AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #41 Skrevet 24. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Først påstår du at du aldri får oss på kontoret, så kommer vi om noen år likevel? Din setninger gir ingen mening. Anonymkode: 2371d...dd0 Det er forskjell på narsissisten når han er på sitt mest ekshibisjonistiske, og når han på sine eldre dager gjerne henfaller til depresjon. Synd, for det er jo nå det hadde vært artig for en psykolog å møtt deg Anonymkode: 7cda8...964 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #42 Skrevet 24. november 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på narsissisten når han er på sitt mest ekshibisjonistiske, og når han på sine eldre dager gjerne henfaller til depresjon. Synd, for det er jo nå det hadde vært artig for en psykolog å møtt deg Anonymkode: 7cda8...964 Ts her ....... men likevel gikk mitt subtile hint deg hus forbi 😂 Håper resten av forumet skjønner at alt dette mennesket har av erfaring med psykologi stammer fra «clickbait»artikler fra KK og Nettavisen 😩 Anonymkode: 466f2...2f6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #43 Skrevet 24. november 2018 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hersketeknikk passer ikke her. TS har ikke fremstilt sine medmennesker som tomme og uoriginale. Det er derimot TS sin personlige oppfatning av disse menneskene. For deg vil de fremstå annerledes. Elementært, min kjære Watson. Anonymkode: 2371d...dd0 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 466f2...2f6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #44 Skrevet 24. november 2018 16 minutter siden, Heartbeat skrev: Men sosiale antenner det har du ikke!!!og det er viktigere enn å løse mattestykker og være mensa medlem.du er neppe praktisk anlagt heller, blir imponert om du klarer å vri om en klut. .... Dette kom som svar på min kommentar som blant annnet meddelte at jeg har usedvanlig høy EQ.... 😩 1-0 til misantropen i meg... Anonymkode: 466f2...2f6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #45 Skrevet 24. november 2018 23 minutter siden, FrodeF skrev: Hun? Ta er åpenbart ikke en kvinne. I hovedinnlegget kan du lese at jeg har en ektemann og en datter... 1+1 =? Anonymkode: 466f2...2f6
Heartbeat Skrevet 24. november 2018 #46 Skrevet 24. november 2018 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: .... Dette kom som svar på min kommentar som blant annnet meddelte at jeg har usedvanlig høy EQ.... 😩 1-0 til misantropen i meg... Anonymkode: 466f2...2f6 Du er nok mer selverklært begavet,tester du har tatt på fb eller i andre ukeblader? Bare rundt 0.25 pst. av befolkningen har en IQ over 140 og du er neppe en av dem!😂😂😂 Endret 24. november 2018 av Heartbeat 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #47 Skrevet 24. november 2018 Jeg er enig i at TS er ganske ekstrem som sier at så og si alle menneskene h*n har møtt bortsett fra en håndfull er kjedelige, uoriginale osv. Men h*n har et poeng når h*n skriver at det er tabu å snakke om å være "høyt begavet", det ser man i flere av svarene her. Mange av svarene er kun angripende og prøver å betvile hans/hennes faktiske evner. Anonymkode: efbfd...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #48 Skrevet 24. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hm. Jeg har ekstreme analytiske evner og nesten totalt gehør, men ikke noe mer enn det. Kun 9-årig folkeskole, altså ingen utdannelse. Anonymkode: 2371d...dd0 Utdannelse har lite å si. Flere av de få interessante menneskene jeg faktisk har møtt har hatt ingen/lite utdanning. Tviler på at jeg hadde fullført en «høyere utdanning» i Norge dersom jeg var ung nå - systemet har dessverre blitt tilpasset gjennomsnittsintellektet. Hva tenker du om menneskeheten- generelt og nordmenn spesielt ? Anonymkode: 466f2...2f6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #49 Skrevet 24. november 2018 Hei ts! Vil bare si at jeg relaterer til deg. Føler meg veldig begavet selv. Haar også veldig høy EQ. Men det er mange rundt meg som ikke forstår hvor begavet jeg er, inklusiv eksene mine. Og noen arbeidsgivere som ikke ville fornye kontrakten. Men de er, som du så godt beskriver det, tomme og uoriginale og uinteressante. Min mamma derimot, forstår min begavelse og anerkjenner den. Håper at i det minste din mann forstår deg og din begavelse. Har du forsøkt å legge frem resultat av EQ-tester/ vitnemål fra dine 3 utdanninger når du snakker med folk? Kanskje det vil gi dem den respekten for deg du fortjener. Anonymkode: 929ad...e1a 2
