Gå til innhold

Hvordan lukte godt uten parfyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen damer lukter veldig godt. Ikke parfymelukt men et eller annet må det være, for det er en behagelig godlukt. Kan det være noe de smører seg inn med? Ønsker tips til hva som gjør at jeg kan lukte godt uten å bruke parfyme 

Anonymkode: 60d50...5d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker ikke parfyme hver eneste dag. Men jeg dusjer, og smører kroppen med bodylotion/milk. Har forskjellige. Bruker parfymefri hvis jeg ikke orker noe duft en dag. Folk sier alltid at jeg dufter godt. 

Skrevet

Hårprodukter kanskje, hygiene, vaskemiddel/skyllemiddel, holder seg unna mat som f.eks hvitløk og enkelte krydder. 

Skrevet

Smøre deg med litt honning etter dusjen i duftsentra :)

Anonymkode: a46ff...5ef

Skrevet

Bruke litt kokosolje! :) 

Anonymkode: 1e838...576

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo blir fryktelig klissete?! Ikke syns jeg honning lukter spesielt godt heller :( 

• Liker 4
Skrevet

Det som lukter er enten parfyme eller kroppslukt. Dusjing/vasking fjerner de stoffene i kroppslukt som kan begynne å lukte vondt (men dette er subjektivt), så det kan ha noe å si.

Anonymkode: eb49b...2dd

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruke litt kokosolje! :) 

Om vinteren? Det passer seg ikke. 

Anonymkode: 8a64c...a61

Skrevet

Jeg bruker olje i håret som lukter utrolig godt, smører meg med body lotion/butter hver dag og bruker hårkur som lukter godt. Bruker ikke parfyme, synes det er alt for sterkt og kvalmende 

Anonymkode: b10f9...554

Skrevet

Tror det er hovedsaklig hårprodukter man bruker.

Anonymkode: f190f...146

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om vinteren? Det passer seg ikke. 

Anonymkode: 8a64c...a61

Why not?

• Liker 5
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

??   Blir jo griseklissete i tillegg til at honning bare lukter veldig kvalmende.

• Liker 3
Skrevet

Jeg sliter litt med tørr hud, særlig nå om vinteren, og bruker derfor en kroppsolje fra nuxe. Har fått mange kommentarer om at jeg lukter godt (t.o.m fra en fyr som sto bak meg i kassakøen..) bruker den også i håret, genial mot floker og brusehår 

https://www.lyko.no/nuxe/nuxe-huile-prodigieuse--olja-50ml?gclid=Cj0KCQiArenfBRCoARIsAFc1FqcTYSD85-BxcwhwYbZ3Dglps0lHR2Zc8YfEDPRAfDk11SZA3MJnBN8aAigVEALw_wcB

• Liker 2
Skrevet

Tøymykner og at det lukter godt hjemme har også mye å si. Jeg lukter tøymykner og mat. 

Anonymkode: 0cae5...067

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker olje i håret som lukter utrolig godt, smører meg med body lotion/butter hver dag og bruker hårkur som lukter godt. Bruker ikke parfyme, synes det er alt for sterkt og kvalmende 

Anonymkode: b10f9...554

Det finnes parfyme som lukter svakere enn mye av det man smører i hår og på hud...

Anonymkode: 6d205...79a

• Liker 2
Skrevet

Beste lukten er et parfymefritt menneske som har vært ute på en gåtur, gjerne i litt vind. Da lukter en nytt, friskt og godt. 

Anonymkode: 2a899...a6a

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, skruf skrev:

Jeg sliter litt med tørr hud, særlig nå om vinteren, og bruker derfor en kroppsolje fra nuxe. Har fått mange kommentarer om at jeg lukter godt (t.o.m fra en fyr som sto bak meg i kassakøen..) bruker den også i håret, genial mot floker og brusehår 

https://www.lyko.no/nuxe/nuxe-huile-prodigieuse--olja-50ml?gclid=Cj0KCQiArenfBRCoARIsAFc1FqcTYSD85-BxcwhwYbZ3Dglps0lHR2Zc8YfEDPRAfDk11SZA3MJnBN8aAigVEALw_wcB

Hva lukter denne? 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva lukter denne? 

Vanskelig å forklare, det er ei veldig mild og rund lukt på en måte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...