AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #1 Skrevet 23. november 2018 Har de siste dagene begynt å få vond og råtten fiskeluktaktig lukt fra penis, kan det være sopp av noe slag? Har vasket meg regelmessig men begynt å bruke vanlig såpe og ikke intimsåpe, kan det også være grunnen? Anonymkode: ebed0...e1f
Hr. Aktiv Skrevet 23. november 2018 #2 Skrevet 23. november 2018 Hva med å prøve en annen type såpe? Hva med en tur til legen om det ikke bedrer seg?
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #3 Skrevet 23. november 2018 Kveite eller sei? Hvis det lukter type stekt sei kan det være at du har sovet i joggebukse etter en runk. Gjør det noen ganger og da blir det innestengt i underbuksa. Merker det oser når jeg løfter på dyna. Et tips er våtservietter ved siden av senga og å sove naken. Anonymkode: cc673...0b3
Arabella Skrevet 23. november 2018 #4 Skrevet 23. november 2018 (endret) Jeg tror du har pådratt deg trichomonas evt. gardnerella. Du må til lege for å bli undersøkt og tatt prøver, og få medisiner. Endret 23. november 2018 av Arabella Tilføyelse.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2018 #6 Skrevet 23. november 2018 Kvinner får en lukt som råtten fisk hvis de har bakteriell vaginose. Kanskje du har det? Anonymkode: 04bff...1cf
GulSitron Skrevet 23. november 2018 #7 Skrevet 23. november 2018 Dropp såpe når du dusjer og la huden få tilbake normalfloraen sin 😊 Jeg vasket meg nedentil med intimsåpe hver dag over tid og fikk sopp. Behandlet soppen og sluttet med såpe nedentil. Ingen lukt lengre, ingen kløe 😁
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #8 Skrevet 24. november 2018 Jeg skj@nner ikke.. når jeg var mindre og ikke rakk og dusje, så parfymerte jeg trusene mine.. jeg har stort sett gått i våte bikinitruser hver dag k flere timer på sommeren, siden Jeg var 11 har jeg dusjet HVER dag, en periode flere ganger om dagen. Brukt masse såpe, badet i masse såpe i badekar og ikke måte på. Jeg har ALDRI hatt sopp.. skjønner ikke? Søstera mi får jo sopp bare av å se på en pencelin, og jeg har jo aldri hatt det..? Anonymkode: 729b7...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå