i starten.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2018 #5 Skrevet 26. november 2018 Jeg har likt alle sesongene. Pløyde meg gjennom siste sesong i går. Trist det er over. Anonymkode: e2dc1...ba1 2
Hamhamham Skrevet 26. november 2018 #6 Skrevet 26. november 2018 Unge lovende.. en serie som trolig blir glemt veldig fort, men i beste fall husket som serien som ble satt fullstendig i skyggen av Skam, selv om førstnevnte har en bittelitt eldre målgruppe. 3
tuppa Skrevet 27. november 2018 #7 Skrevet 27. november 2018 17 timer siden, Hamhamham skrev: Unge lovende.. en serie som trolig blir glemt veldig fort, men i beste fall husket som serien som ble satt fullstendig i skyggen av Skam, selv om førstnevnte har en bittelitt eldre målgruppe. Ja det var veldig dårlig timing på første sesongen, men serien var ikke mindre aktuell for det. Likte serien og slutten. 1
AnonymBruker Skrevet 27. november 2018 #8 Skrevet 27. november 2018 18 timer siden, Hamhamham skrev: Unge lovende.. en serie som trolig blir glemt veldig fort, men i beste fall husket som serien som ble satt fullstendig i skyggen av Skam, selv om førstnevnte har en bittelitt eldre målgruppe. SKAM er helt klart bedre. Men det er fordi regissøren er et så jævlig stort talent. Men jeg glemmer ikke Unge Lovende heller. Likte historien. Synes den har vært både varm og sår og gjekjennelig, og satte pris på siste sesong! Liker at alt ender bra nå mot jul. Er nok dysterhet både i filmverdenen og i det virkelige liv. Noen ganger går ting faktisk bra. Mest glad for Alex og Kimmo! Anonymkode: 815f2...74e
Gjest Caroline91 Skrevet 28. november 2018 #9 Skrevet 28. november 2018 Ble Alex og Kimmo sammen igjen???😍😍😇😇
maipai Skrevet 29. november 2018 #10 Skrevet 29. november 2018 Likte alle sesongene veldig godt. Kjente meg igjen i mye. Lo og grei om hverandre. Men at det avsluttes med en så happy ending, det ble litt for klisje... Helt okay avslutning, for all del. Men kunne avsluttet bedre.
OppNedPåAlt Skrevet 29. november 2018 #11 Skrevet 29. november 2018 Følte avslutningen kom litt brått på jeg... Og enig i at den happy endingen ble litt for klisje.
maipai Skrevet 4. desember 2018 #12 Skrevet 4. desember 2018 Har sett sesong 1 om igjen, og la merke til at en del som ble tatt opp da dukker opp igjen i sesong 4. Og det var litt gøy å se! 😃 Det om Alex og plan B for eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå