Gå til innhold

Mett av verden

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så med dette vil du kunne si at TS ikke er høyt begavet?

Anonymkode: 2371d...dd0

Ja. Og hva er greia med å skrive med stor skrift og legge inn bevisste skrivefeil? En som har mista trua på menneskeheten kunne ikke brydd seg mindre om å prøve å provosere noen til å kommentere skriftstørrelse og skrivefeil. Så banalt. 

Anonymkode: cb459...e91

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og hva er greia med å skrive med stor skrift og legge inn bevisste skrivefeil? En som har mista trua på menneskeheten kunne ikke brydd seg mindre om å prøve å provosere noen til å kommentere skriftstørrelse og skrivefeil. Så banalt. 

Anonymkode: cb459...e91

Interessant. 

Et menneske som hevder å vite at et menneske som anser seg selv som høyt begavet ikke er det.

Og dette ut ifra noen innlegg og setninger på et diskusjonsforum. Du må være svært høyt begavet, som kan mene dette på så lite grunnlag. Jeg ville utgått fra at omfattende tester og lignende måtte til for å av eller bekrefte noe slikt.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vil i høyeste grad avhenge om du er i stand til å bedømme det på en profesjonell måte, eller om det bare er din personlige mening.

I slike tilfeller kan meningen avvike kraftig fra hva som er fakta

Du er klar over at vi befinner oss på et debattforum? Da blir det gjerne diskusjon basert på subjektive meninger, og ikke fakta.

Jeg har ikke sagt at jeg besitter noen fasit. 

Anonymkode: 961fd...aa3

Skrevet

Jeg jobbet med en fyr som deg en gang, en intelligent og unik fyr som åpnet seg om akkurat samme følelser. Det virket så trist.. Må være lettere å være gjennomsnittlig. Hva med familien din? De kan du vel bryne deg på.. 

Anonymkode: bd116...d16

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Å huff og huff, en klassisk hersketeknikk vi psykologer stadig blir møtt med når vi ikke behandler folk som deg med silkehansker.

Anonymkode: 7cda8...964

Ser ikke ut til at boksehansker har fungert så godt heller når man leser utallige artikler om mislykkede behandlinger i media. For å si det litt forsiktig....

Anonymkode: 6a2b4...364

• Liker 1
Skrevet

Her var det mange misforståelser angående det å være evnerik, ja...

Jeg kjenner meg litt igjen i innlegget ditt, TS. Jeg er også såkalt evnerik, og kan kjenne litt på det du beskriver. En ting til som jeg mistenker at vi kan ha til felles, er en hang til å havne i depressive tanker. Å miste lysten på å møte mennesker, se verden, oppdage nye ting, høres ut som depresjon. Kan det være noe i det? 

Jeg plukker mennesker her og der som gir meg noe, og har derfor en litt spredd omgangskrets. Når jeg ikke er sammen med de jeg trives best med, prøver jeg å være ydmyk og lete etter det positive i alle. De gir meg kanskje ikke sånn voldsomt mye, men det er fint å være godt likt og ha godvilje fra folk.

Motviljen du møter her i tråden, handler nok ikke bare om at folk ikke tåler at man sier man har evner over snittet. De fleste reagerer nok også pga. din manglende ydmykhet. 

Skrevet
1 time siden, Skriblerinna skrev:

Her var det mange misforståelser angående det å være evnerik, ja...

Jeg kjenner meg litt igjen i innlegget ditt, TS. Jeg er også såkalt evnerik, og kan kjenne litt på det du beskriver. En ting til som jeg mistenker at vi kan ha til felles, er en hang til å havne i depressive tanker. Å miste lysten på å møte mennesker, se verden, oppdage nye ting, høres ut som depresjon. Kan det være noe i det? 

Jeg plukker mennesker her og der som gir meg noe, og har derfor en litt spredd omgangskrets. Når jeg ikke er sammen med de jeg trives best med, prøver jeg å være ydmyk og lete etter det positive i alle. De gir meg kanskje ikke sånn voldsomt mye, men det er fint å være godt likt og ha godvilje fra folk.

Motviljen du møter her i tråden, handler nok ikke bare om at folk ikke tåler at man sier man har evner over snittet. De fleste reagerer nok også pga. din manglende ydmykhet. 

Ikke ts, men dette er ganske interessant å se her på kg. Tråder der jeg bare gir uttrykk for depresjon og skriver jeg føler meg dårligere enn andre får jeg støtte og folk skriver faktisk at det virker som jeg er veldig realistisk og ikke går i en boble slik som folk gjør. Men skriver jeg det om meg selv så blir det pepper ja. 

Jeg sliter også med å finne personer spennende nok til at de får betydning for meg. 

Anonymkode: b4582...8c8

Skrevet
På 24.11.2018 den 20.56, AnonymBruker skrev:

Ikke ts, men dette er ganske interessant å se her på kg. Tråder der jeg bare gir uttrykk for depresjon og skriver jeg føler meg dårligere enn andre får jeg støtte og folk skriver faktisk at det virker som jeg er veldig realistisk og ikke går i en boble slik som folk gjør. Men skriver jeg det om meg selv så blir det pepper ja. 

Jeg sliter også med å finne personer spennende nok til at de får betydning for meg. 

Anonymkode: b4582...8c8

Alle som har vært på Kg en stund skjønner at Kg er Kg og en liten flik av verden med sine uskrevne regler. Ydmykhet, masse ydmykhet, er regel nummer en ja for å unngå hudfletting. 😄😄👍

Anonymkode: 70987...913

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle som har vært på Kg en stund skjønner at Kg er Kg og en liten flik av verden med sine uskrevne regler. Ydmykhet, masse ydmykhet, er regel nummer en ja for å unngå hudfletting. 😄😄👍

Anonymkode: 70987...913

Men grensen er da hårfin for å bli hundset som tafatt😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...