AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #61 Skrevet 24. november 2018 32 minutter siden, Heartbeat skrev: Tror ingenting før jeg ser dokumentasjon Jeg tror det har fint lite å bety om du får dokumentasjon om noe som helst. Din væremåte, diskusjonsmåte, samt forferdelig bruk av smileys er uansett ikke noe som bringer diskusjonen opp på noen måte. Anonymkode: 2371d...dd0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #62 Skrevet 24. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på narsissisten når han er på sitt mest ekshibisjonistiske, og når han på sine eldre dager gjerne henfaller til depresjon. Synd, for det er jo nå det hadde vært artig for en psykolog å møtt deg Anonymkode: 7cda8...964 Enhver psykolog hadde rygget ut igjen ganske snart. Anonymkode: 2371d...dd0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #63 Skrevet 24. november 2018 I feel ya, ts. Jeg har dessverre ikke oppnådd like mye som deg, men håper jeg får det en dag. Jeg var en av de som falt utenfor veldig tidlig. Kanskje håpet mitt er bedre å bære enn din tomhet? Anonymkode: 13215...3ca
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #64 Skrevet 24. november 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: I feel ya, ts. Jeg har dessverre ikke oppnådd like mye som deg, men håper jeg får det en dag. Jeg var en av de som falt utenfor veldig tidlig. Kanskje håpet mitt er bedre å bære enn din tomhet? Anonymkode: 13215...3ca ikke ts , men jeg også falt jo utenfor veldig tidlig. Skolen var heller ikke tilrettelagt for meg og jeg er ofte rasende på meg selv for at jeg er skapt så motsatt av slik man bør være i dag! Jeg har virkelig ikke noen interesse sterk nok til å studere. Har brent meg så innmari på å prøve å studere, ble ikke utdannet, bare mye mye fattigere! Som en slags økonomisk støtte til skolen! Øver meg ved å låne bøker på biblioteket og er glad jeg ikke har meldt meg opp på noen studier. Ble jo trøstet med at jeg sikkert er den som gjør lynkarriere av alle sammen, men er nok som de andre "taperne" i klassen. Havner evt på nav, aap . kan se langt etter å få uner så lenge det er slik. vil ikke få en unge som er sint på sin mor som bare har råd til det mest nødvendige. eller er økonomisk avhengig av en mann -_- Anonymkode: b4582...8c8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #65 Skrevet 24. november 2018 Jeg tror ikke på henne. Begavede mennesker er ikke passive, slutter å virke, og arbeide når de er 39. Jeg vet ikke om noen. De er energiske, ambisiøse, skaperlystne. Jeg vil også si de stortsett er positive til folk. Anonymkode: 7b307...d44 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #66 Skrevet 24. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Enhver psykolog hadde rygget ut igjen ganske snart. Anonymkode: 2371d...dd0 Det er ikke sikkert du er så intimiderende som det du selv ønsker å være. Anonymkode: 7cda8...964
Heartbeat Skrevet 24. november 2018 #67 Skrevet 24. november 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det har fint lite å bety om du får dokumentasjon om noe som helst. Din væremåte, diskusjonsmåte, samt forferdelig bruk av smileys er uansett ikke noe som bringer diskusjonen opp på noen måte. Anonymkode: 2371d...dd0 Jeg trur tråden din er trolling uansett
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #68 Skrevet 24. november 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Man skal helst ikke snakke om slikt (jantelov), men jeg har uvanlig høy IQ og uvanlig høy empati og EQ. Jeg har 3 ulike formelle utdanninger, fotografisk hukommelse og er usedvanlig lettlært. I vårt samfunn er det tabu å fortelle om. Anonymkode: 466f2...2f6 Nei, det er ikke tabu å fortelle om det. Det vil imidlertid bli oppfattet som ganske usmakelig når man beskriver seg selv som en unik liten svale, som må streve seg gjennom livet omkranset av apekatter. For det oppfatter jeg at du gjør, gang på gang. En særskilt begavet person med uvanlig høy empati og EQ ville ikke ha ordlagt seg slik som du gjør. Du har i tillegg noen grammatiske skrivefeil som avslører at du ikke er et «geni», og da tenker jeg ikke på skrivefeilene du «lurte» inn i starten for å «teste» den gemene hop her på KG. Anonymkode: 961fd...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #69 Skrevet 24. november 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Man skal helst ikke snakke om slikt (jantelov), men jeg har uvanlig høy IQ og uvanlig høy empati og EQ. Jeg har 3 ulike formelle utdanninger, fotografisk hukommelse og er usedvanlig lettlært. I vårt samfunn er det tabu å fortelle om. Anonymkode: 466f2...2f6 Hvem har fortalt deg at dette er fordeler? Anonymkode: 455dc...bf9
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #70 Skrevet 24. november 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke på henne. Begavede mennesker er ikke passive, slutter å virke, og arbeide når de er 39. Jeg vet ikke om noen. De er energiske, ambisiøse, skaperlystne. Jeg vil også si de stortsett er positive til folk. Anonymkode: 7b307...d44 Jeg overraskes alltid av at det fortsatt er mennesker som tror at alle begavede mennesker er like. Anonymkode: 2371d...dd0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #71 Skrevet 24. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sikkert du er så intimiderende som det du selv ønsker å være. Anonymkode: 7cda8...964 Finnes ikke sådan:-) Anonymkode: 2371d...dd0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #72 Skrevet 24. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem har fortalt deg at dette er fordeler? Anonymkode: 455dc...bf9 Hvem fortalte deg at det var fordeler? Anonymkode: 2371d...dd0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #73 Skrevet 24. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke tabu å fortelle om det. Det vil imidlertid bli oppfattet som ganske usmakelig når man beskriver seg selv som en unik liten svale, som må streve seg gjennom livet omkranset av apekatter. For det oppfatter jeg at du gjør, gang på gang. En særskilt begavet person med uvanlig høy empati og EQ ville ikke ha ordlagt seg slik som du gjør. Du har i tillegg noen grammatiske skrivefeil som avslører at du ikke er et «geni», og da tenker jeg ikke på skrivefeilene du «lurte» inn i starten for å «teste» den gemene hop her på KG. Anonymkode: 961fd...aa3 En av vår tids største genier hadde også sin lovlige del av skrivefeil. Det gjorde imidlertid ikke geniet hans mindre. Anonymkode: 2371d...dd0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #74 Skrevet 24. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: En av vår tids største genier hadde også sin lovlige del av skrivefeil. Det gjorde imidlertid ikke geniet hans mindre. Anonymkode: 2371d...dd0 Jada jada, men synes det er rart at en som kaller seg supersmart ikke klarer å skille på da og når. Hovedpoenget mitt var uansett at budskapet, slik TS formidler det, ikke fremstår som forfattet av en særdeles begavet og empatisk person. Anonymkode: 961fd...aa3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #75 Skrevet 24. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jada jada, men synes det er rart at en som kaller seg supersmart ikke klarer å skille på da og når. Hovedpoenget mitt var uansett at budskapet, slik TS formidler det, ikke fremstår som forfattet av en særdeles begavet og empatisk person. Anonymkode: 961fd...aa3 Det vil i høyeste grad avhenge om du er i stand til å bedømme det på en profesjonell måte, eller om det bare er din personlige mening. I slike tilfeller kan meningen avvike kraftig fra hva som er fakta Anonymkode: 2371d...dd0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #76 Skrevet 24. november 2018 Jeg tror heller ikke på TS. Til å være så "høyt begavet" skriver hun høyst ordinært. Fullfører ikke resonnementene men forkorter og setter i parantes. Slik språkføring ser jeg mye av på forumet her, men da hos dem som ikke fremstår som "høyt begavet". Det som kjennetegner intelligente mennesker er nyskjerrigheten. Mange vier seg til arbeidet sitt, er innovative, forskere, drevet av å stadig vite mer, beherske