Heartbeat Skrevet 24. november 2018 #50 Skrevet 24. november 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei ts! Vil bare si at jeg relaterer til deg. Føler meg veldig begavet selv. Haar også veldig høy EQ. Men det er mange rundt meg som ikke forstår hvor begavet jeg er, inklusiv eksene mine. Og noen arbeidsgivere som ikke ville fornye kontrakten. Men de er, som du så godt beskriver det, tomme og uoriginale og uinteressante. Min mamma derimot, forstår min begavelse og anerkjenner den. Håper at i det minste din mann forstår deg og din begavelse. Har du forsøkt å legge frem resultat av EQ-tester/ vitnemål fra dine 3 utdanninger når du snakker med folk? Kanskje det vil gi dem den respekten for deg du fortjener. Anonymkode: 929ad...e1a 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣😋🤣🤣🤣🤣🤣😏😏😏😏😏😏😏😁😁😆😆😆😂😂😂 2
Heartbeat Skrevet 24. november 2018 #51 Skrevet 24. november 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig i at TS er ganske ekstrem som sier at så og si alle menneskene h*n har møtt bortsett fra en håndfull er kjedelige, uoriginale osv. Men h*n har et poeng når h*n skriver at det er tabu å snakke om å være "høyt begavet", det ser man i flere av svarene her. Mange av svarene er kun angripende og prøver å betvile hans/hennes faktiske evner. Anonymkode: efbfd...3ab Tror ingenting før jeg ser dokumentasjon
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #52 Skrevet 24. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig i at TS er ganske ekstrem som sier at så og si alle menneskene h*n har møtt bortsett fra en håndfull er kjedelige, uoriginale osv. Men h*n har et poeng når h*n skriver at det er tabu å snakke om å være "høyt begavet", det ser man i flere av svarene her. Mange av svarene er kun angripende og prøver å betvile hans/hennes faktiske evner. Anonymkode: efbfd...3ab Kanskje jeg har møtt feil type mennesker? Gjennomsnittsmennesker som streber etter anerkjennekse fra medlemmer av neste sosiale trinn? De ignorante og de bastante. De som skjuler usikkerheten sin bak klassisk falsk selvsikkerhet? Mennesker som lever etter regelen om at angrep er det beste forsvar? Av naturlige årsaker har jeg hatt lite kontakt med samfunnets skyggeside - men mennesker som har høstet mange vonde erfaringer i livet er ofte mer interessante. Skulle ønske der var flere arenaer for naturlig interaksjon mellom samfunnslagene vi har konstruert. Anonymkode: 466f2...2f6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #53 Skrevet 24. november 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei ts! Vil bare si at jeg relaterer til deg. Føler meg veldig begavet selv. Haar også veldig høy EQ. Men det er mange rundt meg som ikke forstår hvor begavet jeg er, inklusiv eksene mine. Og noen arbeidsgivere som ikke ville fornye kontrakten. Men de er, som du så godt beskriver det, tomme og uoriginale og uinteressante. Min mamma derimot, forstår min begavelse og anerkjenner den. Håper at i det minste din mann forstår deg og din begavelse. Har du forsøkt å legge frem resultat av EQ-tester/ vitnemål fra dine 3 utdanninger når du snakker med folk? Kanskje det vil gi dem den respekten for deg du fortjener. Anonymkode: 929ad...e1a Respekt har jeg nok av 😉 Det skjer dessverre noe sosialt når man får den respekten og anerkjennelsen suksess medfører. Det er ensomt på toppen... Anonymkode: 466f2...2f6
Sliten&kjørt52 Skrevet 24. november 2018 #54 Skrevet 24. november 2018 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Reising finner jeg også kjedelig. Jeg har sett store deler av verden: etter de siste reisene mine har jeg tenkt litt sånn «been there, done that». Gjort mye i n g e n andre på planeten har gjort, -før deg ..? -Bare spør ... Mye "Full av deg sjøl" ..? Bare "2" (-og en Halv) "fjær" i hatten, -her ... Har ett par forslag, -som nesten H e l t s i k k e r t ikke kommer til å K j e d e d e g i h j æ l ... -Bare send meg en PM... A.(CAVE:Fnatt) Endret 24. november 2018 av Sliten&kjørt51
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #55 Skrevet 24. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å huff og huff, en klassisk hersketeknikk vi psykologer stadig blir møtt med når vi ikke behandler folk som deg med silkehansker. Anonymkode: 7cda8...964 uprofesjonelt av deg som psykolog å sitte slik på et forum. Selv om du er anonym. Hadde ikke helt klart å stole helt på en psykolog som gjør slik. "heldigvis" trenger vi ikke å tro på at du er psykolog da, du er en anonym kg bruker. Anonymkode: b4582...8c8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #56 Skrevet 24. november 2018 2 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev: Hva er det med deg?! Anonymkode: b4582...8c8 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 24. november 2018 #57 Skrevet 24. november 2018 Vil ikke "danse" ... Seff. ditt valg ! A.(CAVE:Fnatt)
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 24. november 2018 #58 Skrevet 24. november 2018 1 minutt siden, Sliten&kjørt51 skrev: Vil ikke "danse" ... Seff. ditt valg ! A.(CAVE:Fnatt) Hva betyr dette?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #59 Skrevet 24. november 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utdannelse har lite å si. Flere av de få interessante menneskene jeg faktisk har møtt har hatt ingen/lite utdanning. Tviler på at jeg hadde fullført en «høyere utdanning» i Norge dersom jeg var ung nå - systemet har dessverre blitt tilpasset gjennomsnittsintellektet. Hva tenker du om menneskeheten- generelt og nordmenn spesielt ? Anonymkode: 466f2...2f6 nå er ikke jeg ts. Men jeg er en av disse uten utdannelse, har bare fullført videregående studiekomp. Og det var et skikkelig slit, med oppesitting om natta. Og det er et urettferdig utdannelsessystem i Norge. ALLE skal være like og passe inn i denne jævla firkanten. Skal du komme inn på et studie må du være flink i ALT, isf på de populære studiene. Jeg kastet vekk 30.000 på å forbedre karakterene mine. til ingen nytte. Hva tenker jeg om nordmenn? Jeg vil si jeg er fornøyd med Norge som land. Klasseskillet er mindre her enn de fleste steder, og stort sett så behandler vi folk med respekt. Det er vel en grunn til at det er første ønske hos mange flyktninger. Nordmenn er jo ganske firkantet da. Folk er bare opptatt av utdannelse og penger og planlegging. Og så elsker vi å se ned på folk fra andre land.Dette er det jeg synes er litt trist med nordmenn...denne nedverdigelsen av andre. Generalisering er jo også en gjenganger. men dette er vi nok ikke alene om. Så er vi veldig reservert. Vi er litt vel forsiktige med hvem vi slipper inn på oss. I utlandet snakker folk med hverandre som om de skulle kjent hverandre, mens her er det mer slik at man ikke fører en samtale med naboen "for vi kjenner dem ikke" 😛 Anonymkode: b4582...8c8
AnonymBruker Skrevet 24. november 2018 #60 Skrevet 24. november 2018 Jeg forstår tankegangen din ts. Jeg skrev et lignende innlegg for noen mnd siden, og fikk også pepper for at jeg uttrykte at jeg "tenker utenfor boksen" 😛 veldig viktig at jeg vet at jeg IKKE er noe spesiell eller bedre enn noen andre. Uttrykte i en annen tråd jeg lagde at jeg følte meg dum og er deprimert, DA påpeker folk at det kan ha å gjøre med at jeg kanskje er smartere enn andre, ser ting andre ikke ser og at dette er en del av det å være begavet, for "mange deprimerte er det fordi de ser hvordan ting egentlig ER" . Merkelig dette med formulering. Egentlig kan man manipulere frem de svarene man ønsker, nettopp fordi mennesker er for opptatt av å motbevise deg. Hva legger du i "lite original" ? Hva er original for deg? Jeg vil ikke være en original i såfall, for det er slike som absolutt ikke følger noen norm, skiller seg betydelig ut og alle synes du bare er rar. Men "spesiell" har jeg fått høre at jeg er, i negativ sammenheng såklart derfor var jeg nok utenfor på skolen. Jeg var en slik som aldri passet inn. På godt og vondt. Jeg er kanskje litt merkelig med det at jeg blir irritert når jeg er den ENESTE som liker noe. La oss si en matvare, men fordi den ikke blir populær nok så går den ut. Men så blir jeg også irritert hvis den blir så populær at den alltid er utsolgt . Jeg stusser også ofte over hva det er som er så imponerende med enkelte. Kardashians for eksempel. Har ikke imot dem, men hvorfor skal alle prøve å se ut som dem? jeg missunner ikke denne kroppen i det hele tatt, og de har skikkelige 1. verdensproblemer (NOT). Jeg har tenkt mye at jeg er spesiell, fordi jeg fikk alltid høre det som barn. I noen situasjoner er jeg jo utenfor normalen, men jeg er forsiktig med å tenke at jeg er helt umenneskelig også. Det er en farlig arroganse der du fort kan få en kjip realitycheck. Jeg er jo også normal på mange områder. Jeg sliter også med at jeg føler meg veldig tom. Føler alle plasser er tatt og at det ikke egentlig er noe som lenger kan imponere noe særlig. Likevel er landet fullt av folk som tror de skal bli kjendiser. Anonymkode: b4582...8c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå