Gå til innhold

Har fått råtten fiskelukt på penis, vanskelig å forklare akkuratt lukten men lukter som råtten fisk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene begynt å få vond og råtten fiskeluktaktig lukt fra penis, kan det være sopp av noe slag? Har vasket meg regelmessig men begynt å bruke vanlig såpe og ikke intimsåpe, kan det også være grunnen? 

Anonymkode: ebed0...e1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve en annen type såpe?

Hva med en tur til legen om det ikke bedrer seg?

Skrevet

Kveite eller sei? Hvis det lukter type stekt sei kan det være at du har sovet i joggebukse etter en runk. Gjør det noen ganger og da blir det innestengt i underbuksa. Merker det oser når jeg løfter på dyna. Et tips er våtservietter ved siden av senga og å sove naken.

Anonymkode: cc673...0b3

Skrevet (endret)

Jeg tror du har pådratt deg trichomonas evt. gardnerella. Du må til lege for å bli undersøkt og tatt prøver, og få medisiner.

Endret av Arabella
Tilføyelse.
Skrevet

Klamydia

Anonymkode: dcd84...c25

Skrevet

Kvinner får en lukt som råtten fisk hvis de har bakteriell vaginose. Kanskje du har det? 

Anonymkode: 04bff...1cf

Skrevet

Dropp såpe når du dusjer og la huden få tilbake normalfloraen sin 😊 

Jeg vasket meg nedentil med intimsåpe hver dag over tid og fikk sopp. Behandlet soppen og sluttet med såpe nedentil. Ingen lukt lengre, ingen kløe 😁

Skrevet

Jeg skj@nner ikke.. når jeg var mindre og ikke rakk og dusje, så parfymerte jeg trusene mine.. jeg har stort sett gått i våte bikinitruser hver dag k flere timer på sommeren, siden Jeg var 11 har jeg dusjet HVER dag, en periode flere ganger om dagen. Brukt masse såpe, badet i masse såpe i badekar og ikke måte på. Jeg har ALDRI hatt sopp.. skjønner ikke? Søstera mi får jo sopp bare av å se på en pencelin, og jeg har jo aldri hatt det..?

Anonymkode: 729b7...5fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...