mer, skjønne årsakssammenhenger. Livet er en livslang læring. Det er søren meg fantastisk. En psykolog som ikke er nyskjerrig på mennesker lenger? Finn deg noe annet å gjøre! Og slutt å trolle. Anonymkode: cb459...e91 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #77 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror heller ikke på TS. Til å være så "høyt begavet" skriver hun høyst ordinært. Fullfører ikke resonnementene men forkorter og setter i parantes. Slik språkføring ser jeg mye av på forumet her, men da hos dem som ikke fremstår som "høyt begavet". Det som kjennetegner intelligente mennesker er nyskjerrigheten. Mange vier seg til arbeidet sitt, er innovative, forskere, drevet av å stadig vite mer, beherske mer, skjønne årsakssammenhenger. Livet er en livslang læring. Det er søren meg fantastisk. En psykolog som ikke er nyskjerrig på mennesker lenger? Finn deg noe annet å gjøre! Og slutt å trolle. Anonymkode: cb459...e91 Kan bare gjenta meg selv: En av vår tids største genier hadde også sin lovlige del av skrivefeil. Det gjorde imidlertid ikke geniet hans mindre Anonymkode: 2371d...dd0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #78 Skrevet 24. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan bare gjenta meg selv: En av vår tids største genier hadde også sin lovlige del av skrivefeil. Det gjorde imidlertid ikke geniet hans mindre Anonymkode: 2371d...dd0 Men jeg snakker ikke om skrivefeil. Jeg snakker om setningsoppbygging og mangelen på fullstendige resonnementer. TS skriver dessuten situasjonen sin veldig bombastisk og unyansert. Slik man ville forvente av den gjengse KG'er som skal late som om de livstrøtte. Anonymkode: cb459...e91 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #79 Skrevet 24. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men jeg snakker ikke om skrivefeil. Jeg snakker om setningsoppbygging og mangelen på fullstendige resonnementer. TS skriver dessuten situasjonen sin veldig bombastisk og unyansert. Slik man ville forvente av den gjengse KG'er som skal late som om de livstrøtte. Anonymkode: cb459...e91 Så med dette vil du kunne si at TS ikke er høyt begavet? Anonymkode: 2371d...dd0
magikeren Skrevet 24. november 2018 #80 Skrevet 24. november 2018 Virker som mye kverulering i tråden, så gidder ikke lese alle sidene Har du oppsøkt litt alternative miljøer, ts? Om du ønsker annerledes mennesker med annerledes perspektiver kan det være en ide å oppsøke annerledes miljøer. Å møte opp til en strikkeklubb vil nok ikke være det mest givende, for å si det slik. Om du bor i byen finnes det nok en rekke grupper og aktiviteter du kan prøve deg på, eller kanskje noe hippiemiljøer eller hva det skulle være. Oppsøke forum der sære mennesker trekkes er også en ide. Om du har en spesiell interesse kan du for eks oppsøke et engelsktalende forum for det, kanskje du finner noen likesinnede der. Eller kanskje det hadde vært en ide å bli medlem av mensa? Hører mange finner likesinnede der, at de føler folk forstår dem på en måte som folk flest ikke gjør. Jeg tror nok dette kan være et reelt problem for mennesker som er veldig intelligente, mange lærer bare å finne en måte å leve med det på. Mange aksepterer at det er sånn. Men spesielt om man har opplevd hvordan ting "kunne" vært, så er det kanskje vanskeligere å slå seg til ro med at ting ikke er sånn. Jeg tror nok også det at du er noe isolert kan forsterke følelsen av å mislike andre mennesker. Det er en veldig vanlig bivirkning av å være isolert Om man ligger veldig høyt over de fleste, så kan jeg forstå at å være med folk flest er litt som når folk flest er rundt mentalt funksjonshemmede. Man kan synes mennesker med iq <70 er koselige og hyggelige, men spesielt spennende med givende samtaler og perspektiv- kanskje ikke. Men dette angriper jo egoet til folk, så da må man regne med de blir sure. Personlig tenker jeg det er mange som ser på meg som kjedelig, så det plager meg ikke. Er mange jeg synes er kjedelige også. That's life.